מאחורי הקלעים

כיצד ניתן לווסת את תחושת הרעב והשובע שלנו?

ד"ר ריטה מוזס קוך, חוקרת ומרצה בחוג למדעים, המכללה האקדמית אחוה

 

הורמון הלפטין, הוא ההורמון אשר אחראי על וויסות תחושת הרעב או השובע שלנו. אותו הורמון מופרש מרקמת שומן ורמתו עולה עם עליית רמת השומן בגוף שלנו....

סיור שטח של המחלקה למדעי החיים

הלימודים במחלקה למדעי החיים כוללים סיורי שטח. הסטודנטים של שנים ב'-ג' נהנו מסיור בוטני-זואולוגי בפארק בריטניה בהשתתפות לטאות, נחשים וציפורים, וגם בהשתתפות פעילה ומפעילה של ראש המחלקה למדעי החיים, ד"ר אבי רוזנשטראוך, והמרצים ד"ר חיים סיון, ד"ר...

ד"ר אריאל פרוינדליך

כנראה שאצל הוויקינגים היה חם יותר

(אבל אנחנו עשויים להיפגע יותר...)

על מורכבות מנגנון האקלים והשפעתו המכרעת על האדם והחברה

 

ד"ר אריאל...

מחקר  בתחום חינוך מתמטי של בוגרת תואר שני

"לאורך השנים השתלמתי בנושאים רבים ומגוונים אך לא קבלתי מספיק כלים וידע אודות התלמידים בעלי הצרכים המיוחדים הלומדים בכיתתי בחינוך הרגיל. משנה לשנה, עם ריבוי התלמידים עם הצרכים המיוחדים בכיתתי, הרגשתי צורך לקבל ידע וכלים משמעותיים ומקצועיים שישמשו...

פרויקט גמר העוסק בקריסת כוורות דבורים

אינה שטיין

פרויקט הגמר של אינה שטיין עוסק בבעיית הדבורים העולמית - קריסת כוורות (Colony collapse...

אתי יונגרוירט, בוגרת תואר שני במנהל מערכות חינוך מספרת

אתי יונגרוירט, החלה את דרכה כמורה להיסטוריה ולאזרחות בכיתות חינוך מיוחד,  מב"ר ואתגר, ריכזה את ההוראה המסייעת בבית ספר התיכון של קיבוץ גבעת ברנר, ובהמשך שימשה, בין השאר, בתפקידי מטה במשרד הפיקוח על החינוך המיוחד...

טלי שלטון-תואר שני בתרבות עם ישראל והוראתה- לא מה שחשבתם

לתואר שני בתרבות עם ישראל והוראתה יודעת לשאול את השאלות הנכונות

מערכת החינוך תרמה לי רבות ואני רוצה לתרום לה בחזרה" מתוודה בחיוך טלי שלטון, מנהלת בית הספר היסודי ממלכתי "אשכול" בנס-ציונה. בעלת ותק של 15 שנים במערכת החינוך ובוגרת לימודי...

ד"ר מיכל גטניו-קאלוש מספרת על מודל ה-PBL

הצצה למודל ה-PBL בחינוך מעיניה של ד"ר מיכל גטניו-קאלוש

 

לפני כשנה, בפברואר 2015, שמעה ד"ר מיכל גטניו-קאלוש לראשונה את המושג "למידה מבוססת פרויקטים" (PBL), וכיום היא כבר מובילה את הטמעת הנושא במכללה האקדמית...

גלעד שלום - בוגר תואר שני בחינוך מתמטי לביה"ס היסודי מספר

גלעד שלום, מלמד מתמטיקה במרכזי מחוננים ומצטיינים בירושלים.

"לפני כחמש שנים עשיתי הסבה מתחום הביולוגיה לחינוך, והתחלתי ללמד מתמטיקה בבית-ספר יסודי ובחטיבת-ביניים. עם השנים גיליתי כי עולם המתמטיקה מכיל...

התפתחות המשחק-קורס משלב עשייה

במסגרת קורס "התפתחות המשחק- קורס משלב עשייה" הסטודנטיות נפגשו אחת לשבוע למפגש פרטני עם ילד. מטרת המפגש היתה ליצור עם הילד/ה קשר משמעותי, שירגיש וידע שיש עוד דמות שרואה אותו, נמצאת כאן...

Page 1 of 4