ד"ר אביטל רותם

דר אביטל רותם
בית ספר: חינוך

ד"ר אביטל רותם, בעלת תואר Ph.D בפסיכולוגיה מאוניברסיטת בן - גוריון, משמשת כמורה בכירה בחוג לחינוך מיוחד ובחוג לחינוך בביה"ס לחינוך, המכללה האקדמית אחוה. ד"ר רותם חוקרת ומפרסמת את מחקריה בתחום ההתפתחות החשבונית התקינה והלקויה והתערבות חינוכית בתחום המתמטי לתלמידים בחינוך המיוחד, תלמידים עם לקות למידה במתמטיקה ותלמידים עם קשיים במתמטיקה. ד"ר רותם משמשת כמדריכה ארצית למתמטיקה לאוכלוסיות מיוחדות במזכירות הפדגוגית, משרד החינוך . נשואה, אם לשלושה בוגרים וסבתא לנכדה (בינתיים).

Avital Rotem, PhD in Cognitive Psychology from Ben-Gurion University of the Negev is a teacher in the Special Education department in Achva Academic College. Dr. Rotem studies typical and deficient mathematics development as well as mathematics interventions for special education children, children with mathematics learning disabilities and children who struggle with math. Dr. Rotem is working in the Israeli Ministry of Education as the national mathematics guide for special populations.

השכלה אקדמית:

BA בחינוך מיוחד ובפסיכולוגיה מאוניברסיטת בר-אילן, 1980, בהצטיינות. MA בחינוך מיוחד מהאוניברסיטה העברית בירושלים, 1990, בהצטיינות. PhD בפסיכולוגיה קוגניטיבית מאוניברסיטת בן-גוריון בנגב, 2014.  

דרגה אחרונה: מורה בכיר
תפקידים קודמים במכללה:

1997 – 2001 ראש החוג וראש המסלול לחינוך מיוחד 1997 – 2006 מרכזת לימודי תעודה דו-שנתיים להכשרת מורים-מאבחנים-דידקטיים  

תחומי התמחות: חינוך מיוחד
נושאי המחקר: התפתחות חשבונית תקינה ולקויה
דוא"ל: avital_r@achva.ac.il

קורסים נבחרים

תיאור הקורס: בקורס הוראה מתקנת חשבון, נכיר את...
 
תיאור הקורס הקורס יעסוק בקשיים בלימוד מתמטיקה...
 

פרסומים נבחרים

 
The development of product parity sensitivity in children with mathematics learning disability and in typical achievers
. .
 
Development of Product Relatedness and Distance Effects in Typical Achievers and in Children With Mathematics Learning Disabilities
. .