אחראי/ת מנהלית לתוכנית להפרעות בתקשורת

תחומי אחריות מרכזיים

ריכוז מערך הפרקטיקום של התכנית
אחריות על יצירת קשרי חוץ: משרד הבריאות, משרד החינוך, עמותות, ארגונים, בתי חולים, קופ"ח, מפקחות אזוריות,
עדכון תקנון החוג בכל שנה לפני עלייתו לאתר לחתימה.
מעקב אחר שיבוץ הסטודנטים למקומות ההתנסות בכל השנים, לרבות שיבוץ להשלמות
חידוש וחתימת חוזים חדשים.
קיום ממשק עבודה שוטף עם גורמי חוץ. (מנהלים מחוזיים קופח / מתי"אות / מנהלות היחידות לגיל הרך / בתי ספר / עמותות).
אחריות על הסכמי שת"פ, תשלומים, ביטוחים ופתיחת ספקים / טפסי שכר ועבודה מול נותני שירות חיצוניים
מעקב אחר דרישות תשלום מול מחלקת חשבות.
בנייה והוצאה לפועל של מערך ימי העיון של שנים ג' + ד' (תיאום מועדים / פרסום ויידוע הסטודנטים.ות / מעקב אחר השתתפות / תשלומים).
מתן שירות לסטודנטים.ות – מעקב אקדמי, סגירת תארים, טיפול באקרדיטציה
טיפול בפניות במגוון נושאים תוך דאגה מתמדת לשביעות רצון הסטודנט ושמירה על סטנדרטים אקדמיים גבוהים.
הוצאת ממשק ביטוח לאומי
רישום לבחינה ממשלתית של הבוגרים
אחריות על הכנת ימי זרקור – שנה ד' לקראת סיום הלימודים.

דרישות התפקיד

השכלה פורמלית: תואר ראשון – חובה, תואר שני – יתרון.
היכרות עם עולם התוכן האקדמי
יכולת תכנון משימות על ציר הזמן, ביצוע מספר משימות בו זמנית, תיעדוף משימות.
יכולת קבלת החלטות.
יכולת עבודה בתנאי לחץ ונכונות לשעות נוספות בתקופות עומס.
תודעת שירות גבוהה.
יחסי אנוש טובים.

תאריך פרסום
03.09.24
מחלקה
הפקולטה למדעים בריאות וסביבה
היקף משרה
מלאה
איש קשר
ליאור גלפרין
להגשת מועמדות
לחצו כאן