מכינה להשלמה ולשיפור בגרויות

נעים להכיר, מכינה להשלמה ושיפור בגרויות

שימו לב! המכינה לשיפור והשלמת בגרויות לא תפתח בשנת הלימודים האקדמית תשפ"ד

חוסר ריכוז, פחד אמיתי ממבחנים, לקויות שלא אובחנו, קושי ללמוד, הסחות דעת או המון פוטנציאל שפשוט לא מומש עד הסוף. מה שבגיל ההתבגרות גרם לך להוציא תעודת בגרות 'עוברת' או מנע ממך אפילו מלגשת, הוא לא מה שחייב ללוות אותך לאורך החיים.

מכינה לשיפור ולהשלמת בגרויות היא בדיוק ההזדמנות שלך לתקן כדי להגשים את כל החלומות. זה המקום שבו הרצון והיכולות שלך פוגשים את המרצים המצוינים שלנו שיובילו אותך להצלחה. המערך הפדגוגי והמנהלי הכולל יחס אישי, ייעוץ מקצועי וסיוע לימודי יעניקו לך מרחב למידה נעים ולא מאיים ויאפשר לך להשלים את תעודת הבגרות או לשפר את הציונים.

הלומדים במכינה מקבלים פטור משכר לימוד ומלגות קיום על-פי קריטריונים, ללא שימוש בכספי פיקדון*. המכינה בנויה בהתאם לדרישות ולתוכנית הלימוד של משרד החינוך. מסלול הלימודים מותאם גם הוא לפי הצורך והיכולת שלך במטרה לשפר את הסיכויים שלך להתקבל לתואר ראשון. מכאן, השמיים הם הגבול.

*זכאות למימון לימודים לחיילים משוחררים מהמערך הלוחם, כפוף לאישור משרד הביטחון

מידע חשוב

כדי לקבל מעטפת הרשמה ולתאם פגישת ייעוץ למכינת בגרות יש להתקשר 08-8588031 או לפנות במייל: [email protected] מועדי הקבלה בימים א'-ה' בין השעות 15:30-9:00 (קבלה מעבר לשעות אלו יש לתאם מראש)

הלימודים במכינה נע בין סמסטר אחד (כ-4.5 חודשים) ל-4 סמסטרים ונקבע בהתאם למספר מקצועות הבגרות שעליך להשלים או לשפר

המכינה נפתחת פעמיים בשנה, בחודשים ספטמבר ופברואר

תלמידי המכינה זכאים להגיש בקשה לפטור משכ"ל ומלגות קיום באמצעות המכינה. ועדת מלגות משותפת של הות"ת והקרן לקליטת חיילים משוחררים, דנה בכל סטודנט המבקש סיוע לצורך קביעת זכאותו למלגה. פטור חלקי או מלא משכ"ל ומלגות קיום יינתנו על-ידי הקרן לקליטת חיילים משוחררים ומשרד החינוך, בהתאם להחלטות הועדה (ולא על חשבון הפיקדון הצבאי). מלגת שכ"ל נעה בין 25% פטור ועד לפטור מלא. גובה מלגת הקיום נקבע עפ"י קריטריונים סוציו-אקונומיים. חייל בודד זכאי לפטור מלא משכ"ל ולמלגת קיום מקסימאלית

מה נדרש לקבלת המלגה?

הגשת בקשה לפטור משכ"ל ומלגות קיום באמצעות המכינה.
מלגות הקיום לסטודנטים זכאים,יועברו אך ורק לחשבון הבנק של הסטודנט לפיכך, מי שטרם פתח חשבון חייב לעשות כן ולצרף אישור על מס' הבנק, הסניף ומס' החשבון. במהלך שנת הלימודים לא ניתן לשנות את פרטי חשבון בנק. חיילים משוחררים שלא זכו לסיוע בשכ"ל, יוכלו לשלם מחשבון הפיקדון הצבאי מטעם הקרן לקליטת חיילים משוחררים.

*סטודנט שיפסיק את לימודיו לפני ועדת המלגות, ישלם את החלק היחסי של שכר הלימוד.