Position Category: משרות מנהל
תחומי אחריות מרכזיים
☚ריכוז מערך הפרקטיקום של התכנית
☚אחריות על יצירת קשרי חוץ: משרד הבריאות, משרד החינוך, עמותות, ארגונים, בתי חולים, קופ"ח, מפקחות אזוריות,
☚עדכון תקנון החוג בכל שנה לפני עלייתו לאתר לחתימה.
☚מעקב אחר שיבוץ הסטודנטים למקומות ההתנסות בכל השנים, לרבות שיבוץ להשלמות
☚חידוש וחתימת חוזים חדשים.
☚קיום ממשק עבודה שוטף עם גורמי חוץ. (מנהלים מחוזיים קופח / מתי"אות / מנהלות היחידות לגיל הרך / בתי ספר / עמותות).
☚אחריות על הסכמי שת"פ, תשלומים, ביטוחים ופתיחת ספקים / טפסי שכר ועבודה מול נותני שירות חיצוניים
☚מעקב אחר דרישות תשלום מול מחלקת חשבות.
☚בנייה והוצאה לפועל של מערך ימי העיון של שנים ג' + ד' (תיאום מועדים / פרסום ויידוע הסטודנטים.ות / מעקב אחר השתתפות / תשלומים).
☚מתן שירות לסטודנטים.ות – מעקב אקדמי, סגירת תארים, טיפול באקרדיטציה
☚טיפול בפניות במגוון נושאים תוך דאגה מתמדת לשביעות רצון הסטודנט ושמירה על סטנדרטים אקדמיים גבוהים.
☚הוצאת ממשק ביטוח לאומי
☚רישום לבחינה ממשלתית של הבוגרים
☚אחריות על הכנת ימי זרקור – שנה ד' לקראת סיום הלימודים.
דרישות התפקיד
☚השכלה פורמלית: תואר ראשון – חובה, תואר שני – יתרון.
☚היכרות עם עולם התוכן האקדמי
☚יכולת תכנון משימות על ציר הזמן, ביצוע מספר משימות בו זמנית, תיעדוף משימות.
☚יכולת קבלת החלטות.
☚יכולת עבודה בתנאי לחץ ונכונות לשעות נוספות בתקופות עומס.
☚תודעת שירות גבוהה.
☚יחסי אנוש טובים.
רקע
הקליניקה להפרעות בתקשורת באקדמית אחוה כוללת חדרי שמע וטיפולים בדיבור, בשפה ובתקשורת, והוקמה במטרה לתת מענה לאוכלוסיות השונות בסביבת המכללה בפרט ובדרום בכלל
תיאור התפקיד
• ביצוע בדיקות שמיעה וטמפנומטריה.
• טיפול בדיבור לילדים ולמבוגרים (בעיות שפה, בעיות היגוי, בעיות קול, גמגום, אפזיה, בעיות בליעה
ואכילה ועוד).
• הדרכת סטודנטים.
• השתתפות בישיבות צוות
דרישות התפקיד
• .B.A בהפרעות בתקשורת עם תעודת משרד הבריאות
• .M.A בהפרעות בתקשורת – יתרון
• ניסיון בתחום – יתרון
• ניסיון בהדרכת סטודנטים – יתרון
תחומי אחריות מרכזיים
הובלת צוות מקצועי ודינמי לניהול מערך השירות הטכני ולפיתוח תשתיות מחשוב מתקדמות במכללה. תפקיד המשלב ניהול אסטרטגי, הטמעת טכנולוגיות חדשניות ועבודה מעשית בשטח
דרישות התפקיד
☚ניהול מוכח בתפעול סביבות IT מורכבות, כולל חדרי שרתים, תשתיות וירטואליזציה (VWware, VEEAM, Hyper-V), ענן (AWS, Azure, Office 365), מערכות הפעלה (Windows, Linux), בסיסי נתונים, רשתות, אבטחת מידע וסקריפטים.
☚יכולת ניהול צוותי IT, פרויקטים וכתיבת מסמכים מקצועיים ונהלי עבודה. היכרות מעמיקה עם תהליכי תמיכה טכנית למשתמשים.
☚כישורים בינאישיים מצויינים, תודעת שירות גבוהה.
רקע
המכללה האקדמית אחווה פיתחה תכנית ייחודית, ראשונה מסוגה בארץ, לקידום פסיכולוגיה רגישת תרבות וזאת במגמה לתת מענה לחסר הגדול בהנגשת בריאות הנפש לקבוצות בעלות מאפיינים תרבותיים ייחודיים (ביניהן האוכלוסייה הערבית, האתיופית, החרדית ואחרים). לצורך כך, הוקמה במכללה קליניקה למען הסטודנטים והקהילה, המעניקה שירותי טיפול בדגש על רגישות תרבותית ופועלת לצד ובשיתוף עם התוכנית לתואר שני ב"פסיכולוגיה קלינית רגישת תרבות" ודיקן הסטודנטים במכללה.
תחומי אחריות מרכזיים
טיפול בסטודנטים ממגוון אוכלוסיות המתמודדים עם קשיים אישיים:
☚פגישות אינטייק והחלטה על התחלת טיפול או על הפנייה לטיפול בקהילה.
☚ביצוע תכנית התערבות ממוקדת (אישית או קבוצתית).
☚תיאום מול גורמים רלבנטיים במכללה לשם פתרון מערכתי לקשיים אישיים, כולל ייעוץ לסגל אקדמי ומנהלי בהתמודדות עם קשיי סטודנטים.
טיפול מניעתי:
☚אחריות והעברת סדנאות והדרכות לסטודנטים בנושאים כגון: ניהול זמן, חרדת בחינות, התמודדות עם קונפליקטים וכד'.
☚קידום נושאים של רווחה פסיכולוגית במכללה.
☚טיפול בעובדים ובאוכלוסיות מחוץ למכללה לפי הפנייה.
☚הדרכת מתמחים ופרקטיקנים
דרישות התפקיד
☚תואר שני בפסיכולוגיה קלינית עם הסמכה מלאה/ חלקית בהדרכה.
☚ניסיון כמדריך: הן בפסיכותרפיה והן בדיאגנוסטיקה חובה.
☚התנסות טיפולית עם אוכלוסיית סטודנטים ומבוגרים ממגוון אוכלוסיות ותרבויות וניסיון בהדרכת
מתמחים.
☚מיומנויות נוספות: טיפול קבוצתי, טיפול קצר מועד, טיפול בטראומה.
☚כישורים נוספים: יוזמה מקיפה, יכולת לשיתוף פעולה עם ג ורמים שונים, יכולת מוכחת בהדרכת
מתמחים ופרקטיקנים, יכולת עבודה מערכתית בצוות רב מקצועי.
☚שליטה בתוכנות מקצועיות רלבנטיות
תיאור התפקיד
המכללה האקדמית אחוה מגייסת איש/אשת מקצוע עם נשמה להובלת תוכנית חדשה וייחודית לליווי בכניסה ו/או חזרה להשכלה גבוהה עבור שורדי המסיבות ועבור צעירים מיישובי הדרום שנחשפו לאירועי ה-7.10.23. התוכנית כוללת מרכיב אקדמי, מעטפת נפשית, בניית קהילה, תרומה לקהילה ומנהיגות.
☚הובלת הפרויקט מקצה לקצה והפעלה מיטבית של כל המרכיבים מול גורמי פנים וחוץ
☚בניית תוכנית עבודה למימוש המיזם להגשמת המטרות והיעדים
☚שיווק, מיון ורישום
☚ליווי מתמשך של המשתתפים, הכולל מרכיב קבוצתי ופרטני ובניית תוכניות קידום אישיות
☚הכשרת צוות ויצירת שיתופי פעולה
דרישות התפקיד
☚תואר אקדמי בעבודה סוציאלית/ייעוץ חינוכי/מקצוע טיפולי רלוונטי אחר
☚ניסיון ניהולי של 3 שנים לפחות
☚ניסיון בעבודה עם אוכלוסיות במצבי טראומה או סיכון – יתרון
☚ניסיון בהקמה ובהפעלה על תוכניות הכשרה והשכלה – יתרון
☚יכולת עבודה מול ממשקים מרובים ומיומנויות בינאישיות גבוהות
☚תחושת שליחות
תחומי אחריות
☚מתן שירות מקיף לסטודנטים בכל הנושאים האקדמיים, כולל מענה לפניות, טיפול בבעיות ומתן מידע.
☚ניהול ומעקב אחר התקדמות אקדמית על סטודנטים, כולל ליווי, ייעוץ בבניית מערכת שעות וטיפול במקרים חריגים.
☚טיפול בהליכים אקדמיים כגון, סגירת תארים, פטורים והכרה בלימודים קודמים.
☚תיאום ותקשורת עם גורמים שונים במכללה.
☚תיעוד ועדכון מידע במערכות המכללה.
דרישות התפקיד
☚תעודת ראשון – חובה.
☚שליטה מלאה בתוכנות אופיס ובאקסל בפרט.
☚יחסי אנוש מעולים, שירותיות, סדר וארגון.
☚יוזמה, יכולת עבודה בתנאי לחץ, תעדוף משימות ויכולת ניהול זמן מיטבית.
☚ניסיון קודם רלוונטי בתפקידי שירות – יתרון.
☚זמינות לשעות נוספות / גמישות במידת הצורך