דרושים באחוה

תחומי אחריות מרכזיים

• סיוע ושותפות בתהליך בניית התקציב השנתי של המכללה.
• בקרה תקציבית חודשית תוך זיהוי הזדמנויות \ הרמת דגלים
• תמחור ובקרה תקציבית שוטפת ופרויקטאלית.
• הכנת דוחות תקציב תקופתיים כולל ניתוח פערים
• ביצוע בחינות כדאיות ועבודות כלכליות שונות.

דרישות התפקיד

• בוגר תואר ראשון בכלכלה / מנהל עסקים / תעשייה וניהול.
• יכולות אנליטיות גבוהות, יכולת ניתוח, שליטה גבוהה באקסל, הבנה עסקית.
• ניסיון בתוכנת Priority – יתרון
• יכולת עבודה עצמאית, יסודיות, אמינות, ויחסי אנוש מעולים

תאריך פרסום
24.12.24
מחלקה
כספים
היקף משרה
מלאה
איש קשר
ליאור גלפרין
להגשת מועמדות
לחצו כאן

תחומי אחריות

• תמיכה אדמיניסטרטיבית שוטפת בפעילות אגף תכנון תשתיות ופרויקטים לרבות תיאום פגישות, הכנת מסמכים /מצגות, כתיבה ועדכון נהלי האגף, סיוע בעדכוני נוכחות לעובדי התפעול ועוד.
• ריכוז פעילות מוקד תפעול ואבטחה: מענה טלפוני למוקד, תיעוד במערכת הפניות, הקצאת הפניות לטיפול ובמידת הצורך –  פתיחת קריאות לספקי חוץ ומעקב אחר טיפול
• ביצוע מעקב ובקרה חודשיים אחר פעילות מוקדי האגף השונים (תמיכה IT, תפעול, אבטחה) בהיבטי איכות הטיפול, זמני תגובה (SLA) ועוד.
• ריכוז הצעות מחיר מספקים, פתיחת דרישות ומעקב אחר הזמנות במערכת רכש ריכוז תעודות משלוח ובדיקה מול חשבוניות
• ניהול מעקב אחר הזמנות שוטפות של האגף כגון שליחויות והיסעים, הזמנות כיבוד, ציוד סלולארי וכו'

דרישות התפקיד

• תואר ראשון/במהלך תואר ראשון
• יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה.
• רמה גבוהה של אמינות ודיסקרטיות.
• אחריות ומסירות.
• יכולת תכנון ועמידה בלוחות זמנים.
• יכולת עבודה בתנאי לחץ ובסביבה מרובת משימות.
• יכולת למידה מהירה, דייקנות ותשומת לב לפרטים.
• ראייה מערכתית וגמישות תפקודית.
• שליטה מצוינת בתוכנותOffice ובאקסל בפרט.
• ניסיון בעבודה עם תוכנת פריוריטי – יתרון.

תאריך פרסום
04.12.24
מחלקה
אגף תכנון תשתיות ופרויקטים
היקף משרה
מלאה
איש קשר
ליאור גלפרין
להגשת מועמדות
לחצו כאן

רקע

הקליניקה להפרעות בתקשורת באקדמית אחוה כוללת חדרי שמע וטיפולים בדיבור, בשפה ובתקשורת, והוקמה במטרה לתת מענה לאוכלוסיות השונות בסביבת המכללה בפרט ובדרום בכלל

תיאור התפקיד

• ביצוע בדיקות שמיעה וטמפנומטריה.
• טיפול בדיבור לילדים ולמבוגרים (בעיות שפה, בעיות היגוי, בעיות קול, גמגום, אפזיה, בעיות בליעה
ואכילה ועוד).
• הדרכת סטודנטים.
• השתתפות בישיבות צוות

דרישות התפקיד

• .B.A בהפרעות בתקשורת עם תעודת משרד הבריאות
• .M.A בהפרעות בתקשורת – יתרון
• ניסיון בתחום – יתרון
• ניסיון בהדרכת סטודנטים – יתרון

תאריך פרסום
24.07.24
מחלקה
קליניקה להפרעות בתקשורת
היקף משרה
גמיש
איש קשר
ליאור גלפרין
להגשת מועמדות
לחצו כאן

תחומי אחריות מרכזיים

מנהל מערכות המידע במכללה אחראי על ניהול, תכנון, יישום ותחזוקת התשתיות הטכנולוגיות והמחשוב של המכללה, תוך הבטחת זמינות, אבטחה ויעילות מרבית של המערכות הדיגיטליות.

• אחריות על מערך ה-IT של הארגון: תשתיות, מערכות מידע, תמיכה ושירות, אבטחת מידע והגנת הסייבר.
• הובלת מהלכים של אסטרטגיה טכנולוגית בהתאם לאסטרטגיה הארגונית והבטחת תאימות בין היעדים העסקיים והארגוניים לבין המענה הטכנולוגי.
• ניהול מדיניות מערכות מידע, גיבוש והטמעת נהלי עבודה בנושא מחשוב, אבטחת מידע וסייבר, ניהול מערך התקשורת, DR, שרתים ותחנות הקצה.
• יישום אבטחת המידע והגנה מפני סייבר בארגון בהתאם לתקנים המקובלים ומכל המתחייב על פי דין.
• אחריות על תכנון רב שנתי ושוטף לרבות בקרה תקציבית ומעקב אחר ביצוע התוכנית בפועל.
• ייצוג הארגון מול גורמים חיצוניים תוך הנחייה ותיאום בין כל הגופים רלוונטיים.
• אחריות לזמינות ורציפות של שירותי התשתית, המחשוב והמידע הניתנים על ידי הארגון ללקוחותיו ולעובדיו.
• אחריות על ניהול כלל הפרויקטים הטכנולוגיים בארגון.
• גיבוש ויישום מתודולוגיית תמיכה ושירות מבוססת מדדים.

דרישות התפקיד

• תואר במערכות מידע או מדעי המחשב – הכשרות בתחומי מיקרוסופט, אבטחת מידע
• 5 שנות ניסיון בניהול מחלקת/ צוותי IT
• ידע מעמיק במערכות ERP, רשתות ואבטחת מידע
• ניסיון באפיון תהליכים עסקיים וגיבוש דרישות טכנולוגיות תואמות, ייזום תהליכי שיפור והטמעת כלים טכנולוגיים
• ניסיון בפרויקטים מבוססי ענן (Entra, 365)
• ניסיון בניהול מוקד HD וניהול תהליכי שירות בעולם הIT
• ניסיון בעבודה עם כלים טכנולוגיים לניהול פרויקטים (Monday ,MS Project)
• ניהול תקציב שנתי, ביצוע התקשרויות עם ספקים ורכש
• הובלת תהליכי פיתוח, הטמעה ותחזוקה של מערכות מידע ותשתיות
• ניהול צוות עובדי IT וספקים חיצוניים

תכונות, כישורים ומיומנויות נדרשות

• הבנה טכנולוגית מעמיקה
• יכולת עבודה בצוות ויחסי אנוש מצוינים
• תודעת שירות גבוהה מאוד
• חשיבה אסטרטגית, ראייה מערכתית ויכולת תכנון ארוכת טווח
• עמידה בלוחות זמנים, יכולת תעדוף משימות
• יעילות, סדר וארגון
• התנסחות מעולה בכתב ובע"פ

תאריך פרסום
22.12.24
מחלקה
אגף תכנון תשתיות ופרוייקטים
היקף משרה
מלאה
איש קשר
ליאור גלפרין
להגשת מועמדות
לחצו כאן

תיאור התפקיד

המכללה האקדמית אחוה משיקה מיזם חדש וייחודי מסוגו לליווי בכניסה ו/או חזרה להשכלה גבוהה עבור שורדי המסיבות ובני משפחותיהם וצעירים שנחשפו לאירועי ה 7.10.23 בדרום כחלק מתהליך צמיחה מתוך הטראומה.

התוכנית כוללת מסלול הכנה שיהווה אפיק קבלה חלופי לכניסה לתואר ראשון המותאם לאתגרים הייחודיים של אוכלוסיית היעד. זאת תוך זיהוי תחומי עניין ובחינת יכולות, התפתחות אישית, חברתית ותעסוקתית הבונה תחושת ייעוד, מסוגלות ותקווה במקביל למיצוי זכויות והזדמנויות.

התוכנית כוללת ארבעה מרכיבים: הוראה ומעטפת אקדמית, מעטפת נפשית-רגשית, בניית קהילה תומכת, תרומה לקהילה העצמה ומנהיגות.

אחריות על הובלת המיזם ותכלול כל המרכיבים מול גורמי פנים וחוץ לשם מימוש המטרות והיעדים  ובכלל זה:

☚ יישום תוכנית העבודה תוך התאמתה לצרכי השטח – בתיאום עם ועדת ההיגוי.
☚ פעולות שיווק וגיוס משתתפים בשיתוף מחלקת שיווק ומכירות.
☚ ליווי רציף של המשתתפים בתוכנית והתאמת המענים בהתאם לצרכיהם.
☚ בניית תוכנית קידום אקדמית אישית בהתאם לשאיפות המשתתפים.
☚ בקרה על התוכנית הקהילתית ומעורבות חברתית.
☚ הנחיית סדנה בתחום תוכן רלבנטי.
☚ תיאום מול גורמי מקצוע בקהילה למיצוי מענים וזכויות.
☚ ייצוג המכללה בפורום מנהלי תוכניות "מיזם יובלים" ובפורומים נוספים.

דרישות התפקיד

☚ עו"ס או איש/אשת מקצוע אחר מתחום מקצועות הטיפול
☚ בעלת ניסיון בריכוז והובלה של תוכניות מהעולם החברתי/קהילתי
☚ יוזמה וגמישות מחשבתית
☚ מוכנות לגמישות בשעות עבודה
☚ יכולת עבודה עצמאית לצד יכולת עבודה מול ממשקים מרובים ויחסי אנוש מעולים

התפקיד מהווה הזדמנות להתפתחות אישית ומקצועית
תחילת עבודה מיידית.

תאריך פרסום
28.11.24
מחלקה
other
היקף משרה
70%
איש קשר
ליאור גלפרין
להגשת מועמדות
לחצו כאן

תחומי אחריות מרכזיים

• הכנת בקשות למימון, הכנת דו"חות על הפעילות השוטפת והגשתם.
• טיפול בשיתופי פעולה קיימים מול גורמים חיצוניים, כגון: תעשיה, ממשלה וכו'.
• מעקב אחר תרומות.
• יצירת קשרים עם גורמים חיצוניים וגיוס משאבים למכללה.

דרישות התפקיד

• השכלה פורמלית: תואר ראשון (לפחות).
• אנגלית שפת אם, עברית שוטפת (דיבור, קריאה, כתיבה).
• ניסיון בעבודה מול תורמים/קרנות ומול המערכת הפנימית במוסד אקדמי או במלכ"ר.
• יכולת עבודה תחת לחץ ובסביבה של ריבוי משימות (מולטי-טסקינג).
• ייצוגיות, אחריות אישית, ארגון, סדר ודיוק.
• דיסקרטיות.
• יכולת לימוד עצמאית ויישום של נושאים ותהליכי עבודה.
• יכולת עבודה בצוות ובאופן עצמאי.
• יוזמה וראש גדול.
• יחסי אנוש ברמה גבוהה.
• שליטה מצוינת בתוכנות ה-Office

תאריך פרסום
24.11.24
מחלקה
נשיאת המכללה
היקף משרה
50%
איש קשר
ליאור גלפרין
להגשת מועמדות
לחצו כאן