מגדל מגייסת סטודנטים למשרת: נציג/ת שירות לקוחות ותקשורת כתובה

    

תיאור תפקיד:

שירות הלקוחות של מגדל מונה כ350 עובדים. המוקד הוא "הפנים" של החברה, כאשר הנציגים הטלפונים הם הקו הראשון אותו הלקוח פוגש בעת פניה לצורך בירור מידע בנוגע לפוליסות הביטוח שלו בחברה, כלומר, עיקר התפקיד הוא מענה טלפוני (שיחות נכנסות) ומתן מידע אינפורמטיבי  בנושאים שונים כגון : שינויים, מידע לגבי דוחות, משיכות, כיסויים ועוד. המוקד מחולק למספר תחומים (פנסיה, גמל , חיים) עבור כל גיוס נפתח קורס ייעודי אשר אורכו כחודש ימים ומועבר ע"י מדריכים מקצועיים.

מטרת הקורס היא למקצע את העובדים בכל המידע הדרוש להם בתחומים השונים וכן בנושא שירות.

הכשרה:

הכשרה בת חודשים במשרה מלא 7:45-16:30

החל מתחילת הלימודים מעבר למשרת סטודנט

שעות העבודה :

  • משמרות ערב 16-22
  • גמישות בשעות ובימים
  • 3-4 משמרות
  • אפשרות למשמרת ביום שישי

שכר:

  • שכר מתגמל
  • מענקי התמדה
  • בונוסים אישיים

תנאים סוציאליים:

  • קליטה כעובד חברה מהיום הראשון.
  • סבסוד ארוחות
  • הסכם קיבוצי
  • אפשרויות קידום
  • קרן השתלמות

 

 


תאריך פרסום
11.01.2023

היקף משרה
חלקית

אזור
אשקלון

שם איש הקשר
משאבי אנוש

כתובת דואר אלקטרוני של איש הקשר
Elinorgi@migdal.co.il