
אחוה- המכללה האקדמית לחינוך
מערכת כתב העת
יו"ר המערכת: ד"ר שרה זמיר.
חברי המערכת (עפ"י סדר א"ב):
ד"ר מריטה ברבש, ד"ר לאה ברץ, ד"ר יעקב גרוס,ד"ר דן דורון,ד"ר אירנה ולדימרסקי,פרופ' אלי זמסקי, ד"ר עזר כהנוב,ד"ר היידי פלביאן, פרופ' יצחק פרידמן, פרופ' נעמה צבר-בן יהושוע,ד"ר עדנה רובין.
מערכת המומחים לגיליון: הוראה ולמידה בעידן האינטרנט
יו"ר המערכת המומחית: ד"ר גילה קורץ.
חברי המערכת המומחים (עפ"י סדר א"ב): מר ג'יי הורוויץ, פ רופ' גבי סלומון, ד"ר ענת שמלא.
רכזת המערכת: הגב' חנה אבוחצירא.
עריכה לשונית והגהה עברית: ד"ר דן דורון.
עריכה לשונית באנגלית: ד"ר ברברה קולן.
מזכירת המערכת: הגב' חנה אבו חצירא.
עיצוב ועריכה: אירנה פיינשטיין,היחידה לשיווק , פרסום והוצאה לאור, אחוה-המכללה האקדמית לחינוך.
עיצוב הכריכה: דגנית צור, היחידה לשיווק , פרסום והוצאה לאור, אחוה-המכללה האקדמית לחינוך.
הפקה: סברינה גבר, מנהלת היחידה לשיווק, פרסום והוצאה לאור, אחוה- המכללה האקדמית לחינוך.
הוצאה לאור: אחוה- המכללה האקדמית לחינוך.
דפוס: דפוס אילן.
ISSN: 0793-3355 © כל הזכויות שמורות
אחוה- המכללה האקדמית לחינוך
ד.נ. שקמים 7980400 , טל' 08-8588044
כתובתנו באינטרנט:/ברוכים-הבאים-לספרייה
כותרת | מחבר/ים | עמודים | מאמר מצורף |
---|---|---|---|
דבר העורכת | ד"ר שרה זמיר | א |
![]() |
דבר עורכת הגיליון | ד"ר גילה קורץ | ב-ג |
![]() |
המערכת המייעצת ומחברי המאמרים | ד-ח |
![]() |
|
תוכן העניינים | ט |
![]() |
|
מודל 'איי החדשנות' | ד"ר אורית אבידב-אונגר, פרופ' יורם עשת-אלקלעי | 1-21 |
![]() |
חדשנות משולבת תקשוב בראי במחקר הבינלאומי | 22-49 |
![]() |
|
טכנולוגיה בחינוך כמוקד משיכה אפוקליפטי | 50-71 |
![]() |
|
כשהתותחים רועמים המוזות שותקות – האומנם? | דבורה גורב, אדווה מרגליות ותמי ויסמן | 72-100 |
![]() |
צמצום הפער הדיגיטלי בקרב אוכלוסיות מוחלשות בישראל | גילה זלכה | 101-138 |
![]() |
המהפכה השקטה: לוח אינטראקטיבי בבתי הספר כתשתית לפדגוגיה חדשנית במאה ה-21 | אינה בלאו | 139-156 |
![]() |
מאפייני מורים בסביבה לימודית מתוקשבת | ברכה פלד ונגה מגן-נגר | 157-189 |
![]() |
תפקיד התלמידים בתהליך שילוב טכנולוגיות חדישות בכיתה | רבקה ודמני | 190-221 |
![]() |
הכשרת פרחי הוראה לשילוב ידע טכנולוגי עם ידע תוכן פדגוגי | ענת אוסטר-לוינץ ואביבה קליגר | 222-252 |
![]() |