Position Category: משרות מנהל
תכולת התפקיד
• אחריות על ייזום וקידום חדשנות ויזמות בפקולטה לחינוך ולמנהיגות, תוך קידום שיתופי פעולה פנים וחוץ ארגוניים.
• ניהול פרויקטים מורכבים, תכנון אירועים אל מול תקציבים ומשאבים
• ארגון קורסים בנושאי יזמות וחדשנות בשיתוף בעלי תפקידים רלוונטיים
• אחריות על הובלת ימי אוריינטציה, היערכות וימי עיון לסגל ולסטודנטים
• סיוע בתכנון ובהובלת השתלמויות ומפגשי סגל להטמעת התפיסה של חדשנות ויזמות
• השתתפות בפורום הנהלת הפקולטה לחינוך ולמנהיגות
דרישות התפקיד
• השכלה: תואר ראשון – חובה. תואר שני – יתרון.
• ניסיון בהובלת חדשנות ויזמות בארגונים, הכרות עם עולם החינוך- יתרון
• שליטה מתקדמת בבינה מלאכותית, בכלי Google Workspace, Canva, פלטפורמות למידה (LMS), וכלי אינטראקציה דיגיטלית (Padlet, Mentimeter, Kahoot)
תכונות, כישורים ומיומנויות נדרשות
• יוזמה, יכולת עבודה בתנאי לחץ, תעדוף משימות ויכול ניהול זמן מיטבית
• חשיבה יצירתית, פיתוח רעיונות חדשניים ומעשיים
• למידה מהירה, ביטחון עצמי ויכולת הובלת תהליכי פיתוח בצוותי עבודה
• תקשורת בין אישית ברמה גבוהה, יכולת לנהל ממשקי עבודה מגוונים
תיאור התפקיד
התפקיד כולל אחריות רחבה על ניהול ותפעול לשכת הנשיאה ובמסגרתו:
• ניהול ותפעול שוטף של לשכת הנשיאה ומתן מענה ישיר לנשיאת המכללה ולראש מטה הנשיאה.
• ניהול יומנים מורכבים ותיאום פגישות רבות משתתפים בארץ ובחו"ל.
• ארגון ישיבות, הכנת חומרים מקצועיים, רישום פרוטוקולים ומעקב ביצוע.
• ראייה מערכתית לצד ירידה לפרטים עם יכולת לזהות צרכים ולתת מענה יזום.
• שמירה על דיסקרטיות וניהול מידע רגיש ברמה גבוהה.
• עבודה בסביבה דינמית תחת עומס וריבוי משימות, עם גמישות לשעות עבודה משתנות.
דרישות התפקיד
• תואר ראשון – חובה
• ניסיון מוכח בניהול לשכה בכירה/תפקיד אדמיניסטרטיבי בכיר – חובה.
• שליטה מלאה ביישומי Office ומערכות ניהול מידע.
• יכולת עבודה תחת עומס וריבוי משימות עם תיעדוף נכון וניהול זמן מיטבי.
• ייצוגיות, תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים.
• אחריות אישית גבוהה, דיסקרטיות ויושרה.
• כושר ביטוי בכתב ובע"פ בעברית; אנגלית ברמה טובה – יתרון.
תחומי אחריות עיקריים
• הובלת יישום החלטות ניהוליות – בקרה פרואקטיבית אחר יישום החלטות וסנכרון בין מחלקות לביצוע מיטבי
• תכנון ובקרה ארגונית – סיוע בגיבוש תוכניות עבודה שנתיות, קביעת יעדים ומעקב אחר השגתם
• הכנת חומרים אסטרטגיים – כתיבת דוחות מנהלים, ניירות עמדה והמלצות מקצועיות
• ניתוח וביצועי נתונים – איסוף, עיבוד ופרשנות של נתונים לקבלת החלטות מבוססת מידע
• ייצוג ותיאום – ניהול ועדות ופורומים, ייצוג המנכ"לית והובלת ממשקי עבודה פנימיים וחיצוניים
דרישות התפקיד
השכלה וניסיון
• השכלה אקדמית – תואר ראשון לפחות | השכלה משפטית/תעשיה וניהול – יתרון
• ניסיון בהובלת פרויקטים חוצי ארגון – ניסיון מוכח בתיאום וניהול משימות רחבות היקף
כישורים מקצועיים
• מצוינות תפעולית – דייקנות מקצועית, יכולת תכנון מתקדמת ועמידה עקבית בלוחות זמנים
• יכולות כתיבה וביטוי – רמה גבוהה של כתיבה מקצועית והכנת מצגות ברמה ניהולית
• שליטה טכנולוגית מתקדמת- מיומנות מעמיקה ביישומי Office בדגש על Excel ברמה גבוהה/קנבה/כלי AI
תכונות אישיות
• ראייה אסטרטגית ומערכתית – הבנה עמוקה של תהליכים ארגוניים ויכולת חשיבה הוליסטית
• אמינות ושירותיות – רמת מהימנות גבוהה, אוריינטציה לשירות ויחסי אנוש מעולים
• יכולת עבודה בריבוי משימות
נכונות לעבודה בשעות נוספות בהתאם לצרכי התפקיד
רקע
הקליניקה להפרעות בתקשורת באקדמית אחוה כוללת חדרי שמע וטיפולים בדיבור, בשפה ובתקשורת, והוקמה במטרה לתת מענה לאוכלוסיות השונות בסביבת המכללה בפרט ובדרום בכלל
תיאור התפקיד
• ביצוע בדיקות שמיעה וטמפנומטריה.
• טיפול בדיבור לילדים ולמבוגרים (בעיות שפה, בעיות היגוי, בעיות קול, גמגום, אפזיה, בעיות בליעה
ואכילה ועוד).
• הדרכת סטודנטים.
• השתתפות בישיבות צוות
דרישות התפקיד
• .B.A בהפרעות בתקשורת עם תעודת משרד הבריאות
• .M.A בהפרעות בתקשורת – יתרון
• ניסיון בתחום – יתרון
• ניסיון בהדרכת סטודנטים – יתרון
תיאור התפקיד
• רישום מועמדים רלוונטיים לתוכניות המכללה תוך מתן ייעוץ למועמדים המתעניינים בלימודים אקדמיים. מומחה/ית תוכן בתחום חלופות הלימודים השונות במכללה.
• ביצוע התאמה בין צרכי, רצונות ופרופיל מועמדים לבין תוכניות הלימוד השונות ואפיקי הקבלה המוצעים. מהווה נדבך משמעותי בתהליך המכירה.
תחומי אחריות
• טיפול במועמדים המעוניינים או נדרשים לייעוץ לימודים על מנת להירשם ללימודים.
• ניהול תהליך המכירה מפגישת ייעוץ ועד לרישום כולל מעקב, שיחות חוזרות, הזמנה לאירועים וימים פתוחים, תקשורת כתובה ובע"פ ובקרה שוטפת על תהליכי המכירה.
• תמיכה במוקד הטלפוני במקרה ונדרשת התערבות מעמיקה יותר אן ניהול שיחות בעלות רמת מורכבות.
• קיום פגישות ייעוץ מעמיקות להתאמת מועמדים לתוכניות הלימוד.
• ניהול פרויקטים הקשורים למרכז המכירות או למנהל רישום ואירועי מכירה על פי צורך.
• השתתפות בכנסים, ירידים, ימים פתוחים, פגישות מכירה ועוד.
דרישות התפקיד
• יכולות מכירה גבוהות תוך ניהול מערכת יחסים עם המועמדים.
• אמפתיה גבוהה ויכולת הקשבה.
• תודעת שירות ויחסי אנוש גבוהים.
• יכולת שיתוף פעולה בצוותי עבודה שונים.
• יכולת למידה וחשיבה ויצירתית.
• תואר ראשון – חובה.
• זמינות למשמרת ערב אחת לשבוע וימי שישי.
תחומי אחריות מרכזיים
☚הכרת היצע התארים, המסלולים והקורסים של המכללה והנגשת מידע משמעותי למתעניינים.
☚מתן ייעוץ לימודים טלפוני ל פונים המתעניינים בלימודים במכללה. התפקיד כולל מענה לשיחות נכנסות ושיחות יוצאות ממאגרים.
☚ברור צרכים ורצונות והובלת מועמדים לרישום לתארים או לקביעת פגישות ייעוץ מעמיקות.
☚השתתפות בכנסים ובימים פתוחים.
☚התנעת מסע הלקוח של מועמדים בדרכם לרכישת תואר אקדמי.
☚עבודה בצוות בשיתוף היועצים ומנהלות הרישום למיקסו ם תהליכי המכירה.
דרישות התפקיד
☚אינטליגנציה רגשית גבוהה, יחסי אנוש מצוינים.
☚יכולת רתימה גבוהה.
☚יכולת עבודה בצוות.
☚אוריינטציה טכנולוגית ושליטה בתוכנות ה-Office.
☚הבנת תהליכי מכירה.
☚ניסיון במכירות מורכבות – יתרון
☚היקף משרה: מינימום שלוש משמרות בשבוע, מתוכם אחת ערב, בנוסף עבודה ב ימי שישי אחת לחודש