סטודנטים מהאקדמית אחוה בפורום בינלאומי בטאיוואן

חמישה סטודנטים נבחרו על ידי הרשות הישראלית לחילופי נוער וצעירים להשתתף בפורום בינלאומי שהתקיים בטאיוואן. ארבעה מתוכם הם סטודנטים של המכללה האקדמית אחוה. חברי המשלחת ייצגו את ישראל בגאווה ולא פחות מזה את מכללת אחוה

במסגרת שיתוף פעולה בתחום חילופי נוער וצעירים שנחתם בין הרשות הישראלית לחילופי נוער ומשרד החינוך הטאיוואני, הוזמנה משלחת של חמישה צעירים מכל הארץ להשתתף בפורום בינלאומי שהתקיים בטאיוואן במהלך חודש נובמבר. ארבעה, מתוך חמשת הצעירים, הם כולם סטודנטים של המכללה האקדמית אחוה. 

מטרת התכנית הייתה לקחת חלק במפגש בינלאומי, להשתתף בקבוצות דיון ושיח בנושאים גלובליים, ללמוד מקרוב על התרבות והחברה, לפתוח פתח להבנה, שיתוף פעולה וקירוב לבבות בין העמים. בנוסף, ביקרו חברי המשלחת באתרים היסטוריים ותיירותיים, השתתפו בסדנאות, הכינו מצגות ולקחו חלק פעיל בתכנית. 

בפורום הבינלאומי בטאיוואן השתתפו 27 מדינות שכללו 250 משתתפים. הסטודנטים שייצגו את המכללה האקדמית אחוה, שלי באבאי סטודנטית לפסיכולוגיה והוראה חינוך מיוחד, ליאור חוגי סטודנט להוראת היסטוריה ולשון, נתנאל אבוטבול ונתנאל פרץ ממדעי המחשב – הרצו על 'smart living' והתנהלות נכונה בתוך המדינות שלנו ודנו סביב השולחנות העגולים עם מדינות נוספות על הפערים בין העמים, על הבעיות שאיתם הם מתמודדים וניסו למצוא פתרונות של שלום, אחדות ואחוה. בתום ההרצאה הם אף לימדו את המשתתפים לשיר בשפת הסימנים את שירו הידוע של אריק איינשטיין 'אני ואתה נשנה את העולם'. ההתרגשות והגאווה היו גם הן חלק בלתי נפרד מהשתתפות הסטודנטים של מכללת אחוה במשלחת גדולה וחשובה זו.