ממלא/ת מקום רכזת משאבי אנוש סגל מינהל

תחומי אחריות

• אחריות מלאה על מחזור חיי עובד המינהל בארגון, מקליטה ועד סיום העסקה, לרבות שיחות שימוע.
• אחריות מלאה על נוכחות עובדים ותשלומים מיוחדים לשכר: פתיחת עובד, הדרכת מערכת, ניהול בקרות בהתאם לדיני העבודה, הפקת דו"חות מורכבים, תשלומים לעובדים.
• שירות שוטף לעובדים: מענה בנושא נוכחות ותנאי העסקה, הכנת אישורי העסקה וטיפול בתהליכי חל"ד, חל"ת, סיומי העסקה.
• יישום ובקרה על תנאי העסקת העובדים: חוזים אישיים והסכם קיבוצי.
• יישום נהלי עבודה חוצי ארגון בתחום מש"א.
• סיוע בעבודת צוות וקידום פרויקטים מחלקתיים.
• ממשקי עבודה מרובים מול כל המחלקות בארגון.

דרישות התפקיד

• השכלה – תואר ראשון במשאבי אנוש/ מדעי ההתנהגות/מדעי החברה והרוח – חובה.
• ניסיון של שנתיים לפחות כפונקציית משאבי אנוש בארגון – חובה.
• ידע מקצועי בדיני עבודה, חוקי שכר, ונוכחות.
• שליטה מלאה בתוכנות Office , בדגש על Excel.
• ניסיון בעבודה עם הסכמים קיבוציים וועדי עובדים – חובה.
• הכרות עם מערכת הנוכחות והשכר של חילן – יתרון.
• יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה.
• אחריות, דייקנות, דיסקרטיות ותודעת שירות גבוהה.
• נכונות וזמינות לעבודה בשעות נוספות.
• יכולת למידה ועבודה עצמאית.
• ראייה מערכתית.

• משרה זמנית, החלפה לחל"ד

תאריך פרסום
07.07.25
מחלקה
משאבי אנוש
היקף משרה
מלאה
איש קשר
ליאור גלפרין
להגשת מועמדות
לחצו כאן