
יו"ר המערכת: ד"ר שרה זמיר
חברי המערכת:
פרופ' עליאן אלקירנאוי, ד"ר אורית אבידב-אונגר, פרופ' עדה אהרוני, פרופ' יונתן אונסון, פרופ' אפרים בן ברוך,ד"ר מריטה ברבש, ד"ר ראיסה גוברמן, מר בועז דהן, פרופ' תמר הורוביץ, ד"ר אירנה ולדימרסקי, פרופ' יעקב עירם, ד"ר היידי פלביאן, פרופ' יצחק פרידמן, ד"ר עדנה רובין
עורך אורח: ד"ר רוני ריינגולד
חברי המערכת המומחים:
רכזת המערכת: גב' שמרית סימון
עריכה לשונית והגהה עברית: גב' גליה הראל
עריכה לשונית באנגלית: ד"ר ברברה קולן.
מזכירת המערכת: גב' שמרית סימון
עיצוב ועריכה: אירנה פיינשטיין, היחידה לשיווק , פרסום והוצאה לאור, המכללה האקדמית אחוה
עיצוב הכריכה: דגנית צור, היחידה לשיווק , פרסום והוצאה לאור, המכללה האקדמית אחוה
הפקה: סברינה גבר, מנהלת היחידה לשיווק, פרסום והוצאה לאור, המכללה האקדמית אחוה
הוצאה לאור: המכללה האקדמית אחוה
דפוס: דפוס אילן
כתובתנו באינטרנט: ברוכים-הבאים-לספרייה
שנת פרסום עברית: תשע"ד
שנת פרסום לועזית: 2014
כותרת | מחבר/ים | עמודים | מאמר מצורף |
---|---|---|---|
הקדמה ותוכן ענינים | שרה זמיר | 0-1 |
![]() |
המורה החד – ממדי כפועל יוצא של הכשרת המורים ומערכת החינוך | פרופ' שלמה ווינר | 1-18 |
![]() |
ידע תוכן, ידע פדגוגי – תוכני ותחושת מסוגלות להוראה: המקרה של גננות והנדסה | פרופ' פסיה צמיר, פרופ' דינה תירוש, ד"ר רותי ברקאי, ד"ר אסתר לוינסון, ד"ר מיכל טבח | 19-42 |
![]() |
מאפייני השיח המתמטי הכיתתי של סטודנטיות להוראה: המקרה של הקורס 'פונקציות וגרפים' | ד"ר מיכל טבח וד"ר טלי נחליאלי | 43-67 |
![]() |
ציפיות המתכשרים להוראה מה'מדריך למורה' | ד"ר שרה האופטמן וד"ר לאה ברץ | 68-84 |
![]() |
ההדדיות בתהליך ההכשרה להוראה ומשמעותה בעיני הסטודנטים | ד"ר היידי פלביאן | 85-109 |
![]() |
הכשרה לחינוך לתנועה בגיל הרך בישראל ובאנגליה | ד"ר עפרה ולטר, ד"ר מלאני פיטר | 110-132 |
![]() |
שילוב מורים ערבים ילידים בהוראת השפה הערבית בבתי הספר העבריים – מדיניות או אקראיות? | דר אלון פרגמן | 133-164 |
![]() |