ד"ר ארז מילר

ד"ר ארז מילר
בית ספר: חינוךתארים מתקדמים

ד"ר ארז מילר, ראש החוג לחינוך, בעל תואר .Ph.D בפסיכולוגיה התפתחותית וחינוכית מאוניברסיטת בוסטון קולג' בארה"ב ותואר שני בחינוך לחרשים מאוניברסיטת גאלודט בוושינגטון הבירה, משמש כמרצה בכיר בחוג לחינוך מיוחד בביה"ס לחינוך, בחוגים לפסיכולוגיה ובחטיבה לחינוך בבית הספר למדעים ובבית הספר לתארים מתקדמים, במכללה האקדמית אחוה.  ד"ר ארז מילר הוא פסיכולוג חינוכי מומחה ועובד כפסיכולוג בקליניקה פרטית בגדרה ויועץ לבתי"ס באיזור השפלה.


דרגה אחרונה: מרצה בכיר
תפקידים נוספים במכללה: ראש החטיבה לחינוך בתכנית B.A. רב תחומי
תחומי התמחות: חינוך מיוחדפסיכולוגיה
נושאי המחקר: ד"ר מילר חוקר בתחום מניעי בחירה בהוראה בחינוך מיוחד ע"י קבוצות מיעוט (בדואים ואתיופים), סיפורי חיים של אנשים עם מוגבלות או הוריהם (הורים לילדים עם אוטיזם, מבוגרים עם הפרעת קשב וריכוז), ותקשורת מקוונת של בני נוער עם מוגבלות (כגון מתבגרים עם תסמונת אספרגר).
דוא"ל: theemman@gmail.com

קורסים נבחרים

קורס זה מתחלק לשלושה חלקים: בחלקו הראשון הקורס...
 
חיים במשפחה עם ילד עם צרכים מיוחדים מהווים אתגר...
 
בחלק הראשון של הקורס יינתן רקע כללי על הפרעת קשב...
 
עם לקויות התפתחותיות ולקויות למידה מורכבות נושאי...
 
תיאור הקורס ונושאי הלימוד אבחון תלמידים עם צרכים...
 
תיאור הקורס ונושאי הלימוד תלמידים עם קשיי למידה...
 
תיאור הקורס: בקורס זה נדון בשאלות יסוד הנוגעות...
 
תיאור הקורס: בעשור האחרון היו התפתחויות מחקריות...
 

פרסומים נבחרים

 
Online narratives by adults with AD(H)D who were diagnosed in adulthood
. .
 
Bedouin special-education teachers as agents of social change
. .
 
Book review: Heart disease in persons with Down syndrome , edited by Bruno Marino & Siegfried M. Puesechel
. .
 
Assumptions and features of longitudinal designs: Implications for early childhood education. In B. Spodek, O. N. Saracho, & A. D. Pellegrini ,Eds.
. .
 
No man is an island, entire of itself… collaborative communities of adults with AD(H)D as a resource of information and support ,3rd International Technology,.
. In: (Eds.), (pp. ).
 
Taking charge of their lives: Analyzing online stories of adults with ADHD based on grounded theory.
. In: (Eds.), (pp. ).
 
Special experiences for exceptional children: Integrating virtual reality into special education classrooms. In R. A., Braden, J. C., Baca & D. G., Beauchamp (Eds.), Art, science & visual literacy. Blacksburg
. In: (Eds.), (pp. ).
 
Educational and religious services to Jewish Deaf and hard-of-hearing people in the U.S. In A. Weisel ,Ed.
. .