"*" אינדוקטור שדות חובה
מתעניינים/ות בלימודים? השאירו פרטים ונחזור אליכם/ן
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם או חייגו כבר עכשיו 3622*
"*" אינדוקטור שדות חובה
מערכת החינוך, במיוחד בשנים האחרונות, נתקלת בצורך הולך וגובר בשינוי שיטות ההוראה הנובע, בין היתר, מהצורך לעדכן את הגישה החינוכית למאה ה-21 ולכלול בה גם מאפיינים רגשיים וחברתיים כמו אמפתיה, חמלה, אתיות ויצירתיות. הדבר נכון, ראוי ורצוי הן בהתייחסות לרווחתם האישית של התלמידים והן בהעברת מוקד ריכוז הידע מהמורה לתלמיד.
בהקשר זה נמצא כי תרגול מיינדפולנס בקרב ילדים משפר את תפקודי הקשב, מביא לעלייה ברמת ההישגים הלימודיים, משפר כישורים חברתיים, מעלה את רווחתם הנפשית, ומבסס ומגביר ערכים כמו אמפתיה, סבלנות וסבלנות. בחוג לחינוך שבבית הספר לחינוך והוראה באקדמית אחוה, הבינו שמה שטוב לכל תחומי החיים טוב עוד יותר למערכת החינוך. כבר השנה הוכנס בתכנית הלימודים לתואר ראשון בחינוך ארגז כלים לפיתוח חוסן ורווחה נפשית. זאת, במטרה להגביר בקרב המרצים, הסטודנטים ללימודי הוראה ולמורים לעתיד את חשיבות הלמידה הרגשית-חברתית (SEL) בבתי הספר.
לכתבה המלאה לחצו על הלינק…