
פרופ' אורית אבידב-אונגר, דיקן בית הספר לחינוך, הינה חברת סגל המכללה מזה 20 שנה. כיום בהנהלת המכללה, חברה בוועד החינוך הארצי ומרצה בכירה. מלמדת בתוכנית התואר השני במינהל מערכות חינוך. מתמחה בחקר המדיניות של מערכת החינוך, בחקר תהליכי פיתוח מקצועי של עובדי הוראה, לרבות חקר של הטמעת חדשנות חינוכית ויישום של פדגוגיות חדשניות במערכת החינוך במהלך רפורמות חינוכיות. מילאה שורה של תפקידים אקדמיים בכירים, בינהם דיקן בית הספר לתארים מתקדמים במכללה. יועצת להכשרה ולפיתוח מקצועי של עובדי הוראה, מורים מובילים ושותפות אקדמית שדה. כתבה מספר ספרים בנושא פיתוח מקצועי של מורים וכן עשרות מאמרים העוסקים בנושא התפתחות מקצועית של מורים, העצמת מורים, תהליכי שינוי בארגונים, שילוב חדשנות במערכות חינוך והטמעה של טכנולוגיות חדשניות במערכת החינוך- למידה והוראה. הייתה שותפה לפיתוח מדיניות ברפורמות במערכת החינוך; 'אופק חדש', 'עוז לתמורה' תוכנית התקשוב הלאומית והתאמת מערכת החינוך למיומנויות המאה ה-21. אוהבת את מערכת החינוך בארץ, מעריכה את העובדים בה ומוקירה את פועלם.
"אני מאמינה כי המסלולים שמציע בית הספר לחינוך במכללה הם הזדמנות לצמיחה, קידום, העמקה, התמחות והתפתחות מקצועית. מעבר ללמידה האקדמית ולהתפתחות האישית בתחומי הדעת השונים, החיבור בין הידע התיאורטי הנלמד ובין הפרקטיקה בשדה החינוכי, מאפשר למוסמכים שלנו להיות מובילים בתחומם במערכת החינוך. בית הספר לחינוך מצמיח מורים וגננות להיות מובילי דרך במערכת החינוך, להצטיין בתפקידם, להוות דוגמא אישית ולאתגר עמיתים ללכת בעקבותיהם. בית הספר מציע קורסים יישומיים המושתתים על מחקר עדכני ופדגוגיה איכותית בשילוב של טכנולוגיות חדשניות. בבית הספר מתקיימים לימודים ברמה גבוהה לצד יחס אישי לכל סטודנט".
פרופ' אורית אבידב - אונגר: חזון בית הספר לחינוך
"עלינו לפעול כל העת לשיפור מתמיד של מערכות החינוך והלמידה תוך אימוץ חשיבה ה'יוצאת מהקופסה' למיצוי פוטנציאל של הלומדים, לצמצום פערים ומתן הזדמנויות כערכים מובילים בחינוך. על מערכות החינוך לפעול מתוך גישה של פרסונליזציה בלמידה המתמשכת של מורים כתהליך פרקטי ויישומי להעצמת המורה ובסיסו מעמד מקצועי ההוראה כפרופסיה".