Professor Type: חוקרת ומרצה

השכלה
ד"ר אשרית כספי ברוך בעלת תואר שלישי מבית הספר לניהול באוניברסיטת בן גוריון בנגב. עבודת הדוקטורט שלה עסקה בבחירת קריירה בניהול. בעלת תואר מוסמך בפסיכולוגיה קלינית, ותואר ראשון במדעי ההתנהגות (בהצטיינות). בעלת ניסיון רב בפסיכולוגיה תעסוקתית, בתחום של מיון עובדים בארגונים. מתמקדת במיון מועמדים המבוסס על התאמתם לתפקיד הספציפי ולארגון הספציפי.
מחקר
מחקריה מתמקדים קריירה, אישיות, מוטיבציה, יצירתיות, יזמות חברתית, מגדר. היא מלמדת קורסים בניהול משאבי אנוש, התנהגות ארגונית פסיכולוגיה ארגונית וקריירה. תחומי התמחות: פסיכולוגיה I משאבי אנוש
דיסציפלינות ראשיות
Main Disciplines
Psychology
} if (!empty($secondaryDisciplines)) { ?>דיסציפלינות משניות
Secondary Disciplines
Organizational and Occupational Psychology | Career | Personality| Motivation | Creativity | Social Entrepreneurship | Gender
פרסומים נבחרים
- Malka, M, Kaspi-Baruch, O, & Segev, E, (2020). Predictors of job burnout among fieldwork supervisors of social work students. Journal of Social Work
- Segev, E, Malka, M & Kaspi-Baruch, O., (2020). Between Despair and Hope: Israeli Social Workers’ Perceptions of the Profession and of Student Supervision. Journal of Social Work Education. Published online 13 Feb 20201-13
- Cohen, H., Kaspi-Baruch, O., & Katz, H, (2019). The social entrepreneur puzzle: the background, personality and motivation of Israeli social entrepreneurs. Journal of Social Entrepreneurship, 10(2), 211-231
- Kaspi-Baruch, O. , (2018). Difference between Motivational Goal Framing Effects on Creative and Perceptual Task Performance. Creativity Studies. 11 (2), 294-310
- Kaspi-Baruch, O, (2018). Effects of goal orientation on protean career orientation. Winter Global Business Research Symposium, University of Riverside, CA
- Oshrit Kaspi-Baruch, ayala.M , (2008). The role of culture and gender in the choice of a career in management. Career Development International
- Oshrit Kaspi-Baruch, ayala.M, (2007). Ozbilgin, M. F., & Pines, M.A. (Eds.), Career Choice in Management and Entrepreneurship.
- Harush, P, Elikishvili, S, & Kaspi-Baruch, O, Perceiving an Ambiguous Situation as Sexual Harassment, the Influence of Observer and Harasser Gender. Journal of Gender Studies

השכלה
פרופ' אבידב-אונגר היא אשת חינוך ישראלית, חברה בוועד החינוך הארצי של ישראל וחוקרת בתחום של הובלת שינויים והטמעת טכנולוגיות בארגוני חינוך. פרופ' אבידב-אונגר מובילה מערכות חינוך באקדמיה ובמערכת החינוך בישראל, שותפה להכנת ניירות מדיניות לרפורמות שהוביל משרד החינוך, כדוגמת 'עוז לתמורה', 'אופק חדש' ורפורמת התקשוב. עוסקת בכתיבת תוכניות לימודים ותוכניות אקדמיות, מומחית לשילוב בין ידע-אקדמי מבוסס מחקר, ידע פרקטי-מעשי והיכרות מעמיקה עם מערכת החינוך על כל שלביה.
פרופ' אבידב-אונגר משלבת בתפקידיה עולמות של טכנולוגיות למידה, הובלה של תהליכי שינוי וחדשנות פדגוגית, הכשרה ופיתוח מקצועי של מנהלים, בעלי תפקידים, מורים ומורי מורים, וניהול אקדמי ומקצועי בכיר.
פרופ' אבידב-אונגר מאמינה במנהיגות, יזמות, מקצועיות, העצמה וחדשנות. ההנהגה והניהול לתפיסתה צריכים להיות מעוגנים בבניית אמון ושותפויות עם בעלי העניין במערכת ומחוצה לה. לתפיסתה, יש לפעול כל העת לשיפור מתמיד של מערכות החינוך והלמידה תוך אימוץ חשיבה ה'יוצאת מהקופסה' למיצוי פוטנציאל של הלומדים, לצמצום פערים ומתן הזדמנויות כערכים מובילים בחינוך. תרומתה העיקרית בתחומים אלה היא בהנהגתה האיתנה בתפקידים האקדמיים שהיא ממלאת במערכת ההשכלה הגבוהה, במעורבותה בוועדות החינוך השונות ובתפקידים הציבוריים שמילאה והיא ממלאת ובמעורבותה במערכת החינוך כאשת חינוך, כחוקרת וכשותפה בעבודת בתי ספר כיועצת או כעמיתה, כמו גם בהעצמת סטודנטים ואנשי חינוך בכל הדרגים.
מחקר
מחקריה של פרופ' אבידב – אונגר עוסקים בבחינה של הטמעת התקשוב במערכת החינוך, התנגדויות וקשיים בהטמעה של שינויים במערכות חינוך ובחינה של תהליכי התפתחות מקצועית והעצמה בקרב מורים ומנהלים במערכת החינוך. מחקריה הרבים בתחום פורסמו בבמות בינלאומיות יוקרתיות.
דיסציפלינות ראשיות
Main Disciplines
Education
} if (!empty($secondaryDisciplines)) { ?>דיסציפלינות משניות
Secondary Disciplines
Educational Policy | Educational Technology | Empowerment | Change Management | Professional Development
פרסומים נבחרים
- Avidov-Ungar, O., Shmir-Inbal, T., & Blu I., (2020). Typology of digital leaders' responsibility for leading innovations as a part of educational reforms: Insights from metaphors' analysis.. Journal of Research on Technology in Education. (Q1)
- Avidov-Ungar, O., & Ezran, E., (2020). The Hashkafa programme as a framework for the professional development of teachers: The perceptions of principals.. Leadership and policy at school. 19(2), 190-208. (Q1)
- Avidov Ungar, O., & Arviv-Elyashiv, R, (2018). Teachers' perceptions of empowerment and chances of promotion to in-school leadership positions during educational reforms. International. Journal of Educational Management. 32(1), 155-170. (Q2)
- Avidov Ungar, O., & Forkosh Baruch, A. , (2018). Professional Identity of Teacher Educators in the Digital Era in light of Demands of Pedagogical Innovation.. Teaching and Teacher Education: An International Journal of Research and Studies, 73, 183-191. (Q1)
- Avidov-Ungar, O., (2018). Empowerment Patterns among Teachers in Leadership Positions involving ICT Implementation in Schools.. Leadership and Policy in Schools. 77(1), 138-163. (Q1)
- Avidov-Ungar, O., & Reingold, R., (2018). Israeli Ministry of Education’s district managers’ and superintendents’ role as educational leaders— implementing the new policy for teachers’ professional development.. International Journal of Leadership in Education: Theory & Practice. 21(3), 293- 309. (Q1)
- Guberman, A., Avidov-Unger. O., Dahan, O., Serlin, R., Maskit, D., & Reichenberg, R. , (2018). “Expansive Learning” in inter-organizational communities of practice shared by teacher educators and policymakers. Dapim, 69, 151-176. [Hebrew]
- Avidov-Ungar, O., & Magen-Nagar, (2014). Teachers in a Changing World: Attitudes towards Organizational Change. Journal of Computers in Education
- Orit Avidov-Ungar & Yoram Eshet-Alkalai , (2014). TPACK Revisited: A Systemic Perspective on Measures for Predicting Effective Integration of Innovative Technologies in School Systems. Journal of Cognitive Education and Psychology, 13: 19-31
- Izhak Friedman, Elite Olshtain & Orit Avidov-Ungar, (2014). Empowerment amongst teachers holding Leadership positins. Teachers and Teaching theory and Practice, 10.1080/13540602
- Yoram Eshet-Alkalai & Orit Avidov-Ungar, (2014). TPACK Revisited: A Systemic Perspective on Measures for Predicting Effective Integration of Innovative Technologies in School Systems. Journal of Cognitive Education and Psychology, vol 13 (1)
- Yoram Eshet-Alkalay & Orit Avidov-Ungar , (2014). Islands of Innovation A critical analysis of a model for innovation implementation in school systems. Adult Education in Israel, 13
- Fridman,I'; Olshtain,E' & Orit Avidov-Ungar, (2013). Empowerment Amongst Teachers who Hold Leadership Positions. Teaching and Teacher Education, An International Journal of Research and Studies
- Eshet-Alkalai,Y & Orit Avidov-Ungar , (2013). A Systemic Perspective on Measures for Predicting Effective Integration of Innovative Technologies in School Systems. Journal of Cognitive Education and Psychology
- אורית אבידב-אונגר , (2013). על הרצף – הכשרה, התמחות ופיתוח מקצועי של מורים – מדיניות, תאוריה ומעשה. מכון מופ"ת
- Noga Magen-Nagar & Orit Avidov-Ungar, (2012). The Implications of Teachers’ Professional Attributes on Assimilating a Computerized Learning and Management System in an Israeli School: A Case Study. Creative Education, 3: 116-119
- אורית אבידב אונגר , ריינגולד רוני , (2012). ממדיניות ליישום: המדיניות להתפתחות מקצועית של עו"ה, נקודת המבט של מחוזות משרד החינוך ומנהלי בתי הספר. שבילי מחקר, רשות המחקר הבין-מכללתית, 108-98
- אורית אבידב אונגר , עשת אלקלעי יורם , (2012). מודל 'איי החדשנות' להטמעה אפקטיווית של חדשנות טכנולוגית במערכות חינוך: ניתוח הסיבות לכישלון המודל. גדיש, י"ג: 61-43
- אורית אבידב אונגר , פרידמן יצחק, אולשטיין עלית , (2011). דפוסי ההעצמה בקרב מורות ממלאות תפקיד בבתי ספר יסודיים בישראל: העצמה מוגבלת, העצמה מתגמלת והעצמה מחוללת שינויים. עיונים במינהל ובארגון החינוך, 32: 184-153
- Shmir-Inbal Tamar & Orit Avidov-Ungar , (2011). Empowerment Patterns of Leaders in ICT and School Strengths following the Implementation of National ICT Reform. Journal of Information Technology Education, 12: 141-158
- Eshet-Alkalai, Y & Orit Avidov-Ungar, (2011). Teachers in a World of Change: Teachers' Knowledge and Attitudes towards the Implementation of Innovative Technologies in Schools. Interdisciplinary Journal of E-Learning and Learning, 7: 291-303
- Orit Avidov-Ungar , (2010). "Islands of Innovation" or "Comprehensive Innovation" Assimilating Educational Technology in Teaching, Learning, and Management: A Case Study of School Networks in Israel. Interdisciplinary Journal of E-Learning and Learning Objects, 8: 363-376
- אורית אבידב אונגר , יצחק פרידמן , (2010). העצמת מורים, מהות ודגמים. מכון סאלד
- Avidov-Ungar, O., Professional development communities: The perceptions of Israeli teacher-leaders and program coordinators.. Professional Development in Education. 44(5), 663-677. (Q1)

השכלה
ד"ר אורנה לוין מרצה מצטיינת בתכנית להוראת ספרות בפקולטה לחינוך ולמנהיגות, ועומדת כראש מרכז מחקר הסימולציה באקדמית אחוה. היא עמיתה בתכנית אלומות לפיתוח עתודת מנהיגות חינוכית בשדה הכשרת המורים.
היא בעלת תואר דוקטור .Ph.D בציון מעולה מטעם המחלקה לספרות עם ישראל באוניברסיטת בר אילן, תואר שני .M.A בהצטיינות מטעם המחלקה לספרות עם ישראל באוניברסיטת בר אילן, ותואר ראשון .B.A בהצטיינות יתרה מטעם המחלקה לספרות עם ישראל והמחלקה לתנ"ך באוניברסיטת בר אילן.
מחקר
מחקריה של ד"ר לוין מתמקדים בשילוב טכנולוגיות חדשניות בהכשרת מורים, ובייחוד בלמידה מבוססת סימולציה. תחומי התמחות: למידה מבוססת סימולציה Iסימולציה קלינית I הכשרת מורים I טכנולוגיה חינוכית.
בנוסף, ד"ר לוין חברה בוועדת האתיקה ועורכת שותפה בכתב העת Simulation & Gaming.
דיסציפלינות ראשיות
Main Disciplines
Education | Literature
} if (!empty($secondaryDisciplines)) { ?>דיסציפלינות משניות
Secondary Disciplines
Literature | Simulation-based Learning | Teacher Education | Innovation in Education and Teaching
פרסומים נבחרים
- Flavian, H. & Levin, O. (equal contribution) , (2024). The Multifaced Opportunities for Utilization of Simulation-Based Learning Models in K-12 and Professional Development in Education. Special issue. Education Sciences
- Levin, O, (2024). Online Simulation-Based Learning in Teacher Education: A Three-year View of the Model. Hill Studies, 11, 123-143. (in Hebrew)
- Levin, O, (2021). 'We are not merely Jews, but Sephardic Jews: Ladino as a culture in Naomi Frankel’s Novels'. Ladinar, 12, 99–123
- Levin, O, (2021). "Is there a right to exist for the humanities in the current format?": Limitations of academic research dealing with the academic model". Hill Studies, 8, 15-19 (in Hebrew)
- Levin, O, (2020). Hybrid Corona Literature by Etgar Keret: An Analysis of Two Stories Written during the First Phase of the Pandemic. Ka’et , 5, 221-207. (in Hebrew)
- Levin, O, (2019). The pedagogue as poet: the strategy of asking questions in Avraham Shlonsky’s poetry for children. Iyunim B’chinuch, 17 – 19, 218 – 238 (in Hebrew)
- Levin, O, (2018). An evaluation of the simulation workshops at Achva Academic College. Achva Academic College Publications – an internal report (in Hebrew)
- Levin, O., & Avidov-Ungar, O, (2018). Advantages of using the ClassBoost system for teaching and learning in a teacher education college: The students' perspective. Proceedings of the 12th Chais Conference on Research Innovations in Teaching with Technology. Ra’anana: the open University (in Hebrew)'
- Levin, O, (2016). First reading in a second language: Students’ and preservice teachers’ sense of self-efficacy in terms of teaching the novel, in light of their reading habits. Conference proceedings of the International Online Conference: The Fashioning of Online Hebrew, 35 to 46 (in Hebrew)
- Levin, O, (2012). A model of the electronic scientific publication of Agnon’s manuscripts: Demonstrating the analysis of a story based on the scientific model.
- Levin, O., Weiss H., et al, (2010). Agnon’s love stories – The Jaffa era (1908-1912). A research CD. Bar-Ilan’s project for Computer assisted research on Agnon [more than 700 webpages in Hebrew]

השכלה
את לימודי דוקטורט עשתה באוניברסיטת תל אביב במכון ע"ש קמינגס ללימודי רוסיה ומזרח אירופה. את לימודי פוסט דוקטורט עשתה באוניברסיטת הידלברג (גרמניה). חברה בחברה ההיסטורית הישראלית, חברה ב – Association of Central Asian and Eurasian Studies, American Association of the Jewish Studies, Eighteenth Century Russian Studies Association. ד"ר ולדימרסקי גם חברה במערכת כתב העת Journal of Russian History באוניברסיטה ידידות העמים במוסקבה, רוסיה (Russian State University of the People's Friendship). וגם עורכת אקדמית של History and Archaeology Series, De Gruyter Open.
מחקר
המחקר הנוכחי מתמקד בניתוח יומנים של יעקב פריזר, יהודי, בין היזמים הבולטים של תעשיית הזהב ברוסיה הצארית ובתולדות הקהילה היהודית של עיר חרבין שבמנצ'וריה (סין). יעקב פריזר היה איש מעשה והשאיר חותם בתחומים רבים: פיתוח כלכלה, תעשייה ומסחר בסיביר המזרחית, תמיכה במוסדות חינוך ותרבות יהודיים ולא יהודיים, השתתפות בחיי הקהילה היהודית של ברגוזין ואירקוטסק ומאוחר יותר גם בקהילה היהודית של חרבין.
דיסציפלינות ראשיות
Main Disciplines
Russian History
} if (!empty($secondaryDisciplines)) { ?>דיסציפלינות משניות
Secondary Disciplines
Dern Jewish History
פרסומים נבחרים
- Vladimirsky Irena and Krotova Maria, (2021). Private Initiative as a creative Factor in Transformation of Siberian Gold Industry: the Example of Siberian Gold-mining Entrepreneur Yakov Frizer. Historia Provinciae. The Journal of Regional History, Vol. 5, No.1, 64-105. DOI 10.23859/2587-8344-2021-5-1-2
- Vladimirsky Irena and Krotova Maria, (2021). Gold mines of Siberian taiga at the end of the 19th – the beginning of the 20th centuries: a view from inside. History of Every Day Life, No. 1 (17), 6-34, DOI 10.35231/25422375-2021-1-6
- Vladimirsky Irena and Krotova Maria, (2021). A Familiar Stranger Yakov Frizer: A Portrait of a Siberian Jew. Judaic-Slavic Journal, No. 1(5), 101-130, DOI: 10.31168/2658-3364.2021.1.05
- Vladimirsky Irena and Krotova Maria, (2021). A Familiar Stranger Yakov Frizer: A Portrait of a Siberian Jew. (in Russian). Judaic-Slavic Journal, No. 1(5), 101-130, DOI: 10.31168/2658-3364.2021.1.05
- Vladimirsky, I, (2020). L'Asia Centrale Musulmane: Introduction. In “Juifs d’ailleurs” (Jews from Elsewhere). Paris: Les editions Albin Michel, pp.107-109
- Vladimirsky, I, (2020). Entre christianisme et juidaïsme: les Subbotniks russes. In “Juifs d’ailleurs” (Jews from Elsewhere). Paris: Les editions Albin Michel, pp. 162-171
- Vladimirsky, I, (2020). Au au coeur du Caucase: Les Juifs des Montagnes. In “Juifs d’ailleurs” (Jews from Elsewhere). Paris: Les editions Albin Michel, pp. 109-116
- Vladimirsky, I, (2020). Sur la route de la soie: Tachkent et Boukhara. In “Juifs d’ailleurs” (Jews from Elsewhere). Paris: Les editions Albin Michel, pp. 127-133
- Vladimirsky, I, (2020). Les Projet Birobidjan: histoire d`une autonomie Juive dans l'Extreme-Orient russe. In “Juifs d’ailleurs” (Jews from Elsewhere). Paris: Les editions Albin Michel, pp. 171-179
- Vladimirsky, I, (2020). Les Juifs d'Afghanistan. In “Juifs d’ailleurs” (Jews from Elsewhere). Paris: Les editions Albin Michel, pp. 133-136
- Vladimirsky, I, (2020). Les Descendants des Cantonistes. In “Juifs d’ailleurs” (Jews from Elsewhere). Paris: Les editions Albin Michel, pp. 143-153
- Vladimirsky, I, (2020). Forgotten Pages: German-Russian Saga of the Grot Family. IJORS International Journal of Russian Studies, N.9 (1), 1-10
- Vladimirsky Irena, Krotova Maria, (2020). Memoirs of Siberian merchants Ya.D. Frizer and S.V. Vostrotin as a Mirror of Regional Science. (in Russian) Northern Archives and Expeditions, Vol.4, No.2, 18-31
- Vladimirsky, I., Krotova M.V. , (2019). Books and Meetings: the formation of the Spiritual World of the Jewish Merchant in Siberia on the Threshold of the 19th- 20th Centuries. Ural'skij Istoricheskii Vestnik, N.1 (62), 79-87
- Vladimirsky, I, (2019). Communist Universities and Institutions in Soviet Russia as a Practical Realization of the Permanent Revolution Idea (1920s-Early 1930s). In Suarez-Cuadros, S.J., Valdera-Gil, J.M., del Arco-Blanco, M.A., Barros-Garsia, B., Quero-Gervilla, E.F. (Eds.) 1917: Russia on Revolution. History, Culture and Memory. M.: URSS, pp. 475-484
- Vladimirsky, I., Mayerovich, A, (2019). Jews of the Russian Empire: Traditional and Secular Education as basic factors of Switch in Self-identity. IJORS International Journal of Russian Studies, N.8 (1), 63-73
- irena Vladimirsky, (2014). It is the West who taught it to us:Formation of Russian Encyclopedia Studies in Tsarist Russia. Vestnik Rossiiskogo Universiteta Druzhby Narodov. Seriia Istoriia Rossii, 75-86
- irena Vladimirsky, (2012). Russian Culture of Russian immigration in Shanghai (1918 – 1956). cистема Образования в странах СНГ: развитие и перспективы. Материалы XIVВсероссийской научно-практической конференции студентов, аспирантов и молодых ученых, 114-122
- irena Vladimirsky, (2012). Страницы музыкальной жизни русского Шанхая. (in Russian Musical life of Russian Shanghai In: Вопросы музыкальной культуры и образования. Сборник научных трудов. Вып.9, 114-121
- Vladimirsky, I, (2012). Weak Link: Identifying and Attacking Terrorists’ Vulnerabilities. In F. C. Shanty (Ed.), Counterterrorism: From the Cold War to the War on Terror. Santa Barbara, CA: Praeger
- Vladimirsky, I, (2012). Sayeret Mat’kal (Israel). In F. C. Shanty (Ed.), Counterterrorism: From the Cold War to the War on Terror. Santa Barbara, CA: Praeger
- Vladimirsky, I, (2012). Sabena Flight 571 (1972). In F. C. Shanty (Ed.), Counterterrorism: From the Cold War to the War on Terror. Santa Barbara, CA: Praeger
- Vladimirsky, I, (2012). Communist Party of the Soviet Union (1917-1991). Leading political and ideological organization of the Soviet Union
- Vladimirsky, I, (2011). There i s a certain difficulty i n reviewing conference proceedings due to two main reasons: the multiplicity of subjects and the number of con tributors. Ab Imperio