דרושים נציגי מוקד תקשורת כתובה
תיאור פעילות הארגון: מוקדי שירות ומכירה לחברות עסקיות
דרישות סף:
- רמה אישית גבוהה
- תודעת שירות גבוהה
- יכולת התבטאות בכתב
- יכולת ניסוח ברמה גבוהה
- הקלדה מהירה
- אחריות אישית גבוהה
- עצמאות ויכולת מולטיטסקינג
תיאור התפקיד: עבודה כחלק צוות הדיגיטל של המוקד. שיפור השירות ללקוחות חברת "שופרסל" ע"י מענה כתוב באמצעות הצ'אט וה-SMS
תנאי עבודה:
שעות עבודה: א-ה' בשתי משמרות: 8:00 -15:00 או 15:00 -22:00, ימי ו' לסירוגין 13:00-8:00.
2 משמרות ערב לפחות בשבוע-חובה. (משרות סטודנט: 3 משמרות ערב+שישי, או 4 משמרות באמצע שבוע)
תהליך קליטת עובד: ראיון עבודה טלפוני ופרונטאלי, הכשרה (12 יום)
תנאי העסקה (שכר + תנאים סוציאליים): בוקר: 32 ₪+בונוסים, ערב: 35 ₪ +בונוסים. תנאים סוציאליים מלאים
***תאריך תחילת עבודה 15.1.2019***
תאריך פרסום
21.02.2019
היקף משרה
חלקית
אזור
אשדוד
המשרה סגורה, לא ניתן להגיש קורות חיים