"*" אינדוקטור שדות חובה
מתעניינים/ות בלימודים? השאירו פרטים ונחזור אליכם/ן
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם או חייגו כבר עכשיו 3622*
"*" אינדוקטור שדות חובה
הקורס ייערך בפורמט של סדנה ובכל אחד מהמפגשים יוקצה זמן לרצועת היוועצות וחקר מקרה, המזמנים אפשרות לחקור ייצוגים של התנסויות בעבודה בשדה החינוכי
מרצה: אסתר רוזן צמח
קהל היעד: מורים שנה ראשונה לאחר סיום שנת ההתמחות וקבלת רישיון הוראה.
היקף הקורס: 30 שעות
אופן הלמידה: 10-8 מפגשים – 30% מפגשים פרונטליים ו-70% מפגשים סינכרוניים (זום) וא-סינכרוניים (מקוון).
שעות קבלה: בתאום מראש
דרכי התקשרות: [email protected]
מועדי הקורס: יום ג' בין השעות 16:30 – 19:00
תאריכי מפגשי הקורס: סילבוס ומועדי המפגשים בקורס יישלחו לנרשמים בהמשך
*ייתכנו שינויים בלוח המפגשים, כמו גם בין המפגשים הסינכרוניים לא-סינכרוניים
1. חיזוק יכולתו של המורה החדש לתפקד כמורה בתוך ארגון פועל באמצעות היכרות עם פרקטיקות הוראה בתחומי פדגוגיה, תהליכי הערכה, משוב, מודל לשיעור מיטבי, ניתוח נתונים והתמודדות עם בעיות משמעת וניהול כיתה.
2. מתן כלים שיסייעו למורה לקדם את תהליך השתלבותו במערכת ויגבירו את תחושת המסוגלות של המורה
3. העצמת החוסן הפנימי (Resilience) של המורים החדשים במערכת החינוך בשלב הפרופסיונאלי הנתון, כמובילים וכמנהיגים בכיתה
1.הזהות המקצועית לפי הנרטיב האישי. מה מגדיר אותי?
2.דיאלוג פנימי כבסיס להתבוננות ולהעצמה אישית. מתודות דיאלוגיות ככלים לניתוח סיטואציות מחיי היום יום המקצועיים של מורים.
3.כלים להתבוננות בנתוני הערכה
4.חקר מוקיר – מציאת הכוחות שבי
5.מוטיבציה ללמידה, גיוס התלמידים לשיתוף פעולה
6.ניתוח אירועים מהשדה
7.התבוננות רפלקטיבית על תהליך הלמידה מנקודת מבט אישית ומערכתית.