
תיאור תפקיד:
שירות הלקוחות של מגדל מונה כ350 עובדים. המוקד הוא "הפנים" של החברה, כאשר הנציגים הטלפונים הם הקו הראשון אותו הלקוח פוגש בעת פניה לצורך בירור מידע בנוגע לפוליסות הביטוח שלו בחברה, כלומר, עיקר התפקיד הוא מענה טלפוני (שיחות נכנסות) ומתן מידע אינפורמטיבי בנושאים שונים כגון : שינויים, מידע לגבי דוחות, משיכות, כיסויים ועוד. המוקד מחולק למספר תחומים (פנסיה, גמל , חיים) עבור כל גיוס נפתח קורס ייעודי אשר אורכו כחודש ימים ומועבר ע"י מדריכים מקצועיים.
מטרת הקורס היא למקצע את העובדים בכל המידע הדרוש להם בתחומים השונים וכן בנושא שירות.
הכשרה:
הכשרה בת חודשים במשרה מלא 7:45-16:30
החל מתחילת הלימודים מעבר למשרת סטודנט
שעות העבודה :
שכר:
תנאים סוציאליים: