מקום עבודה: החברה הכלכלית לפיתוח יואב בע"מ
היקף משרה: 100%
תחילת עבודה: מידית
כפיפות ניהולית ומקצועית: מנכ"ל החכ"ל
תיאור התפקיד ומשימות נדרשות
1 . ניהול יומן הפגישות ומענה לטלפונים.
2 . מעקב וטיפול אחר מטלות ומשימות בהנחיית המנכ"ל, לרבות מעקב ועדכונים מול רשויות, משרדי ממשלה וגורמים שונים.
3 . מכרזים – ריכוז הנושאים מול עו"ד, הכנת מסמכים וחוברת המכרז, סיור קבלנים, קבלת מעטפות, פרוטוקול והפצה, תיאום ועדת המכרזים, מעקב ובקרה.
4 . תיאום וארגון ישיבות הדירקטוריון וועדותיו.
5 . הכנת דוחות, כתיבת ועריכת מסמכים, לבקשת מנכ"ל החברה, לצורך מיפוי ובקרה.
6 . טיפול בתחום כ"א - הוצאת דוחות מתוך מערכת הנוכחות, החתמת העובדים, עדכון במערכת הנוכחות המועצתית, הפקת פלט מתוך המערכת והחתמת המנכ"ל, מעקב ובקרה אחר ימי חופשה.
7 . רכש – הקלדת החשבוניות במערכת הרכש של המועצה.
8 . אחריות על המשרד – הזמנת ציוד, תיוקים, טיפול בדואר.
תנאי סף
- בעל תואר ממוסד המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה , או המוכר ע"י המחלקה לשקילת תארים מחו"ל.
- שליטה מלאה במחשב ובתוכנות "אופיס".
נסיון מקצועי
- נסיון בעבודה משרדית ארגונית.
- נסיון בעבודה עם ריבוי משימות.
כישורים נדרשים
- אמינות ומהימנות.
- עבודה עצמאית.
- כושר ביטוי בכתב ובעל פה.
- יוזמה ויכולת מציאת פתרונות "ראש גדול".
- עבודה בריבוי משימות ויכולת עמידה בלחץ.
- יכולת ארגון ותכנון.
בכל פניה יש לצרף את המסמכים הבאים:
- קורות חיים.
- תעודות השכלה והכשרה.
- רשימת ממליצים.
החברה רשאית לערוך ראיונות התאמה עם המועמדים או רק חלקם לפי שיקול דעתה.
קורות חיים יש להעביר עד לתאריך 12/01/19
תאריך פרסום
21.02.2019
היקף משרה
מלאה
אזור
מועצה אזורית יואב
המשרה סגורה, לא ניתן להגיש קורות חיים