מערכת מידע לניהול ומעקב של נכסים מרחוק

מחלקה: מערכות מידע

מגישים: טובול מיכל, אחימאיר ענהאל

מנחה: ד"ר מיכאל (מיקי) ועקנין

1

על הארגון
הארגון הוא חברה המתמחה בניהול וארגון נכסי נדל"ן בישראל. החברה מספקת שירותים כמו מציאת שוכרים, תחזוקה, תיקונים, ניהול חשבונות ויכולות צפייה מרחוק. המערכת גם משמשת ככלי פנימי המייעל את ניהול הארגון. היכולות בה מאפשרות מעקב שוטף, ותיאום בין מחלקות. היא פונה ללקוחות מגוונים, כולל אנשי רילוקיישן, אנשים פרטיים, וגופים ציבוריים.

2

המוטיבציה
כיום, הארגון מתמודד עם אתגרים עקב היעדר מערכת מרכזית.
• ניהול עצמאי של מידע: לקוחות נדרשים לנהל את המידע אודות נכסיהם בעצמם, ללא אפשרות לצפייה ולניהול מרחוק.
• בעיות שירות ואבטחת מידע: חוסרים בשירות, אבטחת מידע לקויה, ומעקב לא מסודר אחר העבודה.
• פתרון ייעול ושיפור: המערכת החדשה תייעל תהליכים, תספק שקיפות וזמינות מידע, תשפר תקשורת מקוונת עם הלקוחות ותפחית את התלות במערכות ידניות. בנוסף, תתרום לשיפור ניהול פנימי, מוניטין ותהליכי העבודה

3

הפתרון המוצע
• טכנולוגיות מתקדמות: השימוש במערכת אינטגרטיבית מבוססת טכנולוגיות מתקדמות כגון Script Java ו-React מאפשר ניהול וניהול נכסים ביעילות רבה, עם גישה נוחה ומאובטחת למידע מכל מקום ובכל זמן.
• שיפור השירות ללקוח: המערכת משפרת את השקיפות, התקשורת והמעקב, ומאפשרת ללקוחות לנהל את נכסיהם בצורה יעילה ונוחה יותר, תוך צמצום פערים ובזבוזים.
• ייעול הארגון: המערכת תורמת לייעול התהליכים הפנימיים של הארגון, משפרת את ניהול הנכסים, ומספקת יכולות ניתוח נתונים בזמן אמת, מה שמוביל לשיפור מוניטין הארגון ולהפחתת עלויות.

4

פונקציות עיקריות
• פעולות במערכת על-ידי מנהלים, דו"חות, צור קשר, פעולות במערכת על-ידי עובדים, פעולות במערכת על-ידי לקוחות, ניהול מכסי נדל"ן, ניהול רכש ומלאי, ניהול יומן משימות