רכז/ת מנהלית

תחומי אחריות

• תמיכה אדמיניסטרטיבית שוטפת בפעילות אגף תכנון תשתיות ופרויקטים לרבות תיאום פגישות, הכנת מסמכים /מצגות, כתיבה ועדכון נהלי האגף, סיוע בעדכוני נוכחות לעובדי התפעול ועוד.
• ריכוז פעילות מוקד תפעול ואבטחה: מענה טלפוני למוקד, תיעוד במערכת הפניות, הקצאת הפניות לטיפול ובמידת הצורך –  פתיחת קריאות לספקי חוץ ומעקב אחר טיפול
• ביצוע מעקב ובקרה חודשיים אחר פעילות מוקדי האגף השונים (תמיכה IT, תפעול, אבטחה) בהיבטי איכות הטיפול, זמני תגובה (SLA) ועוד.
• ריכוז הצעות מחיר מספקים, פתיחת דרישות ומעקב אחר הזמנות במערכת רכש ריכוז תעודות משלוח ובדיקה מול חשבוניות
• ניהול מעקב אחר הזמנות שוטפות של האגף כגון שליחויות והיסעים, הזמנות כיבוד, ציוד סלולארי וכו'

דרישות התפקיד

• תואר ראשון/במהלך תואר ראשון
• יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה.
• רמה גבוהה של אמינות ודיסקרטיות.
• אחריות ומסירות.
• יכולת תכנון ועמידה בלוחות זמנים.
• יכולת עבודה בתנאי לחץ ובסביבה מרובת משימות.
• יכולת למידה מהירה, דייקנות ותשומת לב לפרטים.
• ראייה מערכתית וגמישות תפקודית.
• שליטה מצוינת בתוכנותOffice ובאקסל בפרט.
• ניסיון בעבודה עם תוכנת פריוריטי – יתרון.

תאריך פרסום
04.12.24
מחלקה
אגף תכנון תשתיות ופרויקטים
היקף משרה
מלאה
איש קשר
ליאור גלפרין
להגשת מועמדות
לחצו כאן