דיקני בתי הספר

דיקן בית הספר לתארים מתקדמים - פרופ' אבישי הניק

פרופ' אבישי הניק
דוא"ל: [email protected]

פרופ' אבישי הניק נחשב לאחד החוקרים הבולטים ביותר בפסיכולוגיה ובמדע העצב הקוגניטיבי בעולם. הוא החל דרכו כתלמידו של חתן פרס נובל, פרופ' דניאל כהנמן. במשך השנים הוא בנה מעבדה שזכתה למוניטין בעולם כולו ועבודתו מקיפה תחומים רבים שהבולטים שבהם: קוגניציה מספרית, קשב ותהליכים של איחוד חושים - סינסטזיה. מחקריו עוסקים בתחום מדע העצב הקוגניטיבי בכלל, ובנושאי קשב, עיבוד מילים בודדות ועיבוד מידע נומרי בפרט. בשנים האחרונות התרחבו מחקריו גם לתחום ליקויי הלמידה. בעבר כיהן כראש המחלקה למדעי ההתנהגות וכראש המרכז למדעי העצב על שם זלוטובסקי באוניברסיטת בן גוריון בנגב. בעל תואר שלישי בפסיכולוגיה מהאוניברסיטה העברית בירושלים, 1979.

בית הספר לתארים מתקדמים פותח בפני אנשי חינוך, מנהלים, מורים ובעלי תפקידים צוהר לעולם אקדמי-פרקטי באווירה מחבקת, תוך חווית למידה משמעותית. בית הספר מציע קורסים יישומיים המושתתים על מחקר עדכני בשילוב טכנולוגיות חדשניות.

 

דיקן בית הספר למדעים - פרופ' איתן בן-דב

פרופ' איתן בן-דב - דיקן בית הספר למדעים
דוא"ל: [email protected]

פרופ' איתן בן-דב, בעל תואר Ph.D במיקרוביולוגיה מאוניברסיטת בן-גוריון בנגב, מכהן כדיקן בית הספר למדעים ומרצה בכיר במחלקה למדעי החיים, במכללה האקדמית אחוה. פרופ' איתן בן-דב עובד כחוקר במעבדה לביוטכנולוגיה סביבתית, במכון לאומי לביוטכנולוגיה בנגב.

בית הספר למדעים פועל להנגשת השכלה גבוהה ואיכותית לסטודנטים, תוך התאמה מתמדת לשינויים המהירים המתרחשים בחברה ובמדע, בתקשורת הבין-אישית ובדרכי הלמידה בסביבות משתנות. תכנית הלימודים בבית הספר מתבססת על משאבי האזור, ההון האנושי, הטבע והנוף, כמשאב שיתרום לפיתוח מרחב אקדמי וקידום המחקר בתחומי המדעים ומדעי החברה והרוח.

דיקן בית הספר לחינוך - פרופ' אורית אבידב-אונגר

פרופ' אורית אבידב-אונגר

פרופ' אורית אבידב-אונגר, דיקן בית הספר לחינוך, הינה חברת סגל המכללה מזה 20 שנה. כיום בהנהלת המכללה ומרצה בכירה. מלמדת בתוכנית התואר השני במינהל מערכות חינוך. מתמחה בחקר המדיניות של מערכת החינוך, בחקר תהליכי פיתוח מקצועי של עובדי הוראה, לרבות חקר של הטמעת חדשנות חינוכית ויישום של פדגוגיות חדשניות במערכת החינוך במהלך רפורמות חינוכיות. מילאה שורה של תפקידים אקדמיים בכירים, בינהם דיקן בית הספר לתארים מתקדמים במכללה. יועצת להכשרה ולפיתוח מקצועי של עובדי הוראה, מורים מובילים ושותפות אקדמית שדה. כתבה מספר ספרים בנושא פיתוח מקצועי של מורים וכן עשרות מאמרים העוסקים בנושא התפתחות מקצועית של מורים, העצמת מורים, תהליכי שינוי בארגונים, שילוב חדשנות במערכות חינוך והטמעה של טכנולוגיות חדשניות במערכת החינוך- למידה והוראה. הייתה שותפה לפיתוח מדיניות ברפורמות במערכת החינוך; 'אופק חדש', 'עוז לתמורה' תוכנית התקשוב הלאומית והתאמת מערכת החינוך למיומנויות המאה ה-21.  אוהבת את מערכת החינוך בארץ, מעריכה את העובדים בה ומוקירה את פועלם.

"אני מאמינה כי המסלולים שמציע בית הספר לחינוך במכללה הם הזדמנות לצמיחה, קידום, העמקה, התמחות והתפתחות מקצועית. מעבר ללמידה האקדמית ולהתפתחות האישית בתחומי הדעת השונים, החיבור בין הידע התיאורטי הנלמד ובין הפרקטיקה בשדה החינוכי, מאפשר למוסמכים שלנו להיות מובילים בתחומם במערכת החינוך. אני מאמינה כי, קבוצת מורים מבית ספר אחד שתלמד במכללה ביחד כקבוצה תוכל לחולל שינוי משמעותי בבית הספר".