"*" אינדוקטור שדות חובה
מתעניינים/ות בלימודים? השאירו פרטים ונחזור אליכם/ן
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם או חייגו כבר עכשיו 3622*
"*" אינדוקטור שדות חובה
בוגרת מכללת דוד ילין (מסלול חטיבת ביניים, הוראה: ספרות והיסטוריה). תואר שני (בהצטיינות) מבית הספר לחינוך באוניברסיטה העברית בירושלים: במגמות: דידקטיקה ותכנון תוכניות לימודים וייעוץ חינוכי. לצידו של פרופ' באשי ז"ל, פעלה בתחום החינוך, במשך 13 שנים, בבית ספר למנהיגות חינוכית, במכון ואן ליר בירושלים, כעוזרת הוראה ובהמשך כמרצה בבית ספר לחינוך באוניברסיטה העברית בירושלים, וכמובילה פרויקטים התערבותיים לשיפור וייעול בתי ספר, במגזר הערבי (במסגרת פרויקט 30 הישובים). החל משנת 1997 עובדת במכללה האקדמית לחינוך אחווה, כמדריכה פדגוגית, כמנחה בסדנאות הסטאז' וכמרצה בתואר הראשון בבית ספר לחינוך. בבית ספר לחינוך מלמדת קורסים בתחום הפסיכולוגיה ההתפתחותית, החברתית ובתחום התמודדות עם בעיות משמעת וניהול כיתה יעיל. משנת 2008 עובדת במכון מופ"ת עובדת כטיוטרית בהתמחות הדרכה, הנחייה והוראה. במכללה עסקה במהלך 15 שנים בתפקידי ניהול שונים: בנייה וניהול של המסלול הבדואי, בנייה וניהול של מסלול הסבת אקדמאיים להוראה, בנייה וניהול של תפקיד רכזת ההדרכה במכללה. עד לשנה האחרונה ניהלה את תחום לימודי המשך – קורסים למורים בשנתם הראשונה.
בעבודת הדוקטורט חקרה את הנושא: ייעול ושיפור בית הספר בפרספקטיבה של מעבר תרבותי. תחומי עיסוק, מחקר ומומחיות: שיפור וייעול בתי ספר התמודדות עם בעיות משמעת בכתה/ ניהול כיתה יעיל דילמות וקשיים בהכשרת מורים. תחומי התמחות: דילמות וקשיים בהכשרת מורים I המורה כמנהיג בכיתה I שיפור וייעול בתי ספר
Dealing With Discipline Problems in the Classroom
} if (!empty($secondaryDisciplines)) { ?>Developmental Psychology