"*" אינדוקטור שדות חובה
מתעניינים/ות בלימודים? השאירו פרטים ונחזור אליכם/ן
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם או חייגו כבר עכשיו 3622*
"*" אינדוקטור שדות חובה
כיצד מייצרים סביבת למידה אפקטיבית, האם שינון חומר יעיל, מה בין הרגש לקוגניציה וכיצד החיבור ביניהם יכול לתרום למורים ולתלמידים? תחום חדש ופורץ דרך הנקרא נוירופדגוגיה משלב את ממצאי חקר המוח בהוראה ובלימוד, והוא נלמד במסגרת מסלול לימודים חדש במכללה האקדמית אחוה. "הרעיון הוא שהמורים יהיו טובים יותר כשיבינו את המתרחש במוחם של תלמידיהם", מסביר פרופ' יצחק פרידמן, ראש התוכנית לתואר שני בנוירופדגוגיה במכללה האקדמית אחוה."כשהמוח שלנו קולט מידע חדש הוא מחפש במאגרים שלו קשר לתוכן הלימוד החדש או לנושא הכללי אליו הוא שייך. אם הוא מוצא כזה, הקשר הנוירוני נוצר בקלות ומתקיימת למידה, ואם לא – המוח מתקשה להבין במה מדובר. הדבר חשוב במיוחד אצל ילדים, שנמצאים בתהליכי למידה מתמידים שיסייעו להם בהמשך החיים. לכן, חשוב עבור מי שמלמד חומר חדש לייצר אנלוגיות מתאימות לנושאים החדשים, על בסיס המצוי במאגר הידע והזיכרון של הלומדים ולהעמיק בהם"
לכתבה המלאה לחצו על הלינק…