מכינה קדם אקדמית למערכות מידע ומדעי המחשב

נעים להכיר, מכינה קדם אקדמית למערכות מידע ומדעי המחשב

הדרך לטסלה מתחילה כאן! תואר ראשון במערכות מידע או תואר ראשון דו-חוגי במערכות מידע ומדעי המחשב הוא ההזדמנות שלך להגשים חלום, ללמוד מקצוע מבוקש ולהגיע לקריירה בהיי-טק. תוכניות הלימודים יקנו לך את כל הידע הנדרש בתחום הנחשב לאחד מהמקצועות המתקדמים ומהמבוקשים ביותר בארץ ובעולם והמשפיע על כל היבט בחיינו.

אבל רגע, יש גם תנאי קבלה לתואר שצריך לעמוד בהם. זה הזמן לראות מה יש למכינה הקדם אקדמית למערכות מידע ומדעי המחשב להציע לך.

המכינה הקדם אקדמית מתאימה גם למועמדות ומועמדים ללא תעודת בגרות או עם תעודת בגרות חלקית. תוכנית הלימודים מכינה אותך להתקבל ולהצליח בלימודי התואר, מפתחת כישורים אנליטיים, יכולות תכנוניות והיכרות עם עולמות מערכות המידע ומדעי המחשב.

מידע חשוב

לתיאום פגישת ייעוץ למכינה הקדם אקדמית למערכות מידע ומדעי המחשב, יש לפנות במייל למרכז ייעוץ והרשמה [email protected], בטלפון 3622* או בוואטסאפ: 054-9600587

12 שנות לימוד.
מועמדים ששפת הבגרות שלהם אינה עברית, ידרשו להציג ציון 450 במימ"ד/פסיכומטרי בעברית.

בוגרי המכינה הקדם אקדמית יידרשו לממוצעי קורסים של 80 ומעלה במתמטיקה, 75 ומעלה במדעי המחשב, 75 ומעלה באוריינות אקדמית ו-60 ומעלה באנגלית על מנת להתקבל לתואר חד-חוגי במערכות מידע או דו-חוגי במערכות מידע ומדעי המחשב היישומיים

בחינת מימ"ד היא בחינה ייחודית למכינות הנערכת על-ידי המרכז הארצי לבחינות והערכה ומועברת במכינה עצמה. מבחן זה נועד לסייע למכינה בשיבוץ מועמדים למסלולים המתאימים להם. בעלי ציון בבחינה הפסיכומטרית, פטורים ממבחן מימ"ד עם הצגת אישור על ציונם. בשתי הבחינות נבדקת רמת הבקיאות של הסטודנטים בשלושה תחומים; אנגלית, מתמטיקה ועברית.
מועדי בחינת מימ"ד:
9.1.24 | 14.2.24 | 7.3.24 | 22.5.24 | 13.6.24 | 24.7.24 | 15.8.24 | 23.9.24 | 29.10.24 | 13.11.24 | 18.12.24

הנחיות לבחינת מימ"ד

הלימודים במכינה הקדם אקדמית נמשכים כתשעה חודשים, 4 ימים בשבוע בשעות הבוקר. מסיימי המכינה שיעברו לתואר הדו-חוגי יקבלו מלגה בגובה 50% עבור שנה א'.

המכינה נפתחת בחודש פברואר

תלמידי המכינה זכאים להגיש בקשה לפטור משכ"ל ומלגות קיום באמצעות המכינה. ועדת מלגות משותפת של הות"ת והקרן לקליטת חיילים משוחררים, דנה בכל סטודנט המבקש סיוע לצורך קביעת זכאותו למלגה. פטור חלקי או מלא משכ"ל ומלגות קיום יינתנו על-ידי הקרן לקליטת חיילים משוחררים ומשרד החינוך, בהתאם להחלטות הועדה (ולא על חשבון הפיקדון הצבאי). מלגת שכ"ל נעה בין 25% פטור ועד לפטור מלא. גובה מלגת הקיום נקבע עפ"י קריטריונים סוציו-אקונומיים. חייל בודד זכאי לפטור מלא משכ"ל ולמלגת קיום מקסימאלית

מה נדרש לקבלת המלגה?

הגשת בקשה לפטור משכ"ל ומלגות קיום באמצעות המכינה.
מלגות הקיום לסטודנטים זכאים,יועברו אך ורק לחשבון הבנק של הסטודנט לפיכך, מי שטרם פתח חשבון חייב לעשות כן ולצרף אישור על מס' הבנק, הסניף ומס' החשבון. במהלך שנת הלימודים לא ניתן לשנות את פרטי חשבון בנק. חיילים משוחררים שלא זכו לסיוע בשכ"ל, יוכלו לשלם מחשבון הפיקדון הצבאי מטעם הקרן לקליטת חיילים משוחררים.

*סטודנט שיפסיק את לימודיו לפני ועדת המלגות, ישלם את החלק היחסי של שכר הלימוד.