Position Category: משרות מנהל
תחומי אחריות מרכזיים
• ניהול ותיאום לו"ז ומשימות של ראש האגף
• הובלה ומעקב אחרי פרויקטים ותהליכים באגף
• ניהול ממשקי עבודה עם מקצועיים בתוך המכללה ומחוצה לה.
• תכלול ועדות, הכנת חומרי ישיבות, סיכומים ומעקב ביצוע
• מעורבות בהטמעת מערכות מידע תומכות (כגון Priority, מכלול)
דרישות התפקיד
• תואר ראשון – חובה, (יתרון לתחומים כמו כלכלה, מנהל עסקים)
• ניסיון של שנה לפחות בניהול לשכה / ניהול אדמיניסטרטיבי בכיר
• שליטה מצוינת ב־Office (בדגש על Excel ו־PowerPoint)
• ניסיון בהכנת מסמכים, דוחות, וניתוחים פשוטים – יתרון
• היכרות עם מערכת Priority / מכלול – יתרון משמעותי
כישורים נדרשים
• ראש גדול, ראייה מערכתית ויכולת להניע תהליכים
• סדר, דיוק, אחריות אישית גבוהה
• יוזמה, תעדוף וניהול משימות באופן עצמאי
• יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות ובסביבה מרובת ממשקים
• דיסקרטיות, נאמנות ותודעת שירות גבוהה
תחומי אחריות מרכזיים
• ביצוע עבודות שונות במבני המכללה הכוללים: בינוי, צבע, אינסטלציה, גבס, נגרות וכדו'.
• סידור כיתות הלימוד והכנת הציוד הנדרש לקראת השיעורים המתקיימים בהן
• הכנת ציוד לקראת טקסים, כנסים וימי עיון
• יכולת לשנע ריהוט/ ציוד משרדי וכדו' ברחבי המכללה
• תמיכה שוטפת במטלות המחלקה
דרישות התפקיד
• יכולת טכנית – יתרון
• ידע במקצועות הבינוי – יתרון
• תעודות מקצועיות – יתרון
• ניסיון בתחום – יתרון משמעותי
• נדרשת יכולת לבצע עבודה פיזית- חובה
• עבודה בימי א'- ה', בשעות: 7:00- 15:00 תורנות ערב אחת לשבוע ותורנות שישי אחת לחודש.
• נכונות לביצוע שעות נוספות בהתאם לצורך.
רקע
הקליניקה להפרעות בתקשורת באקדמית אחוה כוללת חדרי שמע וטיפולים בדיבור, בשפה ובתקשורת, והוקמה במטרה לתת מענה לאוכלוסיות השונות בסביבת המכללה בפרט ובדרום בכלל
תיאור התפקיד
• ביצוע בדיקות שמיעה וטמפנומטריה.
• טיפול בדיבור לילדים ולמבוגרים (בעיות שפה, בעיות היגוי, בעיות קול, גמגום, אפזיה, בעיות בליעה
ואכילה ועוד).
• הדרכת סטודנטים.
• השתתפות בישיבות צוות
דרישות התפקיד
• .B.A בהפרעות בתקשורת עם תעודת משרד הבריאות
• .M.A בהפרעות בתקשורת – יתרון
• ניסיון בתחום – יתרון
• ניסיון בהדרכת סטודנטים – יתרון
תחומי אחריות מרכזיים
א. תיאום וטיפול במערך הבחינות/בחנים בהתאם לחלוקת עבודה צוותית:
• קבלת מטלות, שאלוני בחינות והנחיות ממרצים, תוך שמירה על חיסיון בחינות.
• תכנון לוח בחינות וחשיפות.
• שיבוץ חדרים לבחינות בהתאם ללוח הבחינות שנקבע, ובמענה לסטודנטים עם התאמות מיוחדות.
• הקלדת ציוני בחינות, מעקב אחרי קבלת ציונים ומחברות בחינה.
• מעקב אחר הערעורים וקבלת תשובות על ערעורים.
• אחריות על הפעלת מערך מועדי ג' לסטודנטים.
ב. סיוע בתפעול בחינות
ג. השתלבות במטלות יחידת הלוגיסטיקה האקדמית עפ"י הצורך, כגון שיבוץ שיעורים לחדרים, תפעול בחינות.
דרישות התפקיד
• יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה.
• רמה גבוהה של אמינות ודיסקרטיות.
• יכולת תכנון ועמידה בלוחות זמנים.
• ראייה מערכתית וגמישות מחשבתית.
• יכולת למידה מהירה, דייקנות ושימת לב לפרטים.
• נכונות לעבודה מאומצת בתקופות עומס, נכונות לשעות נוספות ותורנויות אחה"צ וימי שישי.
• כושר ביטוי גבוה בע"פ ובכתב.
• שליטה מצוינת בתוכנות Office ובאקסל בפרט.
• ניסיון בעבודה עם תוכנת מכלול – יתרון.
תיאור התפקיד
רוצה להשפיע על העתיד האקדמי של אחרים? להצטרף לצוות מקצועי ודינמי?
אנחנו מחפשים אותך – יועץ/ת לימודים עם גישה שירותית, יכולות מכירה ואהבה לאנשים.
במסגרת התפקיד תהיה/י אחראי/ת על ייעוץ אישי למועמדים המתעניינים בלימודים אקדמיים וקורסים, רישום למסלולי הלימוד והתאמה בין צורכי המועמד לבין תוכניות הלימודים השונות. התפקיד מהווה חלק מרכזי בתהליך המכירה ומתבצע בליווי אישי לכל מועמד – משלב ההתעניינות ועד לרישום.
תחומי אחריות
• מתן ייעוץ לימודים מקצועי למועמדים, כולל פגישות ייעוץ עומק.
• ליווי מלא של תהליך הרישום: שיחות מעקב, הזמנות לאירועים, ימים פתוחים ועוד.
• עבודה מול צוות המכירות בקו הראשון, כולל תמיכה במקרים מורכבים וטיפול בלידים.
• ניהול תקשורת כתובה ובע"פ עם מועמדים..
• הובלה או השתתפות בפרויקטים שונים בתחום המכירות והרישום.
• ייצוג המכללה בכנסים, ירידים, ימים פתוחים אירועי מכירה.
דרישות התפקיד
• ניסיון קודם במכירות או ייעוץ – יתרון משמעותי
• כישורי מכירה גבוהים ויכולת ניהול קשר אישי עם מועמדים
• אמפתיה, יכולת הקשבה ותקשורת בין-אישית מעולה
• תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה בצוות
• חשיבה יצירתית ויכולת למידה מהירה
• תואר ראשון
• זמינות לעבודה אחת לשבוע בשעות הערב + ימי שישי לסירוגין
תחומי אחריות מרכזיים
☚הכרת היצע התארים, המסלולים והקורסים של המכללה והנגשת מידע משמעותי למתעניינים.
☚מתן ייעוץ לימודים טלפוני ל פונים המתעניינים בלימודים במכללה. התפקיד כולל מענה לשיחות נכנסות ושיחות יוצאות ממאגרים.
☚ברור צרכים ורצונות והובלת מועמדים לרישום לתארים או לקביעת פגישות ייעוץ מעמיקות.
☚השתתפות בכנסים ובימים פתוחים.
☚התנעת מסע הלקוח של מועמדים בדרכם לרכישת תואר אקדמי.
☚עבודה בצוות בשיתוף היועצים ומנהלות הרישום למיקסו ם תהליכי המכירה.
דרישות התפקיד
☚אינטליגנציה רגשית גבוהה, יחסי אנוש מצוינים.
☚יכולת רתימה גבוהה.
☚יכולת עבודה בצוות.
☚אוריינטציה טכנולוגית ושליטה בתוכנות ה-Office.
☚הבנת תהליכי מכירה.
☚ניסיון במכירות מורכבות – יתרון
☚היקף משרה: מינימום שלוש משמרות בשבוע, מתוכם אחת ערב, בנוסף עבודה ב ימי שישי אחת לחודש