הריון, טיפולי פוריות ולידה

מזל טוב

הרגע המרגש הגיע והחלטת להרחיב את התא המשפחתי. אנחנו פה כדי להפוך את השילוב של משפחה ולימודים להרבה יותר נוח ופשוט. נכון, צפויות לך לא מעט אתגרים, אבל חשוב לנו שתדעי שזה לגמרי אפשרי. התארגנות מראש והתנהלות נכונה אל מול גורמי המכללה השונים יעזרו לך לעבור את התקופה הקרובה על הצד הטוב ביותר. ובשביל זה אנחנו כאן 

 

במכללה קיים נוהל מוסדר המפרט את ההתאמות והזכויות השונות שהמכללה מעניקה לך במהלך הריון, טיפולי פוריות ולאחר לידה כגון: תוספת זמן ויציאה לשירותים ללא הגבלה במבחנים, דחיית הגשת עבודות, הגדלת שיעור היעדרות מותרת במקרים מסוימים, מועדים מיוחדים ועוד.  

חשוב לא פחות, נוהל היולדות מפרט את האופן בו את נדרשת לפעול כדי לממש את הזכויות. על מנת להנות מהזכויות ובמקביל לעמוד בדרישות האקדמיות, עלייך לפנות לרכזת המחלקה ולמרצים הרלוונטיים ולעדכן אותם בנוגע למצבך, ובמידת הצורך להגיש מראש בקשות לדחיית מטלה, לתאם מועדים להשלמת מטלות ו/או התנסות וכדו'.   

יש לקחת בחשבון כי תהליכי טיפול פוריות ושמירת הריון, עשויים להשפיע באופן מהותי ולתקופות זמן ממושכות על אפשרויות הלמידה, ההיבחנות וההתנסות כמו גם ההגעה למכללה, מעבר לנוהל הסטנדרטי. לפיכך, עלייך להיות בקשר עם רכזת הלימודים וראש המחלקה ולבחון ביחד את השלכות ההיעדרויות הצפויות על תכנית הלימודים.

לסיוע נוסף ניתן לפנות אל:  

רכזת הסטודנטים שלך במחלקה בה את לומדת 

רכזת דיקן הסטודנטים בטלפון 08-8588015 במייל [email protected] 

כדאי לדעת

התאמות

חלק מהבקשות להתאמות ניתן להגיש באופן מקוון ובקלות דרך המידע האישי. בפורום התאמות לסטודנטיות בהריון ולאחר לידה תוכלי להגיש בקשות ליציאה לשירותים ללא הגבלה בזמן מבחן, לתוספת זמן של 25% במבחנים (אין כפל זכאויות של תוספת זמן), חנייה חינם בחניון הסטודנטים, דחיית הגשת מטלות ומועמדים מיוחדים, התאמה של הנקה בבחינה עד חצי שנה מיום הלידה – בכפוף לכללים המוגדרים בנוהל ובהתאם להנחיות. 

חדרי הנקה מרווחים לנוחיותך  

המכללה דואגת לרווחתך והתקינה חדרי הנקה חדשים, משופצים ומשודרגים, המכילים כורסאות הנקה, משטח החתלה, שקעים לחיבור משאבת חלב ומקרר לשמירת חלב אם בלבד.  

חדרי ההנקה נמצאים בבניין 7, חדר 717, קומה 1 ובבניין 5, חדר 5ב', קומה 2