"*" אינדוקטור שדות חובה
מתעניינים/ות בלימודים? השאירו פרטים ונחזור אליכם/ן
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם או חייגו כבר עכשיו 3622*
"*" אינדוקטור שדות חובה
בקורס זה הסטודנטים יתנסו בשיטות ההוראה-למידה הבאות: הוראה מקוונת סינכרונית בזום (פרונטאלית במליאה, קבוצתית ועצמאית) , הוראה מקוונת א-סינכרונית (למידה עצמאית של חומרים במודל); הרצאות, דיונים, סרטונים, שיתוף והתייעצות, ניתוח אירועים, סימולציות, תרגילים ועוד.
מרצה: ד"ר בקי לשם
קהל היעד: מורים וגננות מהחינוך המיוחד לאחר סיום שנת הסטאז' בהצלחה.
היקף הקורס: 30 שעות
אופן הלמידה: 10-8 מפגשים – 30% מפגשים פרונטליים ו-70% מפגשים סינכרוניים (זום) וא-סינכרוניים (מקוון).
שעות קבלה: בתיאום מראש
דרכי התקשרות: [email protected]
נייד: 050-3911076 בתיאום מראש
מועדי הקורס: סילבוס ומועדי המפגשים בקורס יישלחו לנרשמים בהמשך
*ייתכנו שינויים בלוח המפגשים, כמו גם בין המפגשים הסינכרוניים לא-סינכרוניים
1.כלים פרקטיים וחווייתיים, המקדמים סמכות חינוכית ואוירה חיובית ומונעים קצר בתקשורת
2.כלים חינוכיים שימושיים ויישומיים בגישת הפסיכולוגיה החיובית והמיינדפולנס
3.לימוד מיומנויות תקשורת מקרבת והקשבה לשיפור השיח מורה/גננת -ילד
4.מיקוד בחוזקות, למידה מהצלחות, קידום מסוגלות, והגברת שביעות רצון של אנשי החינוך ושל הילדים
.מטדיטציה עפ הבודהיזיים.
2.עקרונות יסוד בפסיכולוגיה החיובית.
3.חשמת הרגשות השליליים, היכן פוגשים אותם בניהול הכיתה/הגן וכיצד מתמודדים עימם?
4.מיינדפולנס כאמצעי להתמודדות בניהול הכיתה ו בבעיות משמעת בפרט.
5.מיומנויות תקשורת.