כתב עת לעיון ומחקר 5

מספר חוברת: 
5

אחוה- המכללה האקדמית לחינוך
מערכת כתב העת
יו"ר המערכת: ד"ר יעקב גרוס.

חברי המערכת (עפ"י סדר א"ב):
 ד"ר ישראל אידלוביץ',ד"ר שרה האופטמן,ד"ר עזר כהנוב ,ד"ר יעקב גרוס.

עריכה לשונית עברית:נח איתן.
עריכה לשונית אנגלית ותרגום: דניאלה אשכנזי.
הגהה עברית: ד"ר עזר כהנוב

הגהה אנגלית:פרנסיס סער
עיצוב הכריכה:  אלדד בוגנים ואורית מסיקה
הפקה: סברינה גבר, מנהלת היחידה לשיווק, פרסום והוצאה לאור, אחוה- המכללה האקדמית לחינוך.
הוצאה לאור: המכללה האקדמית אחוה טל' 08-8588019
עיצוב וסידור: 'חן' (איתן), שירותי הוצאה לאור,סביון.
דפוס:התורג'מן-תדמית.
ISSN: 0793-3355 © כל הזכויות שמורות
אחוה- המכללה האקדמית לחינוך
ד.נ. שקמים 7980400 , טל' 08-8588044
כתובתנו באינטרנט:/ברוכים-הבאים-לספרייה

שנת פרסום עברית: 
תשנ"ט
שנת פרסום לועזית: 
1999

תוכן עניינים

כותרת מחבר/ים עמודים מאמר מצורף
מורה לחיים:מה בין "מורה להוראה" למדריך פדגוגי?תהליך היעשות מדריך פדגוגי – סיפור מקרה שוש מלאת 1-13 לצפיה במסמך pdf
"מודל קריאה-כתיבה" בתהליך הפקתו של הטקסט האקדמי האופטמן שרה, רוזנפלד מלודי, תמיר רבקה 14-32 לצפיה במסמך pdf
מרכז מורים אזורי מבס למחר: תפיסה להכשרה תוך תפקידית של עובדי הוראה אורית אבידב, זהר טל, עפרה ניר-גל 61-81 לצפיה במסמך pdf
חינוך פוסט-מודרני ממקורות התבונה הצינית ישראל אידלוביץ 81-91 לצפיה במסמך pdf
תנועת ה״אחים המוסלמים" במצרים וסוגיית פלסטין - אידיאה ומעש יניב יעקב 91-127 לצפיה במסמך pdf
מחשבים לגיל הרך בתיווך מבוגר -משמעויות לפיתוח סביבות למידה ממוחשבות מושכלות לגיל הרך עפרה ניר-גל 119-135 לצפיה במסמך pdf
המורשת ההיסטורית-תרבותית ומשמעותה החינוכית בתפיסתו של יחזקאל קויפמן דוד שחר 135-155 לצפיה במסמך pdf
על כמה ממאפייני הלשון של התכתובת בדואר האלקטרוני צבי ישראל 155-171 לצפיה במסמך pdf
גלגולו של סיפור עממי: "אצבעוני" יהודי עדינה בר-אל 171-183 לצפיה במסמך pdf
יונתן כבר לא כל כך קטן! מיונתן הנאיבי אל יונתן האידיאולוגי לאה ברץ 183-209 לצפיה במסמך pdf
מחול המלחמה והחיזור, על הקשר בין אימהות ובנות אראלה למדן 201-231 לצפיה במסמך pdf
מעמד האישה הבדווית בישראל -תמורות כלכליות וחברתיות משה כהן 229-239 לצפיה במסמך pdf
קידום ילדים אוטיסטים אפשרי ודורש שיתוף פעולה בין משפחת הילד והגורמים הטיפוליים עמוס פליישמן 239-260 לצפיה במסמך pdf
קבוצות תמיכה למשפחות לילדים חריגים יוספה איינברג 259-274 לצפיה במסמך pdf
The Dissociation of Sensibility in Vanity Fair Carol Efrati III-XXIV לצפיה במסמך pdf
“Teaching For Instruction” and a “Pedagogical Supervisor Shosh Millet XXIV-XXXVII לצפיה במסמך pdf