רכז/ת מנהלית

תחומי אחריות

• תמיכה אדמיניסטרטיבית שוטפת בראש האגף שיווק ופיתוח עסקי לרבות תיאום פגישות, הכנת מסמכים /מצגות, כתיבה ועדכון נהלי האגף, סיוע במכרזים של האגף
• סיכומי פגישות ומעקב אחר ביצוע משימות.
• תפעול אדמיניסטרטיבי של צרכי האגף, תמיכה במנהלי המחלקות על פי צרכי האגף.
• סיוע אדמיניסטרטיבי בהפקת אירועים שיווקיים כדוגמת ימים פתוחים, כנסי מכירות וכדומה.
• ריכוז תהליכים ומיזמים חוצי אגף, כגון פרויקטים משותפים עם מחלקות אחרות או עם ספקים חיצוניים.

דרישות התפקיד

• השכלה פורמאלית: תואר ראשון – חובה.
• ניסיון אדמיניסטרטיבי, ניהול משרד – חובה.
• יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה.
• רמה גבוהה של אמינות ודיסקרטיות.
• יכולת תכנון ועמידה בלוחות זמנים.
• יכולת עבודה בתנאי לחץ ובסביבה מרובת משימות.
• יכולת למידה מהירה, דייקנות ותשומת לב לפרטים.
• ראייה מערכתית וגמישות תפקודית.
• שליטה מצוינת בתוכנות Office ובאקסל בפרט

תאריך פרסום
05.06.25
מחלקה
שיווק ופיתוח עסקי
היקף משרה
49%
איש קשר
ליאור גלפרין
להגשת מועמדות
לחצו כאן