"*" אינדוקטור שדות חובה
מתעניינים/ות בלימודים? השאירו פרטים ונחזור אליכם/ן
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם או חייגו כבר עכשיו 3622*
"*" אינדוקטור שדות חובה
פרופ' יצחק פרידמן, לשעבר בכיר במשרד החינוך, מנהל מכון סאלד וחוקר בכיר בו. תחומי התמחותו הם נוירואנטומיה רפואית ונוירופסיכולוגיה, פסיכולוגיה קלינית וארגונית בחינוך, פסיכומטריקה, הערכה ומדידה. לימד בבית הספר לחינוך של האוניברסיטה העברית ובמחלקה לפסיכולוגיה קלינית בבית הספר לחינוך של אוניברסיטת קולומביה בניו יורק.
מנכ"ל המכללה האקדמית אחוה ומרצה בכירה במחלקה למדעי החיים. בעלת תואר שני בכימיה אורגנית מהאוניברסיטה העברית ותואר שלישי מהמחלקה לבקרה ביולוגית במכון ויצמן. לשעבר רקטור המכללה האקדמית אחוה ומנחה בהתמחות בניהול אקדמי במכון מופ"ת.
בעלת דוקטורט בפסיכולוגיה שיקומית מאוני' בר אילן. התמחתה בנוירו-פסיכולוגיה שיקומית במחלקת שיקום ילדים בביה"ח תל השומר, באבחון ילדים לאחר פגיעות ראש לקראת שילובם במערכת החינוך. מלמדת קורסים בתחומי הפסיכולוגיה והחינוך, וביניהם "מוח ולמידה". תחומי מחקרה עוסקים בהתמודדות הורים עם אובדן, היבטים נוירו-פסיכולוגיים בתפקודי למידה, וכחלק ממחקרה קיבלה גראנט מטעם The Israel Foundations Trustees.
למדה לתואר שני ושלישי במחלקה לפסיכולוגיה באוניברסיטה העברית, ולאחר מכן ערכה מחקר פוסט-דוקטורט במכון סילברמן למדעי החיים, במחלקה לביולוגיה תאית והתפתחותית.
בעלת תואר דוקטורט מאוניברסיטת בר-אילן. מרצה במחלקה לאנגלית במכללה האקדמית אחוה, חוקרת בתחום נוירו-בלשנות, ובמיוחד בהיבטים נוירו-בלשניים של רכישה ולמידה של שפה בנסיבות שונות כולל רכישת שפה שניה על ידי חולי סכיזופרניה.
על תואר PhD מאוניברסיטת תל-אביב בנאורפיזילוגיה ולימודים בתר דוקטוריאליים מאוניברסיטת אלברט אינשטיין בניו-יורק. משנת 1996 עוסק בהוראה ומחקר בחינוך מיוחד לשם כך סקר גם את הדרכים בהם צעירים ואנשי חינוך מתמודדים עם הפרעת קשב וריכוז ותנועתיות יתר. בשנים האחרונות בדק את חווית המשתמש במתילפנידאט (ריטלין) ואת תפיסת המשתמש על משמעות הטיפול התרופתי להתמודדותו עם הפרעת הקשב.
ד"ר דקלה ברק, מרצה בפקולטה לחינוך ומנהיגות בתואר הראשון ובתואר שני בנוירופדגוגיה, מנהל חינוך וחינוך מיוחד במכללת אחוה. בעלת דוקטורט בפסיכולוגיה קוגניטיבית מאוניברסיטת בן גוריון. מתמחה בקבלת החלטות, פסיכומטריקה ומדידה והערכה. מלמדת קורסים מתודולוגיים- סטטיסטיקה ושיטות מחקר, וקורסים בתחום קבלת ההחלטות ומבחנים פסיכולוגיים. תחומי מחקרה עוסקים בהערכת תוכניות בחינוך וקבלת החלטות חברתיות-כלכליות בתנאי אי וודאות
את התואר השני והשלישי למדה במחלקה לנוירוביולוגיה במכון ויצמן למדע. המשיכה לפוסט דוקטורט בארה"ב ולאחר מכן הצטרפה לסגל המכללה האקדמית אחוה.
בעלת תואר שלישי בנוירו-פסיכולוגיה קוגניטיבית מאוניברסיטת בן-גוריון בנגב. בעבר, היתה מורה ומדריכת מורים בחינוך המיוחד, ניהלה מרכז טיפולי, וריכזה את תכניות ההכשרה של מורים-מאבחנים-דידקטיים.