Professor Type: חוקרת ומרצה
השכלה
ד"ר פריי היא בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה וקרימינולוגיה מאוני' בר אילן בהצטיינות, תואר שני בפסיכולוגיה שיקומית-קלינית ובעלת דוקטורט בפסיכולוגיה קלינית-שיקומית מאוניברסיטת בר אילן (מסלול ישיר למצטיינים), ופוסט-דוקטורט במכון מופ"ת. התמחתה בנוירו-שיקום ילדים. ראש המחלקה לחינוך מיוחד, ומרצה במחלקה לפסיכולוגיה וכן בבי"ס לתארים מתקדמים. בנוסף, משמשת ד"ר פריי כראש המעבדה לחקר אובדן ושכול בפרספקטיבה רב תרבותית בתוכנית לפסיכולוגיה קלינית רגישת-תרבות במכללה וחוקרת במרכז הסימולציה ובמרכז לנוירו-פדגוגיה, חברה בוועדת האתיקה
מחקר
תחומי מחקרה כוללים חקר אובדן ושכול בפרספקטיבה רב תרבותית, חדשנות טכנולוגית בהכשרת צוותי חינוך בהיבטים של למידה חברתית-רגשית, ושיקום ילדים. זכתה במענקי מחקר מטעם המדען הראשי, וכן ה-Israel Foundation Trustee. לאחרונה, הרצתה בטד העולמי בנושאי מחקרה
דיסציפלינות ראשיות
Main Disciplines
Education I Psychology
} if (!empty($secondaryDisciplines)) { ?>דיסציפלינות משניות
Secondary Disciplines
Educational Technology I loss and Bereavement I Multiculturalism I Psychology of Religion I SEL
פרסומים נבחרים
- Frei-Landau, R., Grobgeld, E., & Guberman, R, (2021). Integrating ICT-based Neuroeducation in Teacher Training: Conceptualizing the Multi-dimensional Learning Outcomes and the Role of ICT in their Development among Preservice Teachers. . In Proceeding of the 16th Chais Conference on the Study of Innovation and Learning Technologies: Learning in the Digital Era
- Frei-Landau, R., Hasson-Ohayon, I., & Tuval-Mashiach, R, (2020). The experience of Divine Struggle following Child Loss: The Case of Modern-Orthodox Jews in Israel. Death studies
- Levin, O., & Frei-Landau, R, (2019). Teaching in a Laboratory Setting: Options and Obstacles in the Use of SBL for Teachers’ Professional Development. Journal of the MOFET Institute. 63, 60 – 65. [Hebrew]
- Frei-Landau, R, (2013). Bereavement and the Social Context of Coping with Loss. Kelim-shluvim: Journal of Education, Counselling and Family, 58, 22-24. [Hebrew]
השכלה
פרופ' רוסו נצר, בעלת תואר ראשון ושני בהצטיינות מאוני' תל-אביב, (.Ph.D) מאוני' חיפה ופוסט דוקטורט מהמרכז הבינתחומי בהרצליה. פוסט-דוקטורט נוסף בוצע ב-Stanford University, USA
פרופ' רוסו-נצר הוכרזה שלוש שנים ברציפות כמצטיינת יתרה לשנים תשפ"א, תשפ"ב ותשפ"ג
מחקר
התחום הרחב בו עוסקת פרופ' רוסו נצר, מתייחס לתהליכים של חקר וטיפוח התפתחות אנושית מיטבית במעגל החיים. באופן ספציפי, תחומי המחקר שלה מתמקדים בהיבטים מגוונים של פסיכולוגיה חיובית, מיטביות ורווחה נפשית; תהליכי שינוי וצמיחה במעגלי החיים (מילדות עד זקנה), משמעות בחיים, אקזיסציונליזם ולוגותרפיה; התפתחות רוחנית ומחויבות על-אישית. תחומי התמחות: ייעוץ חינוכי I פסיכולוגיה
דיסציפלינות ראשיות
Main Disciplines
Behavioral Sciences
} if (!empty($secondaryDisciplines)) { ?>דיסציפלינות משניות
Secondary Disciplines
Education
פרסומים נבחרים
- Russo-Netzer, P. & Tarrasch, R, (2023). The Path to Life Satisfaction in Adolescence: Life Orientations, Prioritizing, and Meaning in Life. Current Psychology
- Russo-Netzer, P, (2023). Building Bridges, Forging New Frontiers: Meaning Making in Action. Social Sciences, 12, 574
- Russo-Netzer, P., Niemiec, R. & Tarrasch, R, (2023). Developmental and cross-cultural aspects of meaning in life. Journal of Happiness Studies
- Russo-Netzer, P., Dabija, D.C. & Acevedo, B.P , (2023). Highlights in personality and social psychology: Life satisfaction. Frontiers in Psychology
- Russo-Netzer, P., Tarrasch, R. & Niemiec, R, (2023). A Meaningful Synergy: The Integration of Character Strengths and the Three Types of Meaning in Life. Social Sciences
- Russo-Netzer, P. & Icekson, T, (2023). An Underexplored Pathway to Well-Being: The Development and Validation of the Synchronicity Awareness and Meaning-Detecting (SAMD) Scale. Frontiers in Psychology
- Schutte, L., Brdar, I., Wissing, M. P., Tončić, M., Araujo, U., Carlquist, E., Solano, A., Freire, T., Hernandez-Pozo, M., Jose, P., Martos, T., Nakamura, J., Chaves, P., Russo-Netzer, P., Singh, K., Slezackova, A., Soosai-Nathan, L., Unanue, W., Vella-Brodrick, D. & Delle-Fave, A, (2023). Measurement Invariance of the Meaning in Life Questionnaire Across 17 Countries. Applied Research in Quality of Life, 1-29
- Vos, J., Russo-Netzer, P., & Schulenberg, S.E , (2022). Meaning in a world in crisis: Perspectives of societal resilience and growth. Journal of constructivist psychology, 36(2), 129-137
- Russo-Netzer, P. & Cohen, G. L, (2022). If you’re uncomfortable, go outside your comfort zone': A randomized control intervention'. The Journal of Positive Psychology, 18(3), 394-410
- Russo-Netzer, P, (2022). Recalibrating the Compass in a Changing World: Education for Meaning and Meaningful Education. Journal of constructivist psychology, 36(2), 168-184
- Niemiec, R., Russo-Netzer, P. & Pargament, K.I, (2020). The decoding of the human spirit: A synergy of spirituality and character strengths toward wholeness. Frontiers in Psychology, 1-24
- Russo-Netzer, P, (2018). Healing the divide through wholeness: Holding on to what makes us human. International Journal of Existential Psychology & Psychotherapy, 1-17
- Russo-Netzer, P, (2017). ?Sometimes I don't even know where I am going": What supports individualized personal spiritual change". Psychology of Religion and Spirituality, 9(1), 82-94
- Shoshani, A. & Russo-Netzer, P, (2017). Exploring and Assessing Meaning in Life in Elementary School Children: Development and Validation of the Meaning in Life in Children Questionnaire (MIL-CQ). Personality and Individual Differences, 104, 460-465. Equal contribution
- Mayseless, O. & Russo-Netzer, P, (2017). A vision for the farther reaches of spirituality: A phenomenologically Based model of spiritual development and growth. Spirituality in Clinical Practice, 4(3), 176-192
- Schlesinger, R. & Russo-Netzer, P, (2017). An inside look at the training processes of ultra-orthodox Jewish students of educational counseling. Dvarim, 10, 138-155. [Hebrew]
- Russo-Netzer, P, (2016). The significance of the human spirit to therapeutic work with at-risk populations. Menituk Leshiluv, 19, 181-202. [Hebrew]
- Moran, G. & Russo-Netzer, P, (2015). Understanding universal elements in mental health recovery: A cross examination of peer providers and a nonclinical sample. Qualitative Health Research, 1-15
- Russo-Netzer, P, (2015). The search for meaning in life – Theoretical, experiential, and educational aspects. International Forum for Logotherapy, 38, 72-78
- Russo-Netzer, P. & Mayseless, O, (2014). Spiritual Identity outside of Institutional Religion: A Phenomenological Exploration. Identity, 14 (1), 19-42
- Russo-Netzer, P. & Haimovitz, T, (2012). The meaning of positive psychology training for educators. Dapei Yozma, 7, 28-55. [Hebrew]
- Russo-Netzer, P. & Ben-Shahar, T, (2011). Learning from success": A close look at a popular positive psychology course". The Journal of Positive Psychology, 6(6), 468-476
- Margalit, M., Raskind, M., Higgins, E.L. & Russo-Netzer, P, (2010). Mothers’ voices on the Internet: Stress, support and perceptions of mothers of children with LD and ADHD. Learning Disabilities: A Multidisciplinary Journal, 16 (1), 3-14
- Russo-Netzer, P. & Vos, J , ((in press)). Meaning Interventions: Working with Meaning in Life in Psychological Therapies. In: L. Hoffman (Ed.). APA Handbook of Humanistic and Existential Psychology
השכלה
עליזה עמיר בעלת תואר .Ph.D בחינוך ובלשון עברית מאוניברסיטת בר-אילן. מרצה בכירה במכללה האקדמית אחוה. ראש המחלקה ללשון העברית, אחראית על ההכשרה הקלינית של המתמחים בהוראת שפה ראשונה ומרצה לפדגוגיה ודידקטיקה במחלקה לחינוך. חברה בוועדת המקצוע של הוראת העברית כשפה ראשונה במשרד החינוך. כמו כן הייתה יו"ר הוועדה של האוריינות הלשונית במסמך דמות הבוגר 2030. עוסקת שנים רבות בפיתוח מקצועי של מורים להוראת שפה ובהכשרת מורים.
מחקר
תחומי המחקר שלה: הכשרת מורים ופיתוח מקצועי של מורים לשפת אם ושילוב טכנולוגיה של מורים בהוראת שפת אם, בדגש על הוראת הכתיבה. במסגרת זו אחראית על כתיבה ופיתוח של סביבות לימוד דיגיטליות להוראת שפה ראשונה לבית הספר העל-יסודי. חומרי הלימוד מבוססים על מחקרים של ד"ר עמיר, ביניהם מחקרים על מחסום דיסציפלינרי בשילוב תקשוב בהוראת שפת אם ועל מגמות עדכניות בהוראת שפה ראשונה בכלל ובהוראת כתיבה בפרט. ד"ר עמיר פיתחה מודל הוליסטי לפיתוח מקצועי של מורים בתחום שילוב התקשוב בתחומי דעת. כמו כן היא ערכה מחקר מקיף בנושא אוריינות לשונית והכוונה עצמית ותבעה את המונח "חוסן אורייני". לכל המחקרים האקדמיים שלה יש השתמעויות יישומיות על הפיתוח מקצועי של מורים ועל הכשרת סטודנטים
דיסציפלינות ראשיות
Main Disciplines
Teacher Training
} if (!empty($secondaryDisciplines)) { ?>דיסציפלינות משניות
Secondary Disciplines
Qualitative Research Literacy
השכלה
ד״ר סבינה דבורה סגרה בעלת תואר ראשון ושני בפיזיקה, ו-(.Ph.D) במתמטיקה. את הפוסט דוקטורט עשתה בטכניון בנושא מודלים מתמטיים לתנועת בעלי חיים
מחקר
בעבר חקרה ד"ר סבינה מערכות דינמיות מורכבות בטכניון, באוניברסיטת תל אביב, בטורינו שבאיטליה, בהוואי ובגרמניה וחקרה את נושאי פתרון בעיות ומתמטיקה יצירתית
דיסציפלינות ראשיות
Main Disciplines
Math I Teaching
} if (!empty($secondaryDisciplines)) { ?>דיסציפלינות משניות
Secondary Disciplines
Science Teaching I Mathematics and Technology I Applied Mathematics
פרסומים נבחרים
- סבינה גבר , (2022). בעיות חיתוך והרכבה. מספר חזק 2000, 41-32
- Stöcker-Segre, S., Weihs, D, (2017). Preparations of Young White Storks Ciconia Ciconia for Migration Flight. Vogelwelt, 137, 206 – 214
- Almogy, G., Cohen, N., Stöcker (Segre), S., & Stone, L, (2002). Immune Response and Virus Population Composition; HIV as a case study. Proceedings of the Royal Society of London B: Biological Sciences, 269 (1493), 809 – 815
- Stöcker (Segre), S., Weihs, D, (2001). Optimization of Energetic Advantages of Burst Swimming of Fish. Mathematical Methods in the Applied Sciences, 24, 1387-1400
- Stöcker (Segre), S, (1999). Models for Tuna School Formation. Mathematical Biosciences, 156 (1-2), 167 – 190
- Rondoni, L., Stöcker (Segre), S, (1998). Dynamical Ensembles in Nonequilibrium Statistical Mechanics and their Representations. Chaos, 8 (2), 374 – 383
- Stöcker (Segre), S., Curci, M, (1998). Modelling and Simulating the Effect of Cytokines on the Immune Response to Tumor Cells. Math. Comput. Modelling, 28 (3), 1 – 13
- Stöcker (Segre), S., Weihs, D, (1998). Bird Migration – an Energy-Based Analysis of Costs and Benefits. IMA Journal of Mathematics Applied in Medicine and Biology, 15 (1), 65 – 85
- Stöcker (Segre), S., Weihs, D, (1996). Foraging Costs as a Defining Factor for Growth and Asymptotic Mass. Bulletin of Mathematical Biology, 58 (4), 739-751
- Stöcker (Segre), S, (1995). Regarding Mutations in Daisyworld Models. Journal of Theoretical Biology 175, 495-501
- Stöcker (Segre), S, (1995). Stability Due to Variability in Daisyworld Models. Journal of Biological Systems 3 (2), 331-339
- Stöcker (Segre), S, (1994). Daisyworldmodelle zur Biosphäre-Klima-Kopplung [Daisyworld models for a biosphere-clinmate-coupling. Aachen: Verlag Shaker
- Stöcker (Segre), S.,Wissel, C, (1991). Extinction of Populations by Random Influences. Theoretical population biology 39 (3), 315 – 328
- Wissel, C., Stöcker (Segre), S, (1989). Modelle über die Auslöschung von Populationen [Models for the Extinction of Populations]. Verhandlungen der Gesellschaft für Ökologie 18, 491-497
השכלה
Post Doc. the Technion
M.Sc. Ph.D Weizmann Inst. of Science
B.sc. Tel Aviv university
מחקר
Marita Barabash is interested in teachers’ mathematics knowledge and in advanced digital platforms use in mathematics education at all levels
דיסציפלינות ראשיות
Main Disciplines
Education
} if (!empty($secondaryDisciplines)) { ?>דיסציפלינות משניות
Secondary Disciplines
Scientific Education I Mathematics and Technology
פרסומים נבחרים
- Barabash, M., Naftaliev N, (2024). Problem posing (and if possible, solving) as a linkage between experimental and formal mathematics. ICME 2024 Conference (accepted)
- Barabash M, (2003). Cycloids, Billiards, Lissajou: Using Computer to Visualize Irrational Numbers, and What This Can Be Good for. International Journal of Computers for Mathematical Learning 8 (3): 333-356
השכלה
ד"ר מירב אייזנברג, בעלת תואר (.Ph.D) בחינוך מאוניברסיטת בן – גוריון, משמשת כמדריכה פדגוגית במסלול לגיל הרך ומרצה בקורסים ניהול גן כארגון וקידום ניצני אוריינות בגיל הרך
מחקר
ד"ר אייזנברג חוקרת בתחום הקריירה של גננות ומנהל חינוך בגיל הרך. עבודות המחקר ופרסומיה עוסקים בתחומי התפתחות הקריירה של מנהלות גן בכלל וגננות מתחילות, סוגיית התמיכה בגננות מתחילות ובדידות מקצועית בקרב מנהלות גן
דיסציפלינות ראשיות
Main Disciplines
Education
} if (!empty($secondaryDisciplines)) { ?>דיסציפלינות משניות
Secondary Disciplines
Director of Education Systems
פרסומים נבחרים
- Aizenberg, M. & Zilka, G, (2021). Perception of the role of the training kindergarten teacher of early childhood practicum during the corona period. Hal`ah, Journal of the Teaching Advancement Forum And learning in Israel, 2, 157-182
- Aizenberg, M, (2018). Emotional and professional strategies in dealing with kindergarten principals with the feeling of professional loneliness. In I. Oplatka (Ed.), Emotions in Teaching and School Management. Pp. 279- 305. Mofet Institute
- Aizenberg, M, (2010). Early Childhood Leadership: In E. Gilad, M. Shechter & S. Milat (Eds.), Gender Aspects., Gender Dialogue in Education: Between Theory and Practice. Pp. 7-31. Achva College / Ministry of Education
- מירב אייזנברג , (2010). ספר: דיאלוג מגדרי בחינוך: בין תיאוריה למעשה.
- Aizenberg, M. & Oplatka, I, (2008). Parents, Assistant and Supervisor: Sources of support for the kindergarten principal during her first years of work. Studies in the Administration and Organization of Education, 30, 227-252
- Oplatka, I. & Aizenberg, M, (2007). The perceived significance of the supervision, the assistant, and parents for career development of beginning kindergarten teachers. Teaching and Teacher Education. 23 (4) 339-354