התמודדות עם בעיות משמעת באמצעות מיינדפולנס, פסיכולוגיה חיובית ותקשורת מקרבת

בקורס זה הסטודנטים יתנסו בשיטות ההוראה-למידה הבאות: הוראה מקוונת סינכרונית בזום (פרונטאלית במליאה, קבוצתית ועצמאית) , הוראה מקוונת א-סינכרונית (למידה עצמאית של חומרים במודל); הרצאות, דיונים, סרטונים, שיתוף והתייעצות, ניתוח אירועים, סימולציות, תרגילים ועוד.

מרצה: ד"ר אריאלה זאבי
קהל היעד: מורים וגננות מהחינוך הרגיל והמיוחד לאחר סיום שנת הסטאז' בהצלחה.
היקף הקורס: 30 שעות למשך 10 מפגשים – 2 מפגשים פרונטליים ו-8 מפגשים סינכרוניים (זום) וא-סינכרוניים (מקוון).
שעות קבלה: בתאום מראש
דרכי התקשרות: [email protected]
נייד: 054-5440036
מועדי הקורס: יום ג' בין השעות 17:00 – 19:30

*סילבוס ומועדי המפגשים בקורס יישלחו לנרשמים בהמשך

מטרות הקורס

1. כלים פרקטיים וחווייתיים, המקדמים סמכות חינוכית ואוירה חיובית ומונעים קצר בתקשורת
2. כלים חינוכיים שימושיים ויישומיים בגישת הפסיכולוגיה החיובית והמיינדפולנס
3. לימוד מיומנויות תקשורת מקרבת והקשבה לשיפור השיח מורה תלמיד
4. מיקוד בחוזקות, למידה מהצלחות, קידום מסוגלות, והגברת שביעות רצון של אנשי החינוך ושל הילדים

נושאי הקורס

1.מיינדפולנס כאמצעי להתמודדות בבעיות משמעת
2.מהי משמעת? מהי משמעת טובה
3.מהי משמעות ומה הקשר ביען משמעת למשמעות
4.מיומנויות תקשורת
5.עקרונות יסוד בפסיכולוגיה החיובית