Position Category: משרות מנהל
תחומי אחריות מרכזיים
• הובלת מכרזים מורכבים מקצה לקצה: אפיון צרכים, בניית מתווה, ניהול התהליך, בדיקת הצעות וחתימת חוזים
• טיפול בהיבטים כלכליים של ההתקשרות – אומדנים, הצעות מחיר, שקלול מחיר-איכות
• עבודה שוטפת עם ספקים, יועצים משפטיים, גורמים מקצועיים והנהלה
• הכנת חומרים לוועדות המכרזים, כתיבת פרוטוקולים ויישום החלטות
• מעקב ובקרה על עמידה באבני דרך בהתקשרויות
דרישות התפקיד
• תואר ראשון ממוסד אקדמי מוכר בתחומי המשפטים – חובה
• לפחות 3 שנות ניסיון בתחום המכרזים, חוזים ומשפט מסחרי
• יתרון – הכרות עם תקנות חובת המכרזים וניסיון בעבודה מול המגזר הציבורי
• שליטה מלאה ביישומי Office (בדגש על Excel)
• יכולות ניסוח בעל פה ובכתב
• יכולת עבודה עצמאית ובצוות
• יחסי אנוש מעולים, אחריות אישית גבוהה ויוזמה
רקע
הקליניקה להפרעות בתקשורת באקדמית אחוה כוללת חדרי שמע וטיפולים בדיבור, בשפה ובתקשורת, והוקמה במטרה לתת מענה לאוכלוסיות השונות בסביבת המכללה בפרט ובדרום בכלל
תיאור התפקיד
• ביצוע בדיקות שמיעה וטמפנומטריה.
• טיפול בדיבור לילדים ולמבוגרים (בעיות שפה, בעיות היגוי, בעיות קול, גמגום, אפזיה, בעיות בליעה
ואכילה ועוד).
• הדרכת סטודנטים.
• השתתפות בישיבות צוות
דרישות התפקיד
• .B.A בהפרעות בתקשורת עם תעודת משרד הבריאות
• .M.A בהפרעות בתקשורת – יתרון
• ניסיון בתחום – יתרון
• ניסיון בהדרכת סטודנטים – יתרון
תחומי אחריות
• תמיכה אדמיניסטרטיבית שוטפת בראש האגף שיווק ופיתוח עסקי לרבות תיאום פגישות, הכנת מסמכים /מצגות, כתיבה ועדכון נהלי האגף, סיוע במכרזים של האגף
• סיכומי פגישות ומעקב אחר ביצוע משימות.
• תפעול אדמיניסטרטיבי של צרכי האגף, תמיכה במנהלי המחלקות על פי צרכי האגף.
• סיוע אדמיניסטרטיבי בהפקת אירועים שיווקיים כדוגמת ימים פתוחים, כנסי מכירות וכדומה.
• ריכוז תהליכים ומיזמים חוצי אגף, כגון פרויקטים משותפים עם מחלקות אחרות או עם ספקים חיצוניים.
דרישות התפקיד
• השכלה פורמאלית: תואר ראשון – חובה.
• ניסיון אדמיניסטרטיבי, ניהול משרד – חובה.
• יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה.
• רמה גבוהה של אמינות ודיסקרטיות.
• יכולת תכנון ועמידה בלוחות זמנים.
• יכולת עבודה בתנאי לחץ ובסביבה מרובת משימות.
• יכולת למידה מהירה, דייקנות ותשומת לב לפרטים.
• ראייה מערכתית וגמישות תפקודית.
• שליטה מצוינת בתוכנות Office ובאקסל בפרט
תחומי אחריות
שיווק מידע ורישום
• שיווק תוכניות הלימוד ביחידה.
• מתן ייעוץ לימודים לפונים המתעניינים בלימודים במכללה.
• עבודה מול ממשקים אקדמיים ומנהליים, פנים וחוץ ארגוניים.
שירות לסטודנט:
• רישום וניהול תיק מועמד עד לשלב הפיכתו לסטודנט מן המניין.
• טיפול בציונים, אישורים, גמולים והנפקת תעודות.
• ניהול תיק סטודנט אלקטרוני.
• ביצוע מעקב אקדמי.
שירות למרצה:
• מתן מענה שוטף למרצי היחידה.
• אחריות על בניית הקורסים, שיבוצם לחדרים ופריסת המפגשים בהם.
• ריכוז וטיפול בנתוני העסקה.
• אחריות על רישום מקוון למרצים במערכת וניהול ההתקשרות עימם.
תמיכה שוטפת במשימות המחלקה:
• קידום חוזים והסכמים.
• קידום קולות קוראים ומכרזים.
דרישות התפקיד
• תואר ראשון – חובה.
• שליטה מלאה בתוכנות אופיס ואקסל.
• ניסיון אדמיניסטרטיבי – חובה.
• כישורים בין אישיים מעולים.
• מיומנות בעבודה בצוות, יוזמה, ארגון וסדר.
• אוריינטציה שיווקית.
• דייקנות ויכולת למידה מהירה.
• יכולת התנסחות טובה בכתב ובע"פ.
תחומי אחריות מרכזיים
☚הכרת היצע התארים, המסלולים והקורסים של המכללה והנגשת מידע משמעותי למתעניינים.
☚מתן ייעוץ לימודים טלפוני ל פונים המתעניינים בלימודים במכללה. התפקיד כולל מענה לשיחות נכנסות ושיחות יוצאות ממאגרים.
☚ברור צרכים ורצונות והובלת מועמדים לרישום לתארים או לקביעת פגישות ייעוץ מעמיקות.
☚השתתפות בכנסים ובימים פתוחים.
☚התנעת מסע הלקוח של מועמדים בדרכם לרכישת תואר אקדמי.
☚עבודה בצוות בשיתוף היועצים ומנהלות הרישום למיקסו ם תהליכי המכירה.
דרישות התפקיד
☚אינטליגנציה רגשית גבוהה, יחסי אנוש מצוינים.
☚יכולת רתימה גבוהה.
☚יכולת עבודה בצוות.
☚אוריינטציה טכנולוגית ושליטה בתוכנות ה-Office.
☚הבנת תהליכי מכירה.
☚ניסיון במכירות מורכבות – יתרון
☚היקף משרה: מינימום שלוש משמרות בשבוע, מתוכם אחת ערב, בנוסף עבודה ב ימי שישי אחת לחודש