דרושים נציגי מוקד תקשורת כתובה

    

 
תיאור פעילות הארגון: מוקדי שירות ומכירה לחברות עסקיות
 
דרישות סף:
  • רמה אישית גבוהה
  • תודעת שירות גבוהה
  • יכולת התבטאות בכתב
  • יכולת ניסוח ברמה גבוהה
  • הקלדה מהירה
  • אחריות אישית גבוהה
  • עצמאות ויכולת מולטיטסקינג
 
תיאור התפקיד: עבודה כחלק צוות הדיגיטל של המוקד. שיפור השירות ללקוחות חברת "שופרסל" ע"י מענה כתוב באמצעות הצ'אט וה-SMS
 
תנאי עבודה:
שעות עבודה: א-ה' בשתי משמרות: 8:00 -15:00 או 15:00 -22:00, ימי ו' לסירוגין 13:00-8:00.       

2 משמרות ערב לפחות בשבוע-חובה. (משרות סטודנט: 3 משמרות ערב+שישי, או 4 משמרות באמצע שבוע)
 
תהליך קליטת עובד: ראיון עבודה טלפוני ופרונטאלי, הכשרה (12 יום)
 
תנאי העסקה (שכר + תנאים סוציאליים): בוקר: 32 ₪+בונוסים, ערב: 35 ₪ +בונוסים. תנאים סוציאליים מלאים
 
***תאריך תחילת עבודה 15.1.2019***
 

תאריך פרסום
21.02.2019

היקף משרה
חלקית

אזור
אשדוד

המשרה סגורה, לא ניתן להגיש קורות חיים