לוגיסטיקה אקדמית

קצת עלינו

יחידת הלוגיסטיקה האקדמית מטפלת בכל הקשור לבחינות/עבודות וציונים, וכן עוסקת בשיבות חדרים לפעילות קבועה וחד פעמית ובכנסים וארועים.

מדור בחינות עוסק בתכנון, ארגון ופיקוח של מערך הבחינות במכללה, תוך הקפדה על תקנון הבחינות והעבודות האקדמי. המדור אחראי על התנהלות הבחינה בפועל, מתן מענה ופתרונות בזמן אמת במהלך הבחינה כולל טיפול בבעיות מנהליות וטכניות. כל המידע על לוח הבחינות, מיקום הבחינה, ציונים ומועדי החשיפות מפורסם בתחנת המידע האישי.

שיבוץ חדרים

הקורסים משובצים בהתאם למספר הלומדים, הצרכים ופניות כיתות בקמפוס. פניות בנושא זה יש לשלוח לדוא"ל [email protected] מענה ינתן תוך 2 ימי עבודה.

כנסים/ארועים וסיורים

מתקיימים בתיאום מקדים עם ראש התכנית  ולאחר הקצאת תקציב רלבנטי. איש קשר, ראש תחום כנסים סיורים, גלית וקנין [email protected]

נהלים והנחיות

הצוות שלנו

ורד קורדובה זולר

מנהלת מחלקת לוגיסטיקה אקדמית

טלפון 08-8588194

לילך ימיני

רכזת משגיחים ותפעול בחינות

טלפון 072-2248529

שני סולומון שדה

רכזת בחינות

טלפון 072-2248504

טל זנדני

רכזת בחינות

טלפון 08-8588117

גלית וקנין

רכזת כנסים ימי עיון סיורים והיסעים

טלפון 08-8588007

שלי טליה עמר

רכזת בחינות

טלפון 08-8588164

שיבוץ חדרים