פרופ' אורית אבידב אונגר

פרופ' אורית אבידב אונגר
בית ספר: חינוך

פרופ' אורית אבידב - אונגר מונתה בשנה"ל תש"פ לדיקן בית הספר לחינוך. לפני כן שימשה כראש ביה"ס לתארים מתקדמים

פרופ' אבידב- אונגר היא מרצה בכירה בבית הספר לחינוך. תחומי התמחותה: מינהל החינוך, מדיניות חינוך והובלת שינויים במערכת החינוך. בשנים האחרונות היתה שותפה בבניית מדיניות/רפורמות משרד החינוך, "אופק חדש" ו"עוז לתמורה", בתחום הפיתוח המקצועי של עובדי ההוראה והתאמת מערכת החינוך למיומנויות המאה ה - 21.


דרגה אחרונה: פרופ' חבר
תפקידים נוספים במכללה: דיקן ביה"ס לחינוך
תחומי התמחות: מנהל מערכות חינוךניהול
נושאי המחקר: מחקריה של פרופ' אבידב - אונגר עוסקים בבחינה של הטמעת התקשוב במערכת החינוך, התנגדויות וקשיים בהטמעה של שינויים במערכות חינוך ובחינה של תהליכי התפתחות מקצועית והעצמה בקרב מורים ומנהלים במערכת החינוך.
דוא"ל: avidovo@achva.ac.il
מספר טלפון: 08-8588007


קורסים נבחרים

תיאור הסדנה: בסדנה נכיר את המושג קבוצה ארגונית...
 
רציונל: הסמינר עוסק בתחום של ייזום והכנסת שינויים...
 
תיאור הקורס: הקורס עוסק בהכרות עם מושגים,...
 
תאור הקורס: בעידן של מציאות דינאמית ומתחדשת,...
 
תיאור הקורס הקורס עוסק בהכרות עם מושגים, גישות...
 

פרסומים נבחרים

 
Professional development communities: The perceptions of Israeli teacher-leaders and program coordinators
. .
 
Teacher evaluation following reform: the Israeli perspective
. .
 
Levels of ICT integration among teacher educators in a teacher education academic college
. .
 
Teachers in a Changing World: Attitudes towards Organizational Change..
. .
 
TPACK Revisited: A Systemic Perspective on Measures for Predicting Effective Integration of Innovative Technologies in School Systems
. .
 
TPACK Revisited: A Systemic Perspective on Measures for Predicting Effective Integration of Innovative Technologies in School Systems
. .
 
Islands of Innovation A critical analysis of a model for innovation implementation in school systems
. .
 
דפוסי ההעצמה בקרב מורות ממלאות תפקיד בבתי ספר יסודיים בישראל: העצמה מוגבלת, העצמה מתגמלת והעצמה מחוללת שינויים.
. .
 
מרכז מורים אזורי מבט למחר: תפיסה להכשרה תוך תפקודית של עובדי הוראה
. .
Page 1 of 3

בוגרים ומונחי מחקר