Position Category: משרות מנהל
תכולת התפקיד
• אחריות על ייזום וקידום חדשנות ויזמות בפקולטה לחינוך ולמנהיגות, תוך קידום שיתופי פעולה פנים וחוץ ארגוניים.
• ניהול פרויקטים מורכבים, תכנון אירועים אל מול תקציבים ומשאבים
• ארגון קורסים בנושאי יזמות וחדשנות בשיתוף בעלי תפקידים רלוונטיים
• אחריות על הובלת ימי אוריינטציה, היערכות וימי עיון לסגל ולסטודנטים
• סיוע בתכנון ובהובלת השתלמויות ומפגשי סגל להטמעת התפיסה של חדשנות ויזמות
• השתתפות בפורום הנהלת הפקולטה לחינוך ולמנהיגות
דרישות התפקיד
• השכלה: תואר ראשון – חובה. תואר שני – יתרון.
• ניסיון בהובלת חדשנות ויזמות בארגונים, הכרות עם עולם החינוך- יתרון
• שליטה מתקדמת בבינה מלאכותית, בכלי Google Workspace, Canva, פלטפורמות למידה (LMS), וכלי אינטראקציה דיגיטלית (Padlet, Mentimeter, Kahoot)
תכונות, כישורים ומיומנויות נדרשות
• יוזמה, יכולת עבודה בתנאי לחץ, תעדוף משימות ויכול ניהול זמן מיטבית
• חשיבה יצירתית, פיתוח רעיונות חדשניים ומעשיים
• למידה מהירה, ביטחון עצמי ויכולת הובלת תהליכי פיתוח בצוותי עבודה
• תקשורת בין אישית ברמה גבוהה, יכולת לנהל ממשקי עבודה מגוונים
תחומי אחריות מרכזיים
• ניהול מערך המלגות לסטודנטים, אחריות למול הסטודנטים ולמול הנהלת המכללה בתחום.
• ניהול מערך הפרויקטים החברתיים והפעילות החברתית בקמפוס.
• קידום תחום תעסוקת סטודנטים.
• הנחייה וליווי של צוות היחידה.
• אחריות לניהול תקציב היחידה, הפקת דוחות ביצוע והערכה שוטפים על פעילות היחידה.
• ניהול קשרי עבודה עם עמותות, ארגונים ושותפים מהקהילה.
• עבודה צמודה עם צוות הדיקן וגורמים נוספים במכללה, לשיפור ההזדמנויות והסיוע הניתנים לסטודנטים, לחיזוק שותפויות קהילה ולגיוס משאבים
דרישות התפקיד
• תואר ראשון – חובה, תואר שני- יתרון
• ניסיון בניהול פרויקטים חברתיים/חינוכיים (עבודה עם סטודנטים – יתרון)
• ניסיון בניהול תקציבים ומלגות – יתרון משמעותי
• יחסי אנוש מצוינים, רגישות חברתית ויכולת עבודה בסביבה דינמית ומשתנה
• יכולת עבודה מול ממשקים מרובים, יכולת הנהגה ועבודת צוות
• עמידה בלוחות זמנים, יכולת תיעדוף משימות
• יעילות, סדר וארגון
• יכולת ניסוח מעולה בכתב ובע"פ
• שליטה מלאה בתוכנת אופיס והכנת דוחות אקסל
משרה זמנית ל-6 חודשים
תיאור התפקיד
התפקיד כולל אחריות רחבה על ניהול ותפעול לשכת הנשיאה ובמסגרתו:
• ניהול ותפעול שוטף של לשכת הנשיאה ומתן מענה ישיר לנשיאת המכללה ולראש מטה הנשיאה.
• ניהול יומנים מורכבים ותיאום פגישות רבות משתתפים בארץ ובחו"ל.
• ארגון ישיבות, הכנת חומרים מקצועיים, רישום פרוטוקולים ומעקב ביצוע.
• ראייה מערכתית לצד ירידה לפרטים עם יכולת לזהות צרכים ולתת מענה יזום.
• שמירה על דיסקרטיות וניהול מידע רגיש ברמה גבוהה.
• עבודה בסביבה דינמית תחת עומס וריבוי משימות, עם גמישות לשעות עבודה משתנות.
דרישות התפקיד
• תואר ראשון – חובה
• ניסיון מוכח בניהול לשכה בכירה/תפקיד אדמיניסטרטיבי בכיר – חובה.
• שליטה מלאה ביישומי Office ומערכות ניהול מידע.
• יכולת עבודה תחת עומס וריבוי משימות עם תיעדוף נכון וניהול זמן מיטבי.
• ייצוגיות, תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים.
• אחריות אישית גבוהה, דיסקרטיות ויושרה.
• כושר ביטוי בכתב ובע"פ בעברית; אנגלית ברמה טובה – יתרון.
תחומי אחריות עיקריים
• הובלת יישום החלטות ניהוליות – בקרה פרואקטיבית אחר יישום החלטות וסנכרון בין מחלקות לביצוע מיטבי
• תכנון ובקרה ארגונית – סיוע בגיבוש תוכניות עבודה שנתיות, קביעת יעדים ומעקב אחר השגתם
• הכנת חומרים אסטרטגיים – כתיבת דוחות מנהלים, ניירות עמדה והמלצות מקצועיות
• ניתוח וביצועי נתונים – איסוף, עיבוד ופרשנות של נתונים לקבלת החלטות מבוססת מידע
• ייצוג ותיאום – ניהול ועדות ופורומים, ייצוג המנכ"לית והובלת ממשקי עבודה פנימיים וחיצוניים
דרישות התפקיד
השכלה וניסיון
• השכלה אקדמית – תואר ראשון לפחות | השכלה משפטית/תעשיה וניהול – יתרון
• ניסיון בהובלת פרויקטים חוצי ארגון – ניסיון מוכח בתיאום וניהול משימות רחבות היקף
כישורים מקצועיים
• מצוינות תפעולית – דייקנות מקצועית, יכולת תכנון מתקדמת ועמידה עקבית בלוחות זמנים
• יכולות כתיבה וביטוי – רמה גבוהה של כתיבה מקצועית והכנת מצגות ברמה ניהולית
• שליטה טכנולוגית מתקדמת- מיומנות מעמיקה ביישומי Office בדגש על Excel ברמה גבוהה/קנבה/כלי AI
תכונות אישיות
• ראייה אסטרטגית ומערכתית – הבנה עמוקה של תהליכים ארגוניים ויכולת חשיבה הוליסטית
• אמינות ושירותיות – רמת מהימנות גבוהה, אוריינטציה לשירות ויחסי אנוש מעולים
• יכולת עבודה בריבוי משימות
נכונות לעבודה בשעות נוספות בהתאם לצרכי התפקיד
רקע
הקליניקה להפרעות בתקשורת באקדמית אחוה כוללת חדרי שמע וטיפולים בדיבור, בשפה ובתקשורת, והוקמה במטרה לתת מענה לאוכלוסיות השונות בסביבת המכללה בפרט ובדרום בכלל
תיאור התפקיד
• ביצוע בדיקות שמיעה וטמפנומטריה.
• טיפול בדיבור לילדים ולמבוגרים (בעיות שפה, בעיות היגוי, בעיות קול, גמגום, אפזיה, בעיות בליעה
ואכילה ועוד).
• הדרכת סטודנטים.
• השתתפות בישיבות צוות
דרישות התפקיד
• .B.A בהפרעות בתקשורת עם תעודת משרד הבריאות
• .M.A בהפרעות בתקשורת – יתרון
• ניסיון בתחום – יתרון
• ניסיון בהדרכת סטודנטים – יתרון
תחומי אחריות מרכזיים
גיוס:
• ניהול מלא של תהליך הגיוס – מקבלת אישור ועד קליטת העובד.
• עבודה מול מקורות גיוס מגוונים: רשתות חברתיות מקצועיות, חברות השמה, ירידי מעסיקים ואתרי דרושים
• סינון קורות חיים, ביצוע ראיונות טלפוניים ופנים אל פנים, שיחות ממליץ
• הכנת הצעות העסקה וניהול משא ומתן עם מועמדים
• ליווי תהליכי קליטה והטמעה של עובדים חדשים
מש"א סגל שעתי:
• הכנת והתאמת הסכמי העסקה לסגל שעתי
• עדכון ותחזוקה שוטפת של נתוני נוכחות במערכות
• הכנת אישורי העסקה, תעודות שכר ומסמכים רלוונטיים
• ליווי עובדים , תחזוקת תיקים אישיים ודיגיטליים
רווחה:
• פיתוח אסטרטגיית רווחה שנתית המתאימה לצרכי העובדים
• תכנון וארגון אירועי חברה: ימי כיף, חגיגות, כנסים פנימיים
• רכישה וחלוקת מתנות לרווחת העובד (חגים, אירועים אישיים)
• עבודה מול ספקים חיצוניים לשירותי רווחה
• טיפול ברווחת הפרט
• בניית תוכנית הדרכה שנתית, תפעול ובקרה.
• אחריות על העסקת עובדים עם מוגבלויות.
• הובלת פרויקטים מחלקתיים.
• תפעול הרכש המחלקתי, הזנת דרישות, אישור חשבוניות.
דרישות התפקיד
• תואר ראשון בתחום רלוונטי (משאבי אנוש, ניהול, פסיכולוגיה, מדעי החברה)
• ניסיון בגיוס מארגון או מחברת השמה – חובה.
• ניסיון ברווחה ארגונית.
• ניסיון בעבודה עם מערכות גיוס, נוכחות ושכר.
• שליטה מלאה בתוכנות Office , דגש על Excel – חובה.
• עצמאות, יוזמה, סדר וארגון.
• תקשורת בינאישית טובה, יכולת טובה לעבוד בצוות ולייצר שותפויות.
• כושר למידה, יכולת להניע תהליכים.
• אוריינטציה מכירתית ותודעת שירות גבוהה.
• יושרה, אמינות ודיסקרטיות.