התמודדות עם אתגרים של המורה בכיתה/גננת בגן באמצעות מדיטציה, עקרונות בודהיסטיים ומיינדפולנס – לגננות ולמורים בחנ"מ

בקורס זה הסטודנטים יתנסו בשיטות ההוראה-למידה הבאות: הוראה מקוונת סינכרונית בזום (פרונטאלית במליאה, קבוצתית ועצמאית) , הוראה מקוונת א-סינכרונית (למידה עצמאית של חומרים במודל); הרצאות, דיונים, סרטונים, שיתוף והתייעצות, ניתוח אירועים, סימולציות, תרגילים ועוד.

מרצה: ד"ר בקי לשם
קהל היעד: מורים וגננות מהחינוך המיוחד לאחר סיום שנת הסטאז' בהצלחה.
היקף הקורס: 30 שעות
אופן הלמידה: 10-8 מפגשים – 30% מפגשים פרונטליים ו-70% מפגשים סינכרוניים (זום) וא-סינכרוניים (מקוון).
שעות קבלה: בתיאום מראש
דרכי התקשרות: [email protected]
נייד: 050-3911076 בתיאום מראש
מועדי הקורס: סילבוס ומועדי המפגשים בקורס יישלחו לנרשמים בהמשך

*ייתכנו שינויים בלוח המפגשים, כמו גם בין המפגשים הסינכרוניים לא-סינכרוניים

מטרות ההשתלמות

1.כלים פרקטיים וחווייתיים, המקדמים סמכות חינוכית ואוירה חיובית ומונעים קצר בתקשורת
2.כלים חינוכיים שימושיים ויישומיים בגישת הפסיכולוגיה החיובית והמיינדפולנס
3.לימוד מיומנויות תקשורת מקרבת והקשבה לשיפור השיח מורה/גננת -ילד
4.מיקוד בחוזקות, למידה מהצלחות, קידום מסוגלות, והגברת שביעות רצון של אנשי החינוך ושל הילדים

נושאי הקורס

.מטדיטציה עפ הבודהיזיים.
2.עקרונות יסוד בפסיכולוגיה החיובית.
3.חשמת הרגשות השליליים, היכן פוגשים אותם בניהול הכיתה/הגן וכיצד מתמודדים עימם?
4.מיינדפולנס כאמצעי להתמודדות בניהול הכיתה ו בבעיות משמעת בפרט.
5.מיומנויות תקשורת.