המרכז לפיתוח קריירה

נעים להכיר

היחידה להכוון תעסוקתי באקדמית אחוה הוקמה כחלק ממדיניות המכללה ללמידה יישומית המאפשרת הכנת הסטודנטים והבוגרים שלנו להשתלבות בשוק התעסוקה ההולמת את כישוריהם ואת הידע שרכשו במהלך התואר.

היחידה שמה לה למטרה לחשוף הזדמנויות תעסוקתיות הן לסטודנטים והן לבוגרי המכללה והכוונתם ביעילות לעולם העבודה, תוך התייחסות אישית לכל סטודנט וסטודנטית מחד ולשינויים בשוק התעסוקה מאידך.

אתם מוזמנים לתאם פגישה בכדי לחדד את המחשבה ולקבל נקודת מבט על התהליך. במהלך הפגישה נתמקד יחד בזיהוי מסלול פיתוח הקריירה, נחשוב על כיווני תעסוקה, נלמד את תהליך חיפוש העבודה, נבנה קורות חיים ונכין אתכם לראיונות עבודה. שנצא לדרך?

טלי מילשטיין

מנהלת המרכז לפיתוח קריירה

שעות פעילות

ימים א', ד', ה',  בין השעות: 10:00-12:30 | 14:00-15:00

יום ב' בין השעות 10:00-12:30

יום ג' בין השעות 10:00-13:30

 

צרו קשר

072-2248537

דוא"ל

כתיבת קורות חיים

מסמך קורות חיים הינו כרטיס הביקור האישי שלך. משך הזמן הממוצע שמעסיק בוחן את קורות החיים הוא בין 30-10 שניות. זהו הזמן בו יחליט המעסיק אם לזמן אותך לראיון או לא!

המלצתנו היא לעבוד לפי פורמט קורות חיים סטנדרטי ומקובל, פורמט שמקל על הקורא לאתר נקודות שהוא רוצה לברר. יחד עם זאת, חשוב מאוד להבליט את הייחודיות ולהתאים את קורות החיים למשרה המבוקשת.

אנו מזמינים אותך להיעזר בשירותנו לכתיבת קורות חיים תמציתיים, מדויקים וממוקדי מטרה למשרה בה התעניינת תוך הבלטת החוזקות, הניסיון והכישורים שלך.

הכנה לריאיון עבודה

אומרים ששפת גוף היא המפתח להצלחה בראיון עבודה. על-פי מחקר שנערך, ההחלטה אם לגייס אותך או לא,
מתקבלת ב-6:25 הדקות הראשונות של הריאיון, גם אם הוא נמשך כשעתיים. בהתאם לכך, חשוב ששפת
הגוף שלך תשדר, בזמן זה, שיקוף במודע כדי להשפיע על המראיינים שלך באופן חיובי. אנחנו נבצע יחד איתך סימולציות של שאלות ותשובות וניתן לך פידבק וטיפים שיעזרו לך לצלוח ראיונות עבודה בעתיד

למשרות סטודנטים

מידע חשוב