ד"ר ארז מילר

דוקטור ארז מילר
ארז מילר
Erez Miler
מרצה בכיר לפסיכולוגיה וחינוך

השכלה

ד"ר ארז מילר, לשעבר ראש החוג לחינוך, בעל תואר .Ph.D בפסיכולוגיה התפתחותית וחינוכית מאוניברסיטת בוסטון קולג' בארה"ב ותואר שני בחינוך לחרשים מאוניברסיטת גאלודט בוושינגטון הבירה, משמש כמרצה בכיר בחוג לחינוך מיוחד בפקולטה לחינוך ומנהיגות, בחוגים לפסיכולוגיה ובחטיבה לחינוך במכללה האקדמית אחוה.  ד"ר ארז מילר הוא פסיכולוג חינוכי מומחה ועובד כפסיכולוג בקליניקה פרטית בגדרה ויועץ לבתי"ס באיזור השפלה. 

מחקר

ד"ר מילר חוקר בתחום מניעי בחירה בהוראה בחינוך מיוחד ע"י קבוצות מיעוט (בדואים ואתיופים), סיפורי חיים של אנשים עם מוגבלות או הוריהם (הורים לילדים עם אוטיזם, מבוגרים עם הפרעת קשב וריכוז), ותקשורת מקוונת של בני נוער עם מוגבלות (כגון מתבגרים עם תסמונת אספרגר). תחומי התמחות: חינוך מיוחד I פסיכולוגיה 

דיסציפלינות ראשיות

Main Disciplines

Education

דיסציפלינות משניות

Secondary Disciplines

Learning Disabilities Education

פרסומים נבחרים

  • Miller, E. C, (2019). Warning signs: The moment in which the educational system must reconsider its way. Ma'ariv, [Hebrew]

  • Miller, E. C. & Fleischmann, A, (2018). Changes in authenticity: perceptions of parents and youth with ADHD of the effects of stimulant medication. In LuciusHoene, G., Meyer, T., & Holmberg, C. (Eds.). Illness narratives in practice (pp 312-323). Oxford: Oxford University Press

  • Kass, E., & Miller, E. C, (2018). Career choice among excellent students: Choosing a teaching career as a corrective experience. Teaching and Teacher Education Journal, 73, 90-98

  • Miller E. C. , (2017). Teachers with ADHD – the school psychologist's role in providing support and guidance. Psychoactualia, January, 26-30. [Hebrew]

  • Fleischmann, A , Miller E. C , (2013). Online narratives by adults with AD(H)D who were diagnosed in adulthood. Learning Disabilities Quarterly

  • Efrat, K, Miller E. C, (2011). Bedouin special-education teachers as agents of social change. Teaching and Teacher Education, (4)27: 788-796

  • Miller, E. C, Fleischmann, A , (2010). Taking charge of their lives: Analyzing online stories of adults with ADHD based on grounded theory. 2nd International Conference on Education and New Learning Technologies Proceedings, 6751-6761

  • Miller, E. C, Fleischmann, A, (2009). ). No man is an island, entire of itself… collaborative communities of adults with AD(H)D as a resource of information and support ,3rd International Technology. Education and Development Conference (INTED2009) Proceedings, 2882-2893

  • Miller, E. C, (1998). Book review: Heart disease in persons with Down syndrome , edited by Bruno Marino & Siegfried M. Puesechel. American Journal on Mental Retardation, (3)103: 308-311

  • Miller, E. C, Lerner, R. M., Hauser‑Cram, P, (1998). Assumptions and features of longitudinal designs: Implications for early childhood education. In B. Spodek, O. N. Saracho, & A. D. Pellegrini ,Eds. Yearbook in Early Childhood Education, vol 8, 113-138

  • Miller, E. C, Fruchter, A. H , (1998). Educational and religious services to Jewish Deaf and hard-of-hearing people in the U.S. In A. Weisel ,Ed. Proceedings of the 18th International Congress on Education of the Deaf, 1: 659-664

  • Miller, E. C , (1993). Special experiences for exceptional children: Integrating virtual reality into special education classrooms. In R. A., Braden, J. C., Baca & D. G., Beauchamp (Eds.), Art, science & visual literacy. Blacksburg. International Visual Literacy Association

פרסומים נוספים