לחברת מיקרוסופט מחקר ופיתוח באתר ת"א דרוש/ה אחראי/ת שירות וחוויית עובד

    

במסגרת התפקיד:
• אחריות מלאה על תפעול מערך השירות וחוויית העובד כפונקציה יחידה באתר החברה בת"א.
• מתן מענה מלא (פרונטלי/טלפוני/מיילים) לעובדי החברה בתחום השירות ורווחת העובד.
• ניהול ותפעול שירותים ייחודיים לעובדי החברה בתחומי: סלולר, דואר עסקי ופרטי, מתנות ועוד.
• סיוע, ארגון ותמיכה תפעולית במגוון פעילויות ואירועי רווחה באתר החברה.
• ייזום, הטמעת רעיונות יצירתיים והוצאה לפועל של פרויקטים בתחום השירות לעובד. 
• תמיכה אדמיניסטרטיבית שוטפת לקבוצות הפיתוח באתר החברה.
• עבודה למול מערכות מידע העוסקת בתחום קריאות שירות לעובד והפקת דוחות מגוונים.
• ממשק עבודה צמוד למול צוות מרכז שירות לעובד באתרי החברה השונים.
*סביבת עבודה חדשנית, מקצועית ודינאמית עם הטובים בתעשייה*
**העסקה במשרה הינה דרך חברת Manpower Group Solutions** 
 
דרישות:
 
• השכלה: תואר ראשון- חובה. 
• שפות: אנגלית ברמה גבוהה (דיבור, קריאה וכתיבה)- חובה
• ניסיון קודם של לפחות שנתיים בתפקידי אדמין, ניהול משרד או שירות לעובד (או מתחומים משיקים)- חובה
• ניסיון קודם בעבודה עם מערכות Office (בדגש על Outlook)- חובה
• ניסיון בעבודה מארגונים או חברות הייטק- יתרון משמעותי.
• עצמאות, יצירתיות, יזמות, פרו אקטיביות ותודעת שירות גבוהה.
• נכונות לעבודה במשרה מלאה (כולל שעות נוספות).
 
**המשרה מתאימה מאוד לאנשים אנרגטיים, חייכנים ויצירתיים אשר אוהבים לעבוד עם אנשים ושירות זורם בעורקיהם**
 
 
 
 
 
 

תאריך פרסום
21.02.2019

היקף משרה
מלאה

אזור
תל אביב

המשרה סגורה, לא ניתן להגיש קורות חיים