ד"ר אורנה לוין

ד"ר אורנה לוין
בית ספר: חינוךמדעיםתארים מתקדמים

ד"ר אורנה לוין בעלת Ph.D בהצטיינות בספרות מאוניברסיטת בר אילן, מרצה מצטיינת בחוג לספרות בבית הספר לחינוך. אורנה לוין עומדת כראש אקדמי של מרכז הסימולציה במכללה האקדמית אחוה. מחקריה מתמקדים בהיבטים תרבותיים של הטקסט הספרותי ובשילוב טכנולוגיות חדשניות בהכשרת מורים.

 

Orna Levin (PhD) is an excellence lecturer at the Department of Literature in Achva Academic. she serves as the academic director of the simulation center. In her research Levin studies various cultural aspects of the literary text, and the use of innovative technologies in teacher training.

השכלה אקדמית:

2010: תואר דוקטור (Ph.D) בציון מעולה מטעם המחלקה לספרות עם ישראל באוניברסיטת בר אילן.

2007: תואר שני (M.A) בהצטיינות מטעם המחלקה לספרות עם ישראל באוניברסיטת בר אילן.

2005: תואר ראשון (B.A) בהצטיינות יתרה מטעם המחלקה לספרות עם ישראל והמחלקה לתנ"ך באוניברסיטת בר אילן.

דרגה אחרונה: מרצה בכירה
תחומי התמחות: ספרות ופוליטיקההכשרת מוריםספרות עברית חדשה
נושאי המחקר: דימויים תרבותיים והיבטים קיומיים בספרות העברית החדשה: ייצוגי מורים , ייצוגי מרחב , ייצוגי אמן ותודעתו הפואטית הכשרת מורים לספרות בעידן הדיגיטלי, שימוש בסימולציה בהכשרת מורים
דוא"ל: Orna_l@Achva.ac.il

קורסים נבחרים

הקורס עוסק בתהליך ההוראה והלמידה כפי שהוא משתקף...
 
בקורס זה נתוודע אל עידן חדש של קריאה וכתיבת ספרות...
 
היה זה מארק טוויין שאמר: "לאדם שלא קורא ספרים...
 
בקורס זה נעמוד על מקורו, ייחודו ומאפייניו של ז'...
 
במרכז הקורס אחת התנועות הפילוסופיות-ספרותיות...
 

פרסומים נבחרים

 
My roots are in two different landscapes”: A bi-rooted mindset in Rachel Bluwstein's and Lea Goldberg's oeuvre for children and adults
. .
 
The use of ClassBoost in an education college from the students' viewpoint
. .
 
Broken Worlds in Broken Words: Empty discourse on war in Israeli literature
. .
 
Contiruptance: Poetical fluctuations in Naomi Frankel’s work
. .
 
Reading in order to teach reading: Towards a model of processive literacy
. .
 
Simulation-based learning in the context of peer learning from the perspective of preservice teachers: a case study
. .