דרושים באחוה

תחומי אחריות מרכזיים

הכרת היצע התארים, המסלולים והקורסים של המכללה והנגשת מידע משמעותי למתעניינים.
מתן ייעוץ לימודים טלפוני ל פונים המתעניינים בלימודים במכללה. התפקיד כולל מענה לשיחות נכנסות ושיחות יוצאות ממאגרים.
ברור צרכים ורצונות והובלת מועמדים לרישום לתארים או לקביעת פגישות ייעוץ מעמיקות.
השתתפות בכנסים ובימים פתוחים.
התנעת מסע הלקוח של מועמדים בדרכם לרכישת תואר אקדמי.
עבודה בצוות בשיתוף היועצים ומנהלות הרישום למיקסו ם תהליכי המכירה.

דרישות התפקיד

אינטליגנציה רגשית גבוהה, יחסי אנוש מצוינים.
יכולת רתימה גבוהה.
יכולת עבודה בצוות.
אוריינטציה טכנולוגית ושליטה בתוכנות ה-Office.
הבנת תהליכי מכירה.
ניסיון במכירות מורכבות – יתרון
היקף משרה: מינימום שלוש משמרות בשבוע, מתוכם אחת ערב, בנוסף עבודה ב ימי שישי אחת לחודש

תאריך פרסום
18.05.25
מחלקה
מרכז ייעוץ והרשמה
היקף משרה
משמרות
איש קשר
שלי ארביב
להגשת מועמדות
לחצו כאן

תחומי אחריות מרכזיים

• מתן מענה ושירות מקצועי לדיקנית הפקולטה: מענה טלפוני, ניהול יומנים – תיאום פגישות רבות
משתתפים, כתיבת פרוטוקולים, מעקב אחר משימות ועוד.
• ניהול וסיוע בארגון מסמכי מדיניות, קולות קוראים, דיווחי דיקן, ברושורים למיניהם, מצגות דיקן והצגת חומרי הפקולטה לגורמי פנים וחוץ .
• מתן מענה אדמיניסטרטיבי לבעלי התפקידים האקדמיים בפקולטה בתאום עם הדיקן.
• טיפול בפן התפעולי והמנהלי של יוזמות ופרויקטים אקדמיים מטעם הדיקן.
• ניהול ממשקי עבודה עם גורמים בפקולטה, במכללה וגורמים רשמיים חיצוניים .
• ריכוז וטיפול אדמינסטרטיבי בתהליכים חוצי פקולטה בהם עולה צורך לטיפול

תכונות, כישורים ומיומנויות נדרשים

• השכלה – תואר ראשון
• שליטה מלאה בתוכנות Office ואאוטלוק – חובה. יתרון לעבודה גם עם CANVA או תוכנות עיצוב אחרות
• ניסיון אדמיניסטרטיבי – חובה
• יוזמה, יכולת עבודה בתנאי לחץ, תיעדוף משימות ויכולת ניהול זמן מיטבית
• ייצוגיות, אדיבות, נעימות ושירותיות
• יכולת עבודה בצוות, יחסי אנוש מעולים
• דיוק, דיסקרטיות ומקצועיות.
• נכונות לגמישות בשעות העבודה לפי צרכים משתנים

תאריך פרסום
11.11.25
מחלקה
הפקולטה לחינוך ומנהיגות
היקף משרה
מלאה
איש קשר
שלי ארביב
להגשת מועמדות
לחצו כאן