"*" אינדוקטור שדות חובה
מתעניינים/ות בלימודים? השאירו פרטים ונחזור אליכם/ן
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם או חייגו כבר עכשיו 3622*
"*" אינדוקטור שדות חובה
הקורס יערך בפורמט של סדנה. בכל אחד מהמפגשים יוקצה זמן לרצועת היוועצות וחקר מקרה המזמנים אפשרות לחקור ייצוגים של התנסויות בעבודה בשדה החינוכי
מרצה: חגאב חסונה נוהא
קהל היעד: מורים דוברי ערבית בשנה שלאחר הסטאז'.
היקף הקורס: 30 שעות למשך 10 מפגשים – 2 מפגשים פרונטליים ו-8 מפגשים סינכרוניים (זום) וא-סינכרוניים (מקוון). ו-20 שעות ליווי ע"י מורה מלווה מבית הספר.
מועד הקורס: ימי ד' בין השעות: 19:00-16:00
תאריכי מפגשי הקורס: מפגש ללא תאריך (זום) ❘ 4.12.24 (פרונטלי) ❘ 18.12.24 (זום) ❘ 1.1.25 (זום) ❘ 22.1.25 (זום) ❘ 13.2.25 (זום) ❘
5.2.25 (זום) ❘ 26.2.25 (זום) ❘ 9.4.25 (זום) ❘ 7.5.25 (פרונטלי)
*סילבוס הקורס יישלח לנרשמים בהמשך
• רכישת פרקטיקות הוראה שיהוו בסיס לעבודת המורה בבית הספר.
• חיזוק יכולתו של המורה לתפקד כמורה חדש בתוך ארגון פועל באמצעות היכרות עם פרקטיקות הוראה בתחומי פדגוגיה, תהליכי הערכה, משוב, מודח לשיעור מיטבי, ניתוח נתונים והתמודדות עם בעיות משמעת וניהול כיתה.
• כלים שיסייעו למורה לקדם את תהליך הסתגלותו למערכת ויגבירו את תחושת המסוגלות של המורה.
• העצמת החוסן הפנימי של המורים החדשים במערכת החינוך הפרופסיונאלית, כמורה מובילה ומנהיגה בכיתה
1- הכרות מי אני המורה, 5 משאבי התודעה
2- מעורבות הורים
3- ניהול כיתה
4- הערכה לשם הבנה
5- משוב בשיח הכיתה
6- משמעת והתמודדות בכיתה
7- תלמידים בעלי צרכים מיוחדים בכיתה שלי.