
מוקד השירות הטלפוני של שירות התעסוקה הנו מוקד בעל חשיבות רבה כלפי תושבי המדינה ונותן מענה לעובדי לשכת התעסוקה, מחפשי עבודה ומעסיקים
המוקד ייתן מידע בנושאים הבאים : מתן מידע כללי כגון שעות קבלה,נתונים אודות קורסים וסדנאות,מידע אישי כגון עדכון נתונים אישיים של הלקוח כדוגמת זמני התייצבות,זימון תור ללשכה,עדכון מתאמי ההשמה לגבי פניות מחפשי עבודה , עדכון תחילת עבודה,
תמיכה טכנית ( סיוע ברישום לאזור האישי, עדכון פרטים אישיים, עדכון \הורדה\הסרה של משרות,איפוס סיסמאות ועוד.
העבודה בימי א-ה בין השעות 7:45-16:00, המוקד יעסיק סטודנטים\יות במוסדות אשר מוכרים ע''י המל''ג ( מכללות\אוניברסיטאות\ כולל טכנאים והנדסאים)
מינימום משמרות שניתן להשתלב - 3 ( יש גמישות למי שזמין גם ל 2 או 2.5 משמרות). יש לשים לב כי במידה וסטודנט רוצה לעבוד יותר מ 3 ימים בשבוע זה ניתן אך בסופו של דבר לא ניתן לעבור את ה 120 שעות בחודש
הנציגים במוקד נקלטים בתקן סטודנט בשירות התעסוקה וזכאים למגוון תנאים סוציאלים מפנקים: