דרושים באחוה

רקע

העבודה בין החודשים יולי עד אוקטובר בשעות הבוקר, לפרק זמן של 4 עד 8 שעות ביום

תחומי אחריות

• מענה טלפוני לסטודנטים.
• הזנת נתונים במערכות.
• סיוע בעבודה שוטפת של המשרד

דרישות התפקיד

• תודעת שירות ויחסי אנוש גבוהים
• דייקנות, יעילות, יכולת התארגנות טובה

תאריך פרסום
20.05.24
מחלקה
היחידה לכניסה להוראה
היקף משרה
4 עד 8 שעות
איש קשר
ליאור גלפרין
להגשת מועמדות
לחצו כאן

תחומי אחריות מרכזיים

תוכנית 'שער לאקדמיה' מקדמת הנגשת השכלה גבוהה לסטודנטים מהחברה הבדואית בנגב.

אחריות לריכוז והובלת התוכנית לשם מיצוי יכולות ועמידה ביעדים בהתאם למדיניות המכללה החל משלב השיווק ומיון המועמדים לתוכנית הקיץ המקדימה, דרך תוכניות המכינה וכניסה לתואר ומעקב עד סוף התואר.
בניית תוכנית שיווק ועידוד הרשמה לתוכנית 'שער לאקדמיה' ולמכינות בשיתוף יחידות פנימיות במכללה וארגונים שותפים, פיתוח ותחזוקת קשרי קהילה
אחריות ובקרה על תהליך ההרשמה והמיון של המועמדים, כולל ועדות חריגים וביצוע ראיונות לפי הצורך. דיווחים שוטפים ומעקב אחר נרשמים ומסיימים.
תכלול מנהלי ואקדמי של מרכיבי התוכנית מול ראשי תוכניות אקדמיות, מרכז מידע והרשמה, דיקן הסטודנטים ויחידות מנהל נוספות.
ייעוץ לסטודנטים בהיבטים אישיים ואקדמיים, מעקב אחר ציונים וביצוע פעילות יזומה לשיפור הישגים ומניעת נשירה
סיוע בפיתוח תכנית העצמה, מעורבות חברתית ומנהיגות במהלך שנת שער לאקדמיה.
ניהול תקציב התוכנית ואחריות להגשת דוחות ביצוע ועמידה ביעדים.
שיתוף פעולה ותמיכה בצוות המכינות בהתאם לצורך, מעורבות בוועדת היגוי לקידום הסטודנט מהחברה הערבית ולקיחת חלק פעיל בפעילות לקידום תחום זה במכללה.

דרישות התפקיד

אקדמאי: תואר שני – יתרון
הכרות מעמיקה עם החברה הערבית-בדואית בדרום.
הכרות עם מערכת ההשכלה הגבוהה.
ניסיון בהובלה וריכוז של תכניות ופרויקטים, בניית תוכניות עבודה וניהול משימות.
שליטה מלאה בעברית בכתב ובעל פה, יתרון משמעותי לשליטה בשפה הערבית.
יכולת לעבודת צוות, עם ממשקים מרובים ועמידה בלחצים.
יכולת למידה גבוהה, יוזמה, פיתוח וחדשנות.
שליטה מלאה בתוכנות Office

תאריך פרסום
05.05.24
מחלקה
מכינות קדם אקדמיות
היקף משרה
מלאה
איש קשר
ליאור גלפרין
להגשת מועמדות
לחצו כאן

רקע

'מרכז החוסן' באקדמית אחוה יוקם במטרה לייצר תכנית עבודה סדורה לפעולה בחירום ובחזרה לשגרה, לגיבוש כלים חדשים ולתכלול ושכלול של המענים הקיימים. מרכז החוסן ישפר את יכולתנו לתת מענה מדויק, מהיר, הוליסטי, יעיל ושיטתי לאתגרים העכשוויים והעתידיים ויגדיר פתרונות ומענים למצבי חירום שונים, הן בהיבט של תגובה למצב החירום ושמירה על המשכיות אקדמית ומנהלית והן בהיבט של החזקת תחושת ה'ביחד' של הקהילה.
מנהל/ת המרכז י/תוביל פיתוח ויישום תוכנית חוסן והמשכיות תפקודית מקיפה עבור המכללה כך שתבטיח את הרציפות התפקודית במקרה של אירועים ומצבי חירום מסוגים שונים.

תחומי אחריות מרכזיים

• ניהול תהליך זיהוי סיכונים – זיהוי וניתוח מצבי חירום פוטנציאליים העלולים לפגוע בהמשכיות תפקוד המכללה, כגון: אסונות טבע, מצבים בטחונים, חברתיים -פוליטיים, משברים טכנולוגיים, בריאותיים וכד'.
• מיפוי הצרכים, הכוחות והמשאבים הקיימים והנדרשים במכללה להבטחת המשכיות תפקודית של המכללה במצבי חירום.
• פיתוח אסטרטגיות להקטנת השפעת מצבים חירום על תפקוד הארגון
• פיתוח ותכלול תוכניות מעבר משגרה לחירום והתאוששות מחירום, כולל גיבוש אסטרטגיות תגובה, פיתוח נהלים ותהליכים, הגדרות תפקידים ואחריות לתפקידים השונים, תיאום תוכנית תקשורת.
• פיתוח והטמעת תוכניות עבודה שנתיות ורב תחומיות לקידום חוסן קהילתי בקרב סטודנטים,
סגלים ובעלי עניין נוספים של המכללה.
• סיוע בבניית חוסן קהילתי בקמפוס – תוך מיפוי צרכי הסטודנטים והסגלים וכלל בעלי העניין.
• קביעת והובלת שגרות עבודה והפעלת תתי ועדות במספר תחומים.
• פיתוח והטמעת תוכניות הכשרה בתחום החוסן ויצירת תרבות מוסדית של מוכנות לחירום.
• אינטגרציה של כל הנושאים מול מנהלי התחומים במכללה.

דרישות התפקיד

• תואר ראשון חובה, תואר שני יתרון.
• ניסיון מוכח בניהול והובלת פרויקטים מורכבים וניהול לפי יעדים, יתרון לבעלי ניסיון בניהול ותיאום תוכניות המשכיות תפקודית ו/או ניהול חוסן ארגוני-קהילתי
• מיומנות בכתיבת תוכניות עבודה, נהלים והטמעתם
• מיומנות תקשורת בינאישית ועבודת בצוות
• יכולת עבודה עצמאית מול ממשקים מרובים
• ראייה מערכתית

תאריך פרסום
03.04.24
מחלקה
לשכת מנכ"ל
היקף משרה
מלאה
איש קשר
ליאור גלפרין
להגשת מועמדות
לחצו כאן

רקע

הקליניקה להפרעות בתקשורת באקדמית אחוה כוללת חדרי שמע וטיפולים בדיבור, בשפה ובתקשורת, והוקמה במטרה לתת מענה לאוכלוסיות השונות בסביבת המכללה בפרט ובדרום בכלל

תיאור התפקיד

• ביצוע בדיקות שמיעה וטמפנומטריה.
• טיפול בדיבור לילדים ולמבוגרים (בעיות שפה, בעיות היגוי, בעיות קול, גמגום, אפזיה, בעיות בליעה
ואכילה ועוד).
• הדרכת סטודנטים.
• השתתפות בישיבות צוות

דרישות התפקיד

• .B.A בהפרעות בתקשורת עם תעודת משרד הבריאות
• .M.A בהפרעות בתקשורת – יתרון
• ניסיון בתחום – יתרון
• ניסיון בהדרכת סטודנטים – יתרון

תאריך פרסום
04.01.24
מחלקה
קליניקה להפרעות בתקשורת
היקף משרה
גמיש
איש קשר
ליאור גלפרין
להגשת מועמדות
לחצו כאן

רקע

המכללה האקדמית אחווה פיתחה תכנית ייחודית, ראשונה מסוגה בארץ, לקידום פסיכולוגיה רגישת תרבות וזאת במגמה לתת מענה לחסר הגדול בהנגשת בריאות הנפש לקבוצות בעלות מאפיינים תרבותיים ייחודיים (ביניהן האוכלוסייה הערבית, האתיופית, החרדית ואחרים). לצורך כך, הוקמה במכללה קליניקה למען הסטודנטים והקהילה, המעניקה שירותי טיפול בדגש על רגישות תרבותית ופועלת לצד ובשיתוף עם התוכנית לתואר שני ב"פסיכולוגיה קלינית רגישת תרבות" ודיקן הסטודנטים במכללה.

תחומי אחריות מרכזיים

טיפול בסטודנטים ממגוון אוכלוסיות המתמודדים עם קשיים אישיים:
☚פגישות אינטייק והחלטה על התחלת טיפול או על הפנייה לטיפול בקהילה.
☚ביצוע תכנית התערבות ממוקדת (אישית או קבוצתית).
☚תיאום מול גורמים רלבנטיים במכללה לשם פתרון מערכתי לקשיים אישיים, כולל ייעוץ לסגל אקדמי ומנהלי בהתמודדות עם קשיי סטודנטים.

טיפול מניעתי:
☚אחריות והעברת סדנאות והדרכות לסטודנטים בנושאים כגון: ניהול זמן, חרדת בחינות, התמודדות עם קונפליקטים וכד'.
☚קידום נושאים של רווחה פסיכולוגית במכללה.
☚טיפול בעובדים ובאוכלוסיות מחוץ למכללה לפי הפנייה.
☚הדרכת מתמחים ופרקטיקנים

דרישות התפקיד

☚תואר שני בפסיכולוגיה קלינית עם הסמכה מלאה/ חלקית בהדרכה.
☚ניסיון כמדריך: הן בפסיכותרפיה והן בדיאגנוסטיקה חובה.
☚התנסות טיפולית עם אוכלוסיית סטודנטים ומבוגרים ממגוון אוכלוסיות ותרבויות וניסיון בהדרכת
מתמחים.
☚מיומנויות נוספות: טיפול קבוצתי, טיפול קצר מועד, טיפול בטראומה.
☚כישורים נוספים: יוזמה מקיפה, יכולת לשיתוף פעולה עם ג ורמים שונים, יכולת מוכחת בהדרכת
מתמחים ופרקטיקנים, יכולת עבודה מערכתית בצוות רב מקצועי.
☚שליטה בתוכנות מקצועיות רלבנטיות

תאריך פרסום
04.01.24
מחלקה
קליניקה לטיפול פסיכולוגי
היקף משרה
50%
איש קשר
ליאור גלפרין
להגשת מועמדות
לחצו כאן

תחומי אחריות מרכזיים

הכרת היצע התארים, המסלולים והקורסים של המכללה והנגשת מידע משמעותי למתעניינים.
מתן ייעוץ לימודים טלפוני ל פונים המתעניינים בלימודים במכללה. התפקיד כולל מענה לשיחות נכנסות ושיחות יוצאות ממאגרים.
ברור צרכים ורצונות והובלת מועמדים לרישום לתארים או לקביעת פגישות ייעוץ מעמיקות.
השתתפות בכנסים ובימים פתוחים.
התנעת מסע הלקוח של מועמדים בדרכם לרכישת תואר אקדמי.
עבודה בצוות בשיתוף היועצים ומנהלות הרישום למיקסו ם תהליכי המכירה.

דרישות התפקיד

אינטליגנציה רגשית גבוהה, יחסי אנוש מצוינים.
יכולת רתימה גבוהה.
יכולת עבודה בצוות.
אוריינטציה טכנולוגית ושליטה בתוכנות ה-Office.
הבנת תהליכי מכירה.
ניסיון במכירות מורכבות – יתרון
היקף משרה: מינימום שלוש משמרות בשבוע, מתוכם אחת ערב, בנוסף עבודה ב ימי שישי אחת לחודש

תאריך פרסום
15.10.22
מחלקה
מרכז ייעוץ והרשמה
היקף משרה
משמרות
איש קשר
ליאור גלפרין
להגשת מועמדות
לחצו כאן